- 336 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HIRSIN SONU HÜSRANDIR PARA HER ŞEY DEĞİLDİR KUTSAL OLAN SANATTIR AHLAKTIR KİŞİLİKTİR
HIRSIN SONU HÜSRANDIR PARA HER ŞEY DEĞİLDİR KUTSAL OLAN SANATTIR AHLAKTIR KİŞİLİKTİR
Her nedense anlam veremediğim durumlar ile karşılaşıyorum.Kimseyle ciddi bir sorunum yok kendi halimce can dostlarımla dayanışma içerisinde SANAT adına paylaşımlarda sunumlarda bulunuyorum.
42 Aydır bu çabamızı TÜRKSEP Grubumuz da 1000’in üzerinde dostumuz yakından biliyor konulara vakıftır.Grubumuzda şu an 2393 kişi kayıtlı ancak yaklaşık 1200 üyemiz aktif şekilde takip ediyor.Zamanla yaptığımız testler ile bunu tescillemiş olduk.
Kimse yanlış anlamasın ben kendi kendime serzenişte bulunuyorum hiçbir arkadaşımız ile kişisel sorunum yok.
18 Nisan 2018 Yılında Sanat Yolculuğumuz için sefere çıktığımızda 12 Ekim de ilk durağımız Ankara olmuştu.100 e yakın arkadaşımızın katıldığı elit bir toplantı yapmıştık.
Hemen akabinde 8.9.10 Aralık 2018 de Nevşehir kozaklı ilçesinde ise yaklaşık 120 arkadaşımızın katıldığı yine güzide bir toplantı ile ikinci çalıştayımızı yapmış olduk.
Üçüncü ve son çalıştayımızı Antalya da yapma kararını aldıktan sonra malum SALGIN nedeni ile 3 yıldır henüz toplantımızı yapamadık beklemedeyiz inşallah finali hep birlikte yapacağız.
Bilerek kimseyi kırmamak için azami çaba gösterdim.Bilmeyerek de çalışma gerginliği içinde bir arkadaşımızı kırdım ise açık yüreklilik ile özür diliyorum .
SANAT Yolculuğumuzda yakın çalışma arkadaşlarım konuya şahittir.Şahsım adına hiç bir maddi manevi beklenti içerisinde olmadım.Bunu grupta yaptığımız gerek yazılı beyanlarımda gerekse canlı yayınlarda dile getirdim.
Biz arkadaşlarımız ile bir sistemi oturtmaya SANAT adına bizden sonraki yıllara sari gelecek neslimize alt yapısı sağlam SANAT’ın yüceltildiği kalitenin ön planda olduğu saygının hoş görünün hakim olduğu bir sistemi kurmak istiyoruz.
Bu sistem kurulduktan sonra belki bizlerde olmayacağız ama sistem devam edecek SANAT hak ettiği yerde olacaktır.
Bu manidar yolculukta hiçbir görüş ve düşüncenin akımın siyasi oluşumun her zaman söylediğim gibi arka bahçesi olmadık olmayacağız bizim üzerimizden kimseye bu anlamda fırsat tanımayacağız.
Yanımızda olacak dostlarımızın da bu görüşümüze katıldığına inanıyoruz.SANAT’ın farklı alanlarında kişisel kabiliyetlerini sergileyen farklı görüş ve düşünceye sahip dostlarımızın öncelikle sanatsal çalışmalarına göre yaklaşıp dostluklarımızı bu kapsamda ilerleteceğiz.
Bunu söylerken de kimsenin görüş ve düşüncelerine saygısızlık etmeden tartışma ortamı yaratacak gerilime yol açacak konu ve konuların camiamız içerisine yansıtmadan faaliyetlerimizi sürdüreceğiz.
Başından beri söylüyoruz zor bir yolculuk ama zorda olsa kararlıyız yılmadan bıkmadan rehavete kapılmadan olayları akıl süzgecinden geçirerek sonuca ulaşacağız inşallah.
Gerek özelden gerekte yüz yüze görüştüğüm bazı arkadaşlarımdan edindiğim bilgiler SANAT’ı kişisel çıkarları için kullanıp tabiri caiz ise bir ticaret kapısı gibi alış veriş merkezi gibi gören yada görmek isteyen istisnalar hariç bazı kişi yada kişilerinde bu samimi yapıyı bozmalarına fitne ve fesat tohumlarını saçmalarına asla müsaade etmeyeceğiz.
TÜRKSEP Platformu ve TÜRKSEM Meslek Birliği Kuruluşumuzda bu tarz görüş ve eylem içerisinde olanlara kapılarımızı hiçbir zaman açmayacağız.
