- 441 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sözün Bittiği Yer.
Bundan tam kırk gün önce içime bir ateş düştü. Anlatmak için biriktirdiklerimi sır gibi saklamak zordunda kaldım tıpkı senin içimde bir sır gibi saklandığın gibi...Kırk günden beri sabrediyorum daha ne kadar devam edecek bilmiyorum ama sabrediyorum bir gün hüzünle ama yanımda olduğun zaman için "İyi ki" diyerek bakacağım, yokluğunu kabul edeceğim günü bekliyorum.
Fotoğraflardan seni bulup uzun uzun bakıyorum o fotoğrafın çekildiği günü aklımdaki tüm ayrıntılarıyla bir daha yaşıyorum, en çok birkaç fotoğrafı bastırdıktan sonra sana getirdiğim eski evindeyken en güzel yerinde duran Moda sahilde çektiğimiz fotoğrafa bakıyorum. Sana çok ihtiyaç duyduğumda tişörtünü elime alıyorum , başımı yastığa koyup anlatmak istediklerimi aklımdan geçiriyorum. Senin için şiir yazıyorum bunu sensiz ilk günden beri yapıyorum.
Bir de sensiz Kadıköy’e gittik, affet. Sırf Karasu’dan geçmek için yolu uzattık ama sen olmadan pek bir önemi olmadı. Anlam kattığın her şey gibi bulut oldu.
Söz biteli,ne söylersek söyleyelim bir anlam ifade etmeyeli kırk gün olmuş. Ne söylersem söyleyeyim giden gitti geri gelmeyecek bir daha onunla konuşamayacağım. En eski anılarım canlanıyor. Her sabah bir kez daha yüzleşiyor insan alışmaya çalışıyor ama kabul etmeden nasıl alışabilirim ki?
Hayata gözlerimi açtığım güne ait bu anıyı her anlattığında kendimi şanslı hissederdim sahip olabileceğim en iyi aileye sahip olduğumu beni nasıl sevdiğinizi tekrar tekrar anlatırdın üstüne bunu açık açık da söylerdin. Gidişinden bir aya yakın belki daha az bir zaman önce de anlattın "Annem gündüz seni görmüş, işten çıkmadan önce aradım ’Orik öyle güzel öyle güzel!" dedi ’Ben geleyim gideriz’ dedim" bunu duymak hep hoşuma gitti bin kere daha anlatsan ben bin kere daha dinlerdim.
Bizimle her seferinde eğlenmen ve son derece mutlu etmen hayran olunası bir davranışdı. İşten yorgun argın da gelsen "Hadi şimdi spor yapıyoruz" demen benim için "Oyun oynayacağız" demekti çünkü aslında oyun oynuyorduk, hopluyor zıplıyor kollarımızı bir sağa bir sola sallıyorduk benim için oyundu bu. Futbol maçı yorumlarını izlediğin zaman hiç bir şey anlamaz öyle aval aval bakardım televizyona hatta bazen sıkılırdım ama kanalı değiştirmeni söylemek istemezdim çok önemli bir şey izlediğini düşünürdüm.
Söylenecek söz yok, yerini asla dolduramayacağım boşluğunla geçen kırk günün ardından bir kez daha senin içim söylemeli bu şarkıyı:
"Belli ki dağların, denizlerin ve göllerin üzerinde
Belli ki dağların, denizlerin ve göllerin üzerinde
Sıyrılıp gelmektedir seher belli ki yakındır
Sıyrılıp gelmektedir seher belli ki yakındır"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.