- 255 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İlk acı ilk asilikle başladı der bu varlıkta Kur'an...Tevbe et Müşriksin
İlk acı ilk asilikle başladı der bu varlıkta Kur’an...Tevbe et Müşriksin
Şeytan adl sıfatına ram olmadı hadim olmadı uymadı aşk duymadı razı olmadı Allahtan.Allahtan razı olmak ne mi adl sıfatına rızadır...az kazancı ben hakkettim de..mustahakım başıma gelenlerden de...Kaderi suçlamayı bırak..."Kaderimmiş "demeyi bırak...Kaderini hakkettinsen...ve Allah zorlamadı o kadere seni de şeytanı da hz Ademi cennetten çıkmaya zorlamadı ama Hakimsıfatına ram olmadı hz Adem esmaya ram olmayan hadim olmayan ilahı ikilemiş olur...ilahları olur onun...Üreme arzusu hz Ademin ilahı oldu hevası ilah olur der Kur’an insanın ve şeytanın cüz’i iradelilerin ...Tevbeye sarılmazsa müşriktir o der..şeytan tevbe etmediği için müşriktir...hz Adem de asi oldu yani Hakim ismini az anladı ilmi seviyesi şeytani seviyedeydi...eksikti...bir anlık ama...Peygamberlerin zellesi var zelle de bir asiliktir masum olan zelle işler mi...İlah olmayan asilikten bağımsız olamaz...Zelle ve günahlar çok faydalıdır neden mi ilah olmadığını bağımlı olduğunu aiz olduğunu hatırlatır...masumluğun kuvvetlenir bilincin artar asilikle günahla...masumluğa engel değil zelle...adl sıfatı ve hakim sıfatı gereksiz kılar hakketmeyene büyük asiliği yaşatmaz...zelleye peygamberlerin de ihtiyacı var...ekmelsin ama ilah değilsin peygambersin ama ilah değilsin...hatırlatmasıdır zelle...zelle de faydalıdır şeytan çok faydalıdır...Kur’anın kıymetini anlamazdık Kur’anın zıttı olan şeytanlik ilmi olmasaydı...Zıtlar faydalıdır...
Mekkededir şeytan taşlama yeri...şeytan da kabeye yakınlarda dolaşa bilir miydi şeytan faydalı olmasaydı...zıtlar faydalıdır ihlaslıya...ama tek tek ihlaslıya...Şeytana fayda vermez şeytanlığı ...insana fayda için yaratılmış yani şeytan da melek de...melek vahiy getirdi şeytan sayesinde vahyin kıymetini eksiksiz anladılar ihsanlılar secdeliler...
Şeytan ilk acıyı yaşayan varlıktır...İlah olmadığını da ilk anlayan Allahı çok çok hisseden bir varlıktı...ama tevbeye sarılmadı...Tevbe etmediğin her günah kadar ilahın var...Tevbe edecek şeytan "Yaratılana düşmanlığı seçtik" şeytan gibi ırkçılık uğruna yaratılana zulmettik...aciz bulduk dolandırdık...ilahlarımız çoğaldı ...Yahudi ırkçı da müşrik de dolandırıcı müşrik değil mi...Haksız zam yapan müşrik değil mi stokçu müşrik değil mi...Tevbesiz ölürse yerleri cehennemdir...
İlk acı ilk asilikle başladı der bu varlıkta... Kur’an... Tevbe et Müşriksin
İlk ödül ilk tevbeyle başladı der bu varlıkta... Kur’an... Tevbe et Müşriksin.Tevbesizin ilahları vardır...Nasib olmaz ona tevhid...cemalüllah da...Namaz tevbedir ama namazın şekli değil verdiği kazandırdığı şuuru tevbedir...Orucun da Orucu üreten bilinçtir tevbe ...Bilinçsiz müşriklikten kurtulamaz...tahkiki imandır tevbe...Şeytan bu imana sahib mi evet...Hz Adem evet...farkları ne...ne mi tevbesi asilikler sayısıncadır hz Ademin ama şeytan her şeye tevbeli Allahın var ettiği varlığa düşman hz Ademe düşman...buna tevbe etmiyor...ama cehnnemde buna da tevbe edecek...tevbe de geç kaldığı için ikinci kalite varlık oluşu yine de devam edecek...Şeytan Allahın ilahlığını öyle hissetti ki ihlasına erişilmez...ama hz Ademin ihlası buna rağmen önde...Müşriklerde de ihlas var...Hz İsa Allahın oğlu demekten kurtulmadıkları için buna tevbe etmedikleri için her şeye de tevbe etseler yine de ikinci ekmellikte kalırlar...tevbe eksikse ilahların sayısızdır...Hinduizme tabi olanın üç tanrısı var senin üç yüz belki...
