Oldu mu Marş Söylemek TBB Delegeleri
Basıntör diyebiliriz bana :) Gece gece güldüğüme bakmayın, zaten baksanız da göremiyorsunuz ki.. lan arada ekran var.. Sinirden mi gülüyorum, bıkmışlıktan mı, çaresizlikten mi, umursamamazlıktan mı, hukuğu bırakın ayak altına alınmasından, mezarlığa gömülüp üzerine toprak atılmasından mı, vallah bilemeyam gari...
Basıntör: Basını çok sık takip eden, her türlü, düşünce ve görüşten, ulusal ve uluslararasından tut da yerel haberlere kadar gazete, internet haber sitesi takip eden kişi, en az 15-20 yıl lazım :)) -İşsiz güçsüz umutsuz Y sözlük anlamı:))
70-80 leri yaşatmayın insanlara.. Gündoğdu Marşı mıydı o Sayın Metin Feyzioğlu’nu uğurlarken çalan marş, diğeri de Gümüş dere durmaz akar mı? Yakışmadı, lise talebesi, ergenler gibi gördüm sizleri... Bir tane, Sordum Sarı Çiçeğe ilahisi olaydı, daha iyi olurdu belki :)) Sayın Erinç Sağkan’ı da tebrik etmek gerekir. Verdiği ilk mesajlar harikaydı... Zaten bu başkandır, reistir, koltuk ehli yetkilidir çok güzel mesajlar verirler hep, kötü bir mesaj veren gördünüz mü siz hiç medyada.. Adettendir tebrik etmek lazım, tebrik ederim haddimce... Sanki tebriğim bir işe yarayacak ya..
Atılan twitlere falan baktım şöyle bir, bir twitte özetle: eskiden barolar birliği seçimlerini yüzde 70 üzerinde oyla sol sosyalist görüşlü başkanlar seçimleri kazanırken, ne seviniyorsunuz, şimdi ise sağ milliyetçi muhafazakar görüşlü delegelerin oyu yüzde 50 ye yaklaşmış vaziyette diyen bir twitti.
Hukukun Üstünlüğü, Yasaların da hukuki olmasına bağlı galiba değil mi? Şimdi hukukçu dediğimiz insanlara bakınca direkt olarak siyasi marşlar, delegeleri ve seçimleri; sol sosyalist, dinist, milliyetçi, muhafazakar olarak okuyorsak vah o ülkedeki yargının haline vah ki ne vah denmez mi bir Y olarak.. Bu arada Yeni Başkan da bir Y Kuşağı sayılır.. :) Y kuşakları şöyle ki; delirme durumuna geçme durumuna yakınlaşmış insanlardır biraz biraz... Çünkü; bu insanlar bir nevi tv ve internet bilgini, her türlü görüş, kültür, inanç vb, ya görmüş seyretmiş, ya okumuş yazmış insanlar, yaşadıkları biraz farklı büyüklerinden... Mürekkep mi yaladınız kılavye mi deyin bakem, yoksa uzaktan kumanda mı?
Ülkemizde yaşananların izahı mümkün değil...
5 kg şeker 39 gayme arkadaş. Yağa gelen zam yüzde 40 üzeri belki, 5 kgluk ayçiçek yağı 130 üstünde olmalı.. Geçen ay 90 lardan alınırdı.. Eh dolardan eruodan altından bahsetmek vatan hainliği olunca ülkede, ekonomik kurtuluş savaşı sonuçta, Y kuşakları yer mi bunu, vallah yer... Lakin elbette beyinlerini de yer bu gidişe... :)
Geçen Alamanyandan bir akrabam durum koymuş watsapa, saldırı var Türkiye ekonomisine deyü, yani dolar eruo altın aldı başını gitti ya, dış güçlere bağlıyor, Ben Y sabrı çeke çeke bir hal oldum... Gülsem deli derler, ağlasam veli derler:((
Gecenin 03’ünde yazdıklarıma bak ya...
Hukuk düzelsin ekonomi düzelir, sebep sonuç ilişkisi bir bakıma. Şimdi baro seçimlerinde marşlar söylendi ya, bir düşündüm, 15 temmuz sonrası yargının yarısı ihraç edilmişti, yerlerine alınanlar kitabın ortasından konuşalım cumhur ittifakının yerleştirdikleri hakim ve savcılar, şimdi de baro seçimini sol ve sosyalistler kazandı ise, hukuk düzelir mi bu ülkede? Alsana bir sağ sol kapışması daha mı yaşanacak bu ülkede..
Yetmedi değil mi, sağ sol, sünni alevi, Türk Kürt, Müslim-laik, etö fetö ayrışması yaşadığımız, hala mı devam yani.
Etimize budumuza bakmadan ülke kurtarırız arkadaş, açlıktan nefesimiz koksa bile kurtarırız yani..