Bu şekilde düşünenlerin fitnelerinde boğulacağı aşikardır.Bu tipler için öncelik paradır ne sanat ne de dostluklar önemli değildir.Yani hırsla istediklerini elde etmeye çalıştıkları için sonuçları elbette hüsran oluyor hüsran olacaktır.Kendilerini masum göstererek dinden ahlaktan bahsedip sinsi emellerine ulaşmak isteyenlere fırsat vermeyelim insanları iyi araştırıp iyi sorgulamak gerekiyor.Para uğruna kişiliklerini hiçe sayanlardan Sanatçıda olmaz sanatlarda olmaz.
Bizlerde bu yolculukta çok badirelerden geçtik kimlerin ne niyetle aramıza sızmaya çalıştığını hangi amaç ve emelleri için bizim içimizde olmaya çalıştıklarını zaman içerinde öğrendik ilk etapta kimin hangi niyetle gelmek istediğini anlayamıyorsunuz ama zaman en güzel ilaçtır derler bizde zamanla öğreniyoruz.Davranışlarımızı kurumsal yaklaşımlarımız da ona göre düzenliyoruz.
Saygı değer Dostlarım;
Şundan emin olun bu kuruluş erinde sonunda kurulacaktır.Sizlerin masumane samimi duygularınız ile gönül pınarlarından çağlayan duygularınızdan oluşan eserlerinizi sanat düşmanı çıkarcı güruhun sizlerin üzerinden asla nemalanmasına müsaade etmeyeceğiz.
Sanat bir pınar ise ki öyledir bu pınara kirli su karışmasına izin vermeyeceğiz.
Metropol illerden başlamak kaydı ile yüz yüze toplantılarımızı yakında başlatacağız.Tüm kurum ve kuruluşları STK’ları toplantımıza davet ederek hem TÜRSEM in görüş ve düşüncelerini amacını anlatacağız hem de TÜRKSEM Resmi üyeliklerini sürdüreceğiz.
Bu konuda tüm illerimizde temsilcilerimiz aracılığı ile toplantılarımızı bir etkinlik atmosferi içerisinde gerçekleştireceğiz.
Şahsım ile ilgili yapılan spekülasyonlara da az da olsa değinmek istiyorum.
İnsanın hoş görülü olması olaylara pozitif bakması bilindiği gibi her kesin takdir edeceği bir konu istisnalar hariç hoş görüsüz çıkarları için insanları kullanan tiplerin arasında olmaktan bazen hayıflanıyorum.Kimsenin malı mülkü serveti beni ilgilendirmiyor.
Ben dostluğa kardeşliğe arkadaşlığa bakarım.Çıkarsız hesapsız dostluklara bakarım .Kimseden bir beklentim olmadı olmayacakta ama her nedense eleştirilerin odağında oluyorum.
Tabiri caiz ise ellerinden bir halt gelmeyen sözüm ona kendinden menkul BEN diyerek söze başlayıp BEN diyerek sözünü bitirmeyen bitirse yine iyi devam ettiren boş teneke misali seslerini yükseltince bazen tahammül sınırlarım zorlanıyor ama sabrediyorum .
Her şeye rağmen karşımda kinin de bir insan olduğunu düşünerek Allah’ın yarattığı bir varlık olduğunu düşünerek İNSAN’a olan saygımdan alttan alıyorum sineye çekiyorum .
Cevap veremediğimden değil her kese yetecek cevabım var.Ancak yetişme tarzım ve terbiyen buna izin vermiyor.Benim için her yol meşru her yol mubah değil insani değerlere olan saygım ve inancım sosyal çevrem siz kıymetli samimi dostlarımın varlığı buna engel oluyor.
Bu anlamda benden rahatsız olan varsa beni sevmek zorunda değiller bende o tipleri sevmek zorunda değilim sayfamı sessizce terk edebilirler.
ÖZETLE;
Aramızda bulunan bir birinde değerli Şair-Yazar,Akademisyen,Ressam,Sanatçılarımız,Bilim Adamlarımız,Hukukçularımız kısaca SANAT’ın her alanında bulunan kıymetli dostlarımızı TÜRKSEM’in resmi üyeliği için aramızda bulunmasın mutlu oluruz.
Görüş ve düşüncelerimize katılıyor iseniz lütfen bizlere ulaşın resmi üyeliğinizi yaptırın.
TÜRSEM’e üyelikte her hangi bir ücret talep edilmeyecektir.Aidat alınmayacaktır.
Daha geniş bilgi almak isteyen dostlarımız İl Temsilcilerimize ve bana direkt olarak ulaşabilirler.Telefonlarımız grup sayfamızda mevcuttur.
Duyurular kısmında TÜRKSEP Platformu Başkanımız Osman ŞAHBAZ ve İl temsilcilerimizin listesi yayınlanmıştır.Sosyal medya aracılığı ile de ulaşılabilir.
Yine uzun yazarak sabrınızı zorladığım için hoş görünüze sığınıyor selam ve saygılarımı sunuyorum .
Kelâmi AKDEMİR.
TÜRKSEM Kurucu Bşk. (0 543 556 34 02)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.