KANAL İSTE'"BUL
YAZMAYACAKTIM AMA YİNE SUSAMADIM. BİR KAÇ KELİME EDEYİM DEDİM..
1 DAKİKA ZAMAN AYIR İLK OKUL ÖĞRENCİSİNİN ANLAYACAĞI DİLLE ANLATTIĞIM KAZIK KANAL İSTANBUL MESELESİNİ OKU EY ZAVALLI MAKARNACI AHMAKLAR..!!
SİZE KISA VE ÖZ SÜVEYŞ VE PANAMA KANALI İLE GÜYA ÇILGIN PROJE DENEN KANAL İSTANBULU ANLATAM DA İLK OKUL ÇOCUKLARININ ANLAYACAĞI DİLLE BELKİ ANLAYASINIZ ALGIŞ ÇALAN ZAVALLILAR..!!
Süveyş kanalının gemilere yol kısaltması ortalama 7.500 km.dir.
Panama kanalının ise 3 bin km.
Yani eğer gemiler Süveyş kanalını kullanmadan karayı çevreleyen denizlerden hareket ederek 1 noktadan diğerine gitmek isteseler en az 7.500 km daha fazla yol almaları gerek,
Aynısı Panama kanalında da e az 3-3,5 km daha fazla yol kat etmeleri gerek.
KANAL İSTANBUL DEDİKLERİ 45 km uzunluğunda ve paralı olacak.
Şimdi az durun ve düşünün İPNOTİZE EDİLMİŞ ve kiralanmış akıllarınızın sadece 3 saniye yeniden sahibi siz olun. İstanbul Boğazının uzunluğu 29.9 Km yani 39 km. bile değil ve Uluslar arası anlaşmalar gereği ücret falanda ödemeden geçer gemiler.
Şimdi Dünya APTAL ya.
Sadece bizim zatı muhteremler akıllı.
Adamlar bedava 30 km. lik İstanbul boğazını bırakacaklar.
Paralı 45 km.lil KANAL İstanbul’dan hem zaman kaybı 15 km daha fazla yol kat edecekler.
Hem de para ödeyerek geçecekler öyle mi.?
Ve birileri de bu KANAL İSTANBUL denen melanet işlemi PANAMA VE SÜVEYŞ KANALLARI İLE MUKAYESE EDECEK HATTA ONLARDAN daha önemli olduğunu söyleyecek.
SİZLERDE ALIŞKANLIĞINIZ GEREĞİ ALGIŞLAYACAKSINIZ.
3 SANİYE AKILLARINIZI KENDİNİZ KULLANIN VE BAKIN BAKALIM KANAL İSTANBULDAN GEMİMİ GEÇER.
YOKSA MİLLET AÇ SEFİL PERİŞAN DURUMDA İKEN O KANALA YATIRILACAK PARALAR BİRİLERİNE SERMAYESİNE SERMAYE KATMAK İÇİNMİDİR.
KANAL İSTANBUL YAPACAĞINIZA AÇ ANADOLU İNSANINA 21 SENELİK İKTİDARINIZDA 1 TEK TANE FABRİKA AÇMADINIZ OLANLARI DA SATTINIZ.
FABRİKA AÇIN, FABRİKA... ARAPLARA YERLEŞİM ALANI AÇMAK İÇİN KANAL, MANAL İSTEMİYORUZ.
BİZLERİ DE APTAL SANMASIN KİMSE. BİZ TÜRKÇÜLER GELECEK BİN ILI OKUYAN BİRER BOZ YELELİ KURTUZ..
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Yazınızı tesadüfen gördüm ilgimi çekti okudum. düşüncenize saygı duyarak, bende kendi fikrimi ortaya koyuyorum. Hocam ukalalık saymazsanız yaşınızı bilmek isterdim. Şimdi bana yaşımın bu yazı ile ne alakası var diye sorabilirsiniz. Siz İstanbul boğazının alev alev yandığına şahit oldunuz mu? Yugoslav tankeri (PETER ZORANİÇ) aylarca alev alev yanarken, İstanbul'da 'yaşayan tüm halkın yaşadığı travmadan haberiniz var mı? Yalnız bunun için bile Eğer Kanal İstanbul yapılacaksa, yapılmalı. Ama işin birde öbür tarafı var. Sizinde dediğiniz gibi birilerinin cebi dolacaksa o zaman biraz düşünmemiz lazım. Saygılarımla.