İlk acı ilk asilikle başladı der bu varlıkta... Kur’an... Tevbe et Müşriksin...Günahkar da tevbe etmezse müşriktir der Kur’an mezheblerin günahı sevap saymak müşrikliktir demiş...tevbesiz günahı sevap saymıştır...Allah razı demiştir...stokçudan Allah razı mı...stokçunun ilahı tek değil...zamcının da...Müşrikler hallerini savundukları müddet...Osmanlı faiz aldı...Allah ayna tutu Osmanlıya...Razı değlim sizden demiş oldu yani...hakkettiniz ribayı...kamil değildi kulluğunuz razı değilim sizden ruhbanlara önem verdiniz ...demiştir Allah Osmanlıya ribacılığı vermekle...ırkçılıkta vermişti...Yahudi ırkını musallat etmesi bu sebebtendi...madem ırkçısınız yahudi de ırkçı musallat edeyim de ırkçılığınızın cezasını güçlü ırk eliyle dünyada alayım ahirette de alacağım...Her hal hakkedene koşar...hz Ademe de zelle koştu ne zaman üremek istedi...Üremek istemek değil suç Kabil de üreyecekti...Müşrikler üreyecekti hz Ademin üremesinin altında gizlenmiş asilikler vardı...Müşrikler üredi kabille yani şeytan seviyesinde ihlaslılar üredi...Firavun ihlassız değildi...ama "ben sizin rabbiniz değil miyim" dedi çünkü kendini emeğini ilahlaştırdı...eksikiği sadece bu Firavun zani değildi hırsız değildi...Allahı bilmez de değildi...çünkü bu mümkün değil...şeytan Allahı ilahlığını Allahın... inkar etmedi...Firavun çok kullukları olan biriydi...ama yetmez dedi Allah...ebuu cehilde çokçok kullukları olan biriydi ama putlar Allahın kızları demesi yetti cehennemine...çünkü Allahın zatının sudur edeceği kanaatindeydi...şeytan gibi ikinci kalite sayıldı kulluğu Ebu cehilin de Firavunun da...diğer müşriklerin de Zinasına tevbe etmeyen zina ile kavgası olmayan meşru sayan Allah razıdır zinadan diyen faizden diyen içkiden diyen şarab haram ama rakı değil diyen esmaya hadim olmayan hikmete ram olmayan müşriktir...Yahudinin tek eksiği ırkçılığıdır ihlaslıdırlar diğer konularda ama Allah tek bir asiliğe bile eksikse tevbemiz yeriniz yahudinin yanı der Kur’anında...Tevbe etmediği tek asiliğin varsa dinin İslam değil dinin esma dini değil dinin indirilmiş din değil..dinin Allahın dini değil...İlahın ikidir üçtür..üç yüzdür...doğacının ilahı doğa senin ki kadın ey zani tevbe et...zinayı savunmayı terk et...hastalıklara da sebeb zina topluluğun oluşmasına da akrabalık ilişkilerine de komşuluk ilişkilerine de...
İlk acı ilk asilikle başladı der bu varlıkta... Kur’an... Tevbe et Müşriksin...
Allah hakketmeyeni Hafız sıfatıyla korur...Şeytanı korumadı hz Ademi de...tek bir hatadan asilikten dolayı cehennem acısına yakın acılar da yaşatır tarih şahit...Kur’an şahit...mesla... Ankara Savaşı, Osmanlı İmparatorluğu padişahı Yıldırım Bayezid ile Moğol hükümdarı Timur arasında yapılan mektuplaşmalar sonucu başlayan bir savaştır...İki Türk savaştı habille -Kabil savaşmadı mı...İkisi de islamdinine de mensup...tek bir asilik der Kur’an, şeytanın dünyasının yıkılmasına sebeb oldu..hz Ademin de...Kabilin de...
Evet...Tevbeye sarılmayanın vay haline ...zinayı savunanın içkiyi savunanın faizi savunanın vay haline İslam toplumunda riba mikrobu yaşamaz...zina mikrobu da...Ayna tutar Allah kendini muttaki sananlara böyle...Üretmeyen toplum müslüman değildir der...sanki Allah..evet.. Tevbe edelim aynaya bakıp...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.