Kırık Kılavye
Y...’den
Çok garip olay bu kılavye, anlatabilen gelsin beri. Beş (5) harfe basıyorum, Tanrı oluyor ya. Sonra ne yazarsam o oluyor. Sonuçta T harfi olmasa nasıl bulacağım ben Tanrıyı. Kılavye dünyası kılavye iklimi fantastik bir coğrafya canlarım. Hele şu üç harf yok mu, www. Altı tane v harfi yani. Krallardan peygamberden daha büyük işler yapıyor, değilse ne yapıyor. Daha telepati düzeyine çıkamadık ya, şimdilik parmak sporu olarak görülebilir. Tombul Parmak olayı da meşhurdur kılavye üzerinde ha, bir bastı mı bir tuşa animallah yerle yeksan eder piyasaları.
Piyasa kelimesinin kökeni sanırım P harfinden başlıyor, i de eklenince yanına Pi sayısı ilk aklıma gelen. Bu akla gelme durumları da enteresan işler. Düşündüğüm anda gerçekleşen bir gerçeklik meydana çıkabilir mi daha, daha vakti var öyle görülüyor.
Vakit deyince de yine bir dipsiz karanlık Z harfi, Z harfi bana Zaman’ı, M harfi Mekanı ve muhabbeti söküp çıkarıyor beynimden. Sonra beynimde yer açılıyor diğer harflere ve sayılara. Lakin geriye koyduk mu çıkardıklarımızı başlıyor zihnimiz sıkıntı vermeye. Kafatasımıza basınç yapıyor içeriden, sonra da saçlarımız çıkıyor galiba. Lakin saçlarımız neden dökülüyor ağaç yaprakları gibi, ağaç mıyız biz.
Kılavyeye bakınca şöyle bir gözlerim kapalı veya gözlerim açık veya gözlüklü veya gözlüksüz tüm zaman ve mekan zihnimde canlanıveriyor. Bu esnada kaşınmaya başlar saçlarınız, kaşınmıyorsa sıkıntı vardır.
Konuşmak ilk işimiz olmuş yazmak ikinci bu sürüncemede, sonrası konuşmayı ve yazmayı devre dışı bırakacak bir şey gelmeli, şimdilik buna ölüm diyoruz, lakin daha önemlisi de telepati dedikleri iş olmalı. Haberleşmek dumandan mı başladı, yoksa doğada gördüğümüz herhangi bir resmi veya şekli zihnimize bir işaret olarak alıp haritalandırmakla mı.
Nice ve nitelere anlam yüklediğimiz kadarız belki de. A harfi de ilk olarak bana Anlamı çağrıştırıyor, sonra benzerlikler kurmaya başlıyoruz aa diyoruz Mana da Anlam ile aynı şey olabilir mi?
Zihnimizin en çok özlediği şey ne olabilir, bence; anlamsızlık ve manasızlık olmalı. Anlamsız bir sevginin manasız bir aşkın; yaşama ve yaşatmaya doyduramadığı bir gerçeklik mi, tüm olan biten her şey dünyada. Kim bilir.
Sonra diyorlar ki delirmiş mi ne...Ozan Sefai de diyordu ya..
Karanlığa el uzanmış
Ölümün eli mi ne
Yapılacak bir çok iş var
Bu gelen deli mi ne...
Tl’yi altcoine çevirdiler... Bu kadar cahil nerede yetişti diyeceğim zülfü yare dokunacak... Yazıklar olsun be..
Yine devam edelim..
"Yazgımız yazılmış dert ile gama
Ne yer çeker oldu ne taşır sema
Su olsan bir testi bulurdum ama
Aslı çelik kırılır da bükülmez.."
Ekranlar cahil, internette cahil, gazetelerde de bin bir cahil...
"Neden soruyorsun halimi bana
Yolumdaki diken namert dost imiş
Zaten misafirim bu garip hana
El atını çeken namert dost imiş.."
Ezberci yobazlardan geçilmiyor ortalık... bu kadar cahil nerede yetişti erenler..
"Hakkım helal olsun hakkım var ise
Bir kaç ite yal verdiydim bir zaman..."
YORUMLAR
Nesildaşım ben onu bunu bilmem de asıl “Black Mirror” dizisindeki gibi sanal cennet ve zihin transfer olayını bekliyorum. Sonra mı beğendiğim zaman diliminde ve yerde yaşayacağım.
İmkansız mı.....
Sağlıcakla her daim.
Yinsani
tl resmen altcoinlere döndü ya... ne diyorsam ben de... bahsettiğin diziye bakayım bir...
belki zihnim dağılır:))
eksik olma nesildaşım...
sağlıcakla huzurla.. :)
black_sky
Dizi fena değil devamı gelecek belli bakalım neler olacak;)
Yinsani
cehennem melekler cinler de falan
ilahi adalet diyor muyuz biz
yaşam ölüm filan umutlar talan
ilahi adalet diyor muyuz biz.... Dünyevi