- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
24 KASIM ÖGRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN../Müzeyyen Keskin
24 KASIM ÖGRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN../Müzeyyen Keskin
🇹🇷🇹🇷🇹🇷Amasya/Taşova /Esençay’da işlerim vardi. Dolayısı ile gelmişken diyor insan sagyı duydugu, sevdiği insanlari görmek ister. Bende bunu yapmaya çalışıyorum çünkü bir daha kimbilir karşılaşılabilir mi karşılaşılmaz mı. Bilinmez fırsat varken gönül almaktır, ziyaret etmek engin bilgilerini dinlemek gerekli notlari ve dersleri çıkarmak.
Tesadüfen aksam yemegi icin gittigim yerde bir bey konuşma yapiyordu. Yorgunluktan konusmalari anlamaya çalışıyordum. Çok degerli hocam Ömer CELEP konuşuyordu. Cok sevindim gördüğüme anladim ki 24 Kasım ögretmenler günü dolayısıyla güzel bir konuşma yapti. Degerli hocamızın cok kitaplari var sadece ögretmen degil şair, yazar ve muhteşem şiir yorumcusu. Hocamızın 10 parmağında 10 marifet..
Kitaplarindan "Edebiyatımızdan Nükte, Hiciv, ve Sövgü Söylemler" Yakamoz yayinlarindan çıkmış kitabını adıma imzalamasi ayrica sevindirdi. Çok teşekkür ederim hocam ömrünüz uzun kaleminiz daim olsun.
Bu vesile ile Ömer CELEP hocam nezdinde tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü Kutlu Olsun.
Selam saygi sevgilerimi gönderiyorum.🌺🌺🌺
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.