- 302 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
DİN SEVGİSİ
İç huzurun kaynağı din
Kalp kazanmak en iyisi
Her kişiye nasip olmaz
Yüce İslam din sevgisi!
Ruhen tatmin olmamış insanın kafasındaki düşünceler arı duru değildir. Sağlıklı düşünmeyen insanların hayatları hatalarla, yanlışlarla doludur. Manevi boşluk içerisinde olan insanlar bunalım geçirir, kalple gönlü arasına sıkışır kalır. Çarpık düşünceler içinde olanlar mantık oyunları içinde boğulur hayatları heder olur.
Karmaşık düşünceli insanlar ne yaptığını kestiremez. Her konuda çekimser ve kararsız olurlar. Kalbi katılaşan insanlar şu koca dünya da kendilerine huzurlu bir ortam bulamazlar. Böyle insanlar ürkektir, çekingendir. Her adım da bir uğursuzluk yapışır yakkasına. Başlarında bela kol gezer. Her bir konuda problem çok büyür, dertler çoğalır, hüzünler kördüğüm olur.
Dinden, imandan, manadan yoksun olanların kafasındaki o girift düşünceler, duvardan duvara çarpar insanları. Bir bilselerdi asıl sebep, ruhlardaki boşluktur. Kafadaki boşluğu dolduran anlamsız hayaller, katı cisimler, anlamsız şekiller ve acımasız düşünceler dolduruyor kafaları. Ruhları tatmin olmayanlar, asla huzur bulamazlar, hayatları zindan olur.
Manadan habersiz insanlar hiçbir konuda sevgi ve de heyecan duymazlar. Tüm ümitleri yok olur, sabırları tükenir, tüm hayaller yıkılır, yaşamaktan zevk almazlar, huzur ne tadamazlar. Kötümser olan insanların çoğalması hazin, haşin, gaddar kalpleri katılaşmış insanlar bu dünyayı yaşanmaz hale getirir.
İslam’ın olmadığı bir yerde fitne, fesat önlenemez. Dini hayatın olduğu bir toplumda ekonomik buhran, geçim sıkıntısı, fitne ve fesat olmaz. İnsanlık huzur ve saadet istiyorsa biran önce yüce dine, İslam’a yönelmeli, İslam’ı yaşamalı Din sevgisi insanlığı huzura, saadete mutluluğa kavuşturur.
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.