NÖKER
Kanal istanbulun ihtimal çıkacak yangınlara faydası ne olacak onu anlamadım..
Emin olduğum tek gerçek Türk milletine KAZIK olduğudur.
Ve üstüne hem araplardan borç alarak yapılacak vede topraklar onlara satıldı.
Daha dün Arap ne dedi arabistana ziyarete giden zatı muhtereme
YİNEMİ PARA İSTEMEYE GELDİNİZ...
TÜRKİYE CUMHURİYETİ GİBİ GÜÇLÜ BİR DEVLETİN ONURUNU AYAKLAR ALTİNA ALDIRDILAR.
SİZ UNUTSANIZ BİLE BEN ÖMRÜM OLDUKCA KİNİMİ DİRİ TUTARIM.
Size katılmıyorum hocam, herkes neyin niçin yapıldığını bal gibi de biliyor.
Sadece çıkarı gereği ses etmiyor.
çünkü hedefe giden uğurda her şey mubah görülmekte.
o nedenle bizim toplumumuz zehir gibi aklı selimdir;)) merak etmeyiniz.
öyle olmasa, bir tv kanalında açık seçik kadın arkadaşını kocasına önerir mi yahu;)))
bu dahi hedefe giden yol yolcularının eylemlerinden sadece biridir.
ülkenin demokratik yapısı bozulana kadar bunu sürdüreceklerdir.
karşılarında ise her zaman olduğu gibi biz yerli ve milliler yani kısaca Öz TÜRKLER olacağız. Önce insanım diyen ben dahi Her seferinde NE MUTLU TÜRKÜM diyorum artık.
vesselam
NÖKER
Acaba bunu demeye geçmi kaldınız sorusu geliyor aklıma.
Elbette kimler neyi neden yaptıklarını biliyor bunda hem fikirim. Sinir uçlarımızla oynuyorlar.
Araplara satılması bizim için hiçte önemli değil çünki bir rejim değişikliğine bakar tüm sözleşmelerin iptali....
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Atatmtürkün bir lafı geldi aklıma GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER...
GELDİKLERİ GİBİ GİDEMEYECEKLER USTA HER KEŹ HESAP VERECEK...
SADDAMIN KANALİZASYONDAN ÇIKMASINI HATIRLATIRIM.
AMERİKA GÖREVLENDİRDİĞİYLE İŞİ BİTİNCE İPİNİ KENDİ ÇEKER...
ÜLKEMİZDE FUHUŞU, CİNAYETLERİ YASALLAŞTIRANLAR TERTEMİZ İNSANIMIZA BEDELİNİ ÖDEYECEK...
TÜRK TÖRESİNDE GÖRMEDİKLERİMİZİ GÖRDÜK.
DUYMADIKLARIMIZI DUYDUK.
ELBETTE HER KIŞIN ARDI MUTLAK BAHARDIR. USTAM SEN HİÇ İLELEBET SÜREN BİR KARANLIK GÖRDÜNMÜ???
tugrulahmetpekel
MÜSLÜM BAYRAM
anlamayana abc ile anlatsak dahi anlamazlar duymazlar görmezler
siz anlamamaya devam edin zaten, uykunuzu bozmayın.
anlayanlar bal gibi anladı
NOGAYTÜRK Hocam!
Siz " İLK OKUL ÖĞRENCİSİNİN ANLAYACAĞI DİLLE" anlatsanız da onlar anlamaz.
Zira onlar, yazılmış bir senaryonun oyuncuları. kendi ellerine verilen rol neyse onu ezberleyip oynuyorlar.
Bir de ucunda rant var. Kanal etrafında oluşacak ranttan paylarını alacaklar.
Bir insanın Allah'ı para olursa, söylediğiniz hiç bir laf onun aklına girmez.
Yazı güzeldi.
Tarihe not düşmekte gerek.
Kutlarım.
Yazmaya devam hocam.
Saygılarımla.
NÖKER
Şunu mertçe diyeyim
Biz 21 yıldır yalan vapurunda değiliz
Biz Türkçüler halen Bandırma vapurundayız...
O yüzden herkesi kandırdıklarını sanan bu ahmakları biz tınlamıyoruz.