- 266 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kurucu İnşa Temelindeki Kolektifi Oluşum 34
Cisme çarpıp seken ışınlar: cisimdeki pütürlerden ötürü; cismin uzakta, yakında olmasından ötürü uzunlu kısalı ışık ışınından oluşan demettir. İşte uzunlu kısalı ışın demetleri, yansıma yaptıkları cismin uzunlu kısalı ışık ışınlarıyla görüntü bilgisini de ışık kaynağına taşımış olurlar.
Işık kaynağına taşınan modülasyon bilgisi (bindirişle olan bilgi) o cismin yüzey gerilimli alan bilgisidir. Bu nedenle geri seken ısınlar girişim yaptığı cisme ait bindirişle veya modülasyon yüklü olan kendilik taşıyıcı dalga ışınıdırlar. Yansıma analizinin fiziksel kimyasal, elektriksel ve manyetik dönüşümlerini verecek bu çözümlemesini burada kesmek zorundayım
Zekâya giden yol bu kadar uzak erimli ve bu kadar hem direkt hem de dolaylı çok parça bileşenli girişmedir. Olsun. Doğa erinmez. Doğanın zamanı çok. Ve doğanın uzun zamanı bizim kısa ömrümüz içine sıkışması nedenle doğanın süreçleri de bize göre de bir anda olup bitmedir.
Modülasyonla ışık yansıması nedenle ışık bir bilgidir. Ya da ışık bir bilgi taşıyıcıdır. O halde bizdeki yansıma ve yansıtma nedenle oluşan ışık bilgisi kayıtları olan imajlarıyla ışık bizde de bir bilgidir.
Hayat çok bileşimli moleküler yapıdan yansıyan bilgiler karmaşıklığı nedenle bileşime ait bir denge merkezi oluşacaktır. Denge de olmak veya denge dışında olmak özdeğin özelliğidir. Hem de özdeğin eylemsizlik özelliğidir.
Duran cismin durmak istemesi eylemle olan cismin eylemle olmak istemesi eylemsizlik yasasıydı. Yani özdeksel devinme içinde eylemsizlik eyleme dönüşür. Eylem de eylemsizliğe dönüşür. Daha açığı özdek sel dengeler dengesizliğe dönüşür. Dengesizlikleriyle de dengeye dönüşen özdeksel özellikler böylesi bir kuvvet çevrimleri altındadır.
Özel bir derişimle olan bağıntı alanı içindeki özelliklerinden birisi, duran cismin eyleme yönelmesidir. Diğeri de eylemde olan bir cismin durmaya yönelmesi olmakla; cismin kendi üzerine kendi etkimeli bir kuvvet çevrimiyle olması, özdeksel özlerin bir özelliğidir.
Böylece kararsız veya dengesiz cismin kararlı yapıya ve kararlı yapının da karsız dengesiz durumlara dönüşmesi kaçınılmazdır. Bu tür eğimse alan kuvvetleri nedenle yansıma girişmeli organik olaylar çevrimi iç ve dış denge merkezleri ortaya korlar. Organizmalardaki yansıma dıştan içe doğru ve içten dışa doğru tepki düzenlemeyledir.
İç denge merkezlerine göre dış denge merkezlerini birbiriyle giriştiren yansıma bilgisi beynin birleştirmeleri altında toplanıp işlem gören belirme olmakla dıştaki yansımadan kaynaklı farklı bir zekâ belirmesiydi. Varoluş bileşimlerle vardı. Bileşim ve girişme kendisinin bilgisiydi.
Atomdu yapılar kuantum üssü belirsizle olan kuantum dünya göre kısıtlanmış devimdi. Kısıtlanmış kuantum kapasiteydi. Yani üs sel bir kuantum zaman ve üs sel bir kuantum mekân olaylarına nazaran kısıtlanmış bir atom içindeki kuantum yansıma; atomda makro dünyaya eksiklik ve eksikliğin bilgisi olarak yansıyordu.
Bir atomun içinde çekirdek bileşimi veren kuntum envanterler o atom bileşiminin içine üssel durum kısıtlanması olarak giriyordu. Çekirdek ve kısmi elektron sabitesi atom içine kuantum üssü devimlere kısıtlı, tuzaklı olmakla; çekirdek devinmesi ve elektron devinmesi atoma kısıtlanma kadar eksiklik, yansımasını da veriyordu.
Makro girişme bu eksiklikleriyle vardı. Makro âlem bu eksikliğin, eksiğine tamamlanma bilinciyle vardı. + ve yüksek potansiyel düşük potansiyelin eksikliğiyleydi. - ve düşük potansiyel içinde de yüksek potansiyel eksiklikti.
Bir arada ve aynı anda üssü belirsiziyle olan baskılanmış durumlar, şimdi bileşimin üssü durumlarıyla tek tek ve ayrı ayrı durumlar eksikliği ve tamamlayanı olmakla duruyorlardı. Atom içinde baskılanan kuantum devinme; atomun içine kuantum üssü durumun imajıyla yansımıştı. Atomun içinde kuantum eksikliğin imaj yansıması vardı.
Atomdaki eksikliğin imaj yansıması yanında, atomda eksiğini tamamlayacak olan atomun çekirdek ve elektron bileşiminden doğan yeni kuvvetler nedenle atomun kazandığı yeni bileşim sel girişmeleri vardı. Makro üs sel girişmeler de kuantum dünyada yoktu.
Yansıma aynı zamanda bir bilgi ve bilgi taşımaydı. Makro dünya, kuantum dünyadan yansıyan eksiklik bilgisini, çekirdeksel ve elektron bileşiminin yeni özellikleri ile enerji düzenine çeviriyordu.
Makro dünya belirmeler ve gerekirci olmaların dünyasıydı. Ve eksiklikle belirme üzerinde tamamlasan olan her tamamlanma; yeni tamamlanma üzerinde yeni bir eksikliğin gereksinmesi olarak beliriyordu. İnşanın temeli buydu.
1 kişi 1 birim zamanda 5-10 türlü üssel durumla olamıyordu. Örneğin, kişi av yaparken yavru bakımı yapamıyordu. Savunmasını zