- 364 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KEDİ HİKAYELERİ-10 KEDİM KARAMEL’İ SOKAĞA ATAYIM MI? ATMAYAYIM MI?
KEDİ HİKAYELERİ-10
KEDİM KARAMEL’İ SOKAĞA ATAYIM MI?
ATMAYAYIM MI?
Evett arkadaşlar, bu günün konusu her zaman olduğu gibi Karamel. Dün gece bana yaptıklarından sonra, bir karar aldım. Kadim Karameli sokağa atmaya karar verdim.
Şimdi bana olmaz öyle şey deyip itiraz edeceksiniz. Ama önce beni bir dinleyin. Haklı mıyım? Haksız mıyım öyle karar verin. Karamel çok iyi bir sinek avcısı. Odamda uçan bir sinek gördü mü avlayıncaya kadar peşini bırakmaz. Gelelim dün geceye. Şanssız bir sinek odama girmiş oradan oraya uçup duruyor. Benim Karamel durur mu? Takıldı peşine ama bir türlü yakalayamadı. Bende bu arada bilgisayarda heyecanlı bir polisiye dizi seyrediyorum. Bir ara omuzuma çıktı. Hadi çıkar dedim. Ama başımın üzerine çıkıp oturunca, çizgiyi aştığını düşünüp, başımdan atmayı düşünürken başımdan da kuvvet alıp bütün gücüyle havaya zıpladı ve sineği yakaladı. Sineği yakalamasına mı sevineyim, canımın yanmasına mı üzüleyim karar veremedim. Daha kötüsü bunları düşünebilen bir kedi, yarın öbür gün beni evden atmaya kalkmaz mı? Şimdi siz karar verin Haklı mıyım? Haksız mıyım?
Tuğrul Ahmet Pekel
14*05*2021*Cuma
YORUMLAR
Bu aklı ile ev zaten onun olmuş atmayın siz kendinize bir yer bulun, belki atlet çamaşır alıp ziyaretinize gelir.
Saygılarımla
tugrulahmetpekel
tugrulahmetpekel
Fatma Oral
Kolay gelsin. Bu arada emin olun size daha çok yazmak için malzeme çıkacaktır.
Saygılarımla.