- 334 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
GÜNEŞ Mİ AMPUL MU?
“Ne yani, Edison elektrik ampulü icat etti, insanlara çok faydalı oldu, şimdi o cennete girmeyecek de kim girecek!”
Bilim dinine tapan ve bu dinin papazlarını kutsayan mercimek beyinli şebekler bütün dünyayı aydınlatan ve dünyadaki yaşamın kaynağı üzerinde düşünmüyorlar ve güneş gibi bir hakikate gözlerini kapayıp mum ışığına ve mumu yakan adama meftun oluyorlar. Asıl hayranlık duyulacak şey milyonlarca yıldır yanan kandil midir yoksa ampul mu? Hayranlığın kime ve neye? Yirmi dört saat sana nimet veren kim? Soluduğun oksijen nereden geldi? Dünyaya ampul icat etmeye mi yoksa Allah’a kulluk etmeye mi geldin? Sahip olduğun her şeyi sana veren Kudreti unut ve O yokmuş gibi yaşa, sonra güneşin trilyonda biri bile olmayan ışık kaynağına kafayı tak. Geri zekâlı mısın sen? Dünya kendi etrafında ve güneşin etrafında dönmese hayat son buluyor, biliyor musun? Bunu yaratan kim?
Kovulmuş Şeytandan Rabbime Sığınırım
Rahman ve Rahim Allah’ın Adıyla
“Size her istediğiniz şeyi verdi. Eğer Allah’ın nimetini saymaya kalkışırsanız, onu sayıp-bitirmeye güç yetiremezsiniz. Gerçek şu ki, insan pek zalimdir, pek nankördür.” (İbrahim Suresi 34. Ayet)
"Ben, cinleri ve insanları sadece bana ibadet etsinler diye yarattım." (Zâriyât Suresi 56. Ayet)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.