Kitabı bir daha ortalayalım gece gece... Çok partili hayata geçişimizden bu güne, aradaki sol sosyalist eğilimli hökümetler harici, devleti sağ ve muhafazakarlar yönetti. Doğru mu üstad? Ihhh doğru ... Tamam. Kaç yılında geçildi çok partili hayata; 1946.. 2021-1946: 21 yukarıdan al 54 aşağıdan.. 54+21 : 75 yıl.. el fatiha... Kime el fatiha.. Bismillah; neye bismillah; artık şansı yok babo; bu ülkeye sol ve sosyalist bir iktidar lazım. Çünkü;
Uzatmayayım...
İster misiniz; bir şeriatçı, laik’in iyiliğini düşünsün ülkemizde, bir komünist bir ülkücünün, laik şeriatçının, sol sağçının, sağçı solcunun, etö fetönün, fetö etönün, osmanlıcı cumhuriyetçinin, cumhuriyetçi osmanlıcının, sünni alevinin, alevi sünninin, a partisi b partisinin, z partisi y partisinin, b partisi de a partisinin, y partisi de z partisinin...
Mümkün müdür?
Sorayım o zaman; NEDEN MÜMKÜN OLMASIN.
Tüm kördüğümler hukukla çözülür.
Kitabın ortasından sorayım kendime: Umudun var mı?
Yok be, ne umudu... Bu ayrışmayı nasıl birleştiririz benim olmayan aklım bile durdu..
Herkes kendi çapında kahrı bal eyleyecek yine..
Bu kadar bölünmeyi bir memleket nasıl atlatsın be dostlar..
Atlatır mı sizce?
Hey Koca Tanrım duyuyor musun beni, Bu memlekete çok borcun var, artık ödeme vaktin geldi, hokus pokus bir şeyler yap artık..
Çekirge, efendim üstad... Tanrı da seni çok umursuyor ya...
YORUMLAR
Uydurmak zorundalar...çünkü;
Düşüncelerin çeşitliliği gerçeği saklamak içindir.
Saklamak zorundalar...çünkü;
Gerçeği söyleseler insanları yönetemezler.
Amin!...
Yinsani
alamanyadakiler, alamanyada sol sosyaliste oy veriyor, oradan milliyetçilik dinçilik nutku çekiyor... eee babo gelsene buraya, eruo olmuş 15 gayme, 15 x büyük gelirsin hem... gelmem, nöçün?
önce sağlık ve huzur... :)
bir de şu siz bizim bildiklerimizi bilseniz yerinizde duramazsınız ayağı çekiyor siyasetçiler... koyun çok, önce kurdu gönder, sonra köpeği havlat, sonra çoban desin; sizi ben kurtardım..
15 temmuzu BAE yapmıştı hani finansör falandı:)) gardaş oldular galiba... yav... LA HAVLE ÇAV BELLA:))
umarım düzelmeye başlar bir şeyler ama sanmam... yeni bir dış güç bulurlar, yeni bir iç güç icat ederler...
sür koyunları otlağa...sütünden etinden postundan faydalanılır nasıl olsa... kurdun da yüzerler derisini, köpeğin de, aslanın da... bu insandan korkulmaz mı...
EH Tanrının da koyundan farkı yok, her şeyinden faydalanılıyor...
üstadım, Eksik olmayın, kısa ve özdü.. teşekkür ederim.
bir siyasi iktidar düşün ki her fırsata ayrıştırıcı bir dil, ötekileştirmek adına ülkenin
bütün dinamiklerini ortaya koyup siyasi geleceği uğruna kaos peşinde... son yirmi yılda
böyle bir çatışma çıkmadıysa ben inanmıyorum bu ülkede bir daha sağ sol ve yahut da diğer argümanlarla bir çatışma yaşanacağına... eğer bir çatışma çıkarsa bunun tek sebebi de geçim şartları olacaktır... köy görünüyor kılavuz mesarifine gerek yok:))
marş meselesi, baroları susturmak için mevcut siyasi iktidarın yaptıkları ortadadır. yine kendi siyasi düşüncelerin netice mevcut barolara muhalif barolar oluşturuldular.. bu düşünce çerçevesinde, adımlar attılar... basitçe bir örnek Ankara da onbeşbin hukukçuyu temsilen belirlenen delege sayısı 50 Bayburt da 250 hukukçuyu temsilen yedi hukukçu...
benim bu hesaplara aklım ermez aklı yetenler hesap etsin iki ilin hukukçularının temsil oranını...
bunca hesap ve dalaveraya karşı bir seçim kazanılıyorsa ve Erk"e karşı bir duruş sergileniyorsa burada söylenmiş bir marşı abartmamak gerekir, diyedir benim düşüncem..
ve inanıyorum ki bu seçimler ülkem adına diğer seçimlere de örnek olacaktır
ve bu gün seni umursamayan tanrı o gün senin yanında olacaktır merak etme sen yazar kardeşim :)))
Yinsani
erk kaybetti, halk millet kazandı diyelim...
değerli ve büyük yorumunuz için teşekkür ediyorum:)
sağlıcakla.
Ahmet ÖRNEK
o başlıkta bir şiir için kolları sıvayalım :)))
Saç baş yolduran durumlar bunlar. Saç kalmayınca ne yapacağız.
Uyku tutmadı nesildaşım.
Sağlıcakla kalasın.
Yinsani
Sağlıcakla, ya hold:)