- 227 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhban kimdir...
Ruhban kimdir...
Ruhban Faiz haramdır der ama Kur’an riba haram der...sünnete ve hikmete bakıyoruz küresel ekonomiye bağımlı ülkelerde faiz helal ...Mekke döneminde yani ama Medine dönemi küresel ekonomiye kapalı bir devlet modelidir ve peygamberimiz o modelde her artışa her zama faiz demiş...ve yasaklamış...kul hakkını korumuş...
Kul hakkını korumaktan acizsen faizi haram kılma...Karaborsacılık da haram ama onu haram kılamıyorsan para ile para kazanmak haramdır deme...hakkın yok ezdiriyorsun birilerini birilerine Kul hakkını korumaya katkın yoksa neden faizi haram kıldın der Allah...Bana travmalar yaşatan bir anımı sunayım...bu zulmü anlayın...Ben çocukken bir traktör için ailecek altı yıl çalıştık...Alış veriş de haramdır aldatma varsa.Aldatma...adaletsizlik haramdır...Karaborsa haramdır...traktör parası biriktirirken faiz almak helaldir...çünkü traktörü karaborsa fiyatına alacağım...Kul hakkını korumaktan ve adalete hadimlikten acizsin...küresel ekonomiye sınırlarını açmışsın...faiz haram deme zalimliktir bu.Kur’an bunu demez ayetin te’vilini sen ilahlaştırdın mezheb önerilerini ilahlaştırdın...çok gülünç iiddia bu şartlarda her faize riba demek...her faiz değil sadece riba haram...enfilasyon farkını faiz sayma...Kısas ilkesiyle savaşmaktır bu...Kur’anla savaştır bu...
Hadissiz Kur’an te’vili uydurulma tefsirdir...Akılla kavga eden ... Kur’an te’vili uydurulma tefsirdir...Şartlarla kavga eden ...Kur’an te’vili uydurulma tefsirdir...
Esmayla uyumlu değilse ticaretiniz yani aldatıyorsanız faizden farkı ne.faizde aldatma oranı belli ticarette o oran daha zararlı...
İslam mezheblerinin biri haram der diğeri helal der aynı şeye...ayrı din mi sayalım mezhebleri...Tevhidci mezheb ayrı din olamaz..
Hadis düşmanlığı yapan te’vilcidir ...tefsire erişemez...tefsir ihlas sahiblerine nasib olur...peygamber aşkı ihlasın bir dalıdır...
Kur’an apaçık ama eşit değil bu apaçıklık adl sıfatı var eşitlik mümkün değil...senden iyi apaçık anlayan mutlaka var aramalısın..
Allah dostlarına müşrik deniliyor...bu Te’vil. dünyada-ahirette te’vilciye te’vilini isbatla denilir.Şeytan te’viliyle cehennemlik...
Kur’an anlaşılıyor ...Anlaşılıyor ama adl sıfatının etkisi de yok sanma...Lutfu var ihlaslı daha iyi anlar.Ve Vehhab Allah
Evet.."faiz her şartta haramdır diyen ruhbandır şeytanlıktır amacı...te’vilcidir...teville kavga ayetle kavga da değil...Te’vilciye köle olma akıllı te’villere ihtiyaç var akıllı te’viller üret...tefsir arayışın olmalı...
KARUN kim mi zamanımızda faiz lobisi...Haksız zam da dolandırıcılıktır...stokçuluk da...sömürmektir.Bizi aldatan bizden değil
Evet...Mealler nazariyedir...te’vildir Kur’an değil tefsir değil...Meale eleştiri ayeti inkar da değil.Objektif ve evrensel değil mealler...
Kur’anda riba haram.her faize riba demek sünnete aykırı.Küresel ekonomiye açıksanız her faiz riba değil.Hac için Riyal alma faiz mi...
Faiz helaldir...Ayetin te’vili Kur’an değildir tefsiri Kur’andır.Ben dünyadaki diğer emeklilerle eşit parayı almıyorum.Köleleştim...mesela...bir ekmeğin fiyatı düyanın her yerinde eşit fiyat değilse...Köleleşme vardır...kapa küresel ekonomiye ülkeni...Hacca da gitme...gidiyorsan ekmeği aynı fiyattan alabilmeliyim değilse köleleşiyorum Mekkeye bile gitsem...zaruri ihtiyaçlarda tek fiyat kürede yoksa küre ekonomisine kapa ülkemi...değilse hac parası biriktirene faizi banka faizini yasaklama ...değilse köleleş demiş oluyorsun...Riba haram ribayı ise küresel ekonomi belirler o artışı ...her artışa riba deme...hilecisin...her hileci ruhbandır her aldatıcı şeytanlığa hadimdir...
Evet...riba haram...yani ülkeni küresel ekonomiye kapat her zam ribadır...de.Riba her şartta haram ama banka faizi her şartta riba değil...
Haram-her şartta haramdır diyen ...mesela...evlilik her şartta haramdır ...der Faiz her şartta haramdır der...ama amaç tekdir ilahi dinde...o amaca hadim olmamak haramdır...haram olan duygu tektir eylem tektir hal tektir...fikir amaç tektir...
Esmaya hadimliktir helal bu hadimlikten kaçıştır haram ...çoğalt bu haramları ama bağımsız haram üretme..şirktir...çünkü mutlak haram tek...
Rakı haram değil diyor adam nedenmiş Kur’anda yazmıyor diyor...sen mi indirdin Kur’anı sen bir kovalık bilginle Kur’an okyanusu bende mi diyorsun sen cahilsin Kur’an cahilisin sen...hilecidir her te’vilci...tevilciye esir olmayalım ...
Allah bozulan eti yemeyi de HAKİM sıfatına kavga sayar...Razzaktır o et sineklerin hakkıdır sen el uzatma der ADL sıfatı Allahın...kan da leş de RAZZAKIN diğer canlılara ayırdığı rızıklardır el uzatmak adl sıfatıyla savaştır...
Ruhban kimdir...
Kur’an süsü verir Te’vile...ruhban ve hileci ve şeytan ve Karun ve Firavun...ve tefsiri gizler...Tefsiri gizleyenle kavga et...
Müşrikler "Kur’an bir çırpıda inseydi" dediler...Hakim sıfatıyla savaş taşıyor bu istekleri...yanıltıcıdır...müşrik olanlar ihlaslılardan öğren tefsiri...
"Kur’an mübindir"ifadesi te’vildir yani teslim olma Kur’andan sanma bu sözü...tefsir değildir yani Kur’an değildir.isbata muhtaç"Namaza yaklaşma"ifadesi gibi yanıltıcıdır...
Ruhban şeytanlığa kibre hileye yalana hadimdir..."Allah rızka kefil" deme.bu te’vildir Kur’an tefsir içindir...yani tefsire hadim ol...
"Allah rızka kefil..."deme tefsirini terk etme...ihlasın derecesinde kefil...İhlasın azalırsa haramlarla karnın doyar..dolandırıcılığa mahkum olursun ve zekata
Ayet te’vili tefsir değil İlahi değil...şeytan ilmi seviyesinde bir nura Tefsir deme.objektif evrensel değeri yoktur.Kur’an bütün...
Ruhban kimdir...
Ana amacla kavga eden yan amaçlar üretir Ruhban...evlenmek her şartta her insana haram der...Müşrik ise...esma ile kavgalıdır şeytan esma ile kavgada...hz Adem benden üstün demedikçe şeytan müşriktir...yani te’vilini ilahileştirenler de müşriktir...Evlenmek haram deme müşrik olursun...Rızka Allah kefil" de deme müşrik olursun...cennet ve helal rızık sadece ihlaslıya verilir bu varlık Malikül mülk olaan Allahındır...adl sıfatı helal kapıları ihlaslıya kapatır şeytanı helalden uzaklaştırır...ama rızık verir mi verir...cehennemliklere de rızık verecek...Razzak mı razzak...sömürülmelerine karşı savaş vermeyen Afrikada acından ölenler var...adl sıfatından bağımsız değil Razzaklığı...Kafana göre tanıtma Allahı...yalan batıl hile ...ömürsüzdür...esmayı doğru tanı...Oku evreni de Kur’anı da kolay iş değil ihlasa da sarırl acizim de vehhaba da sığın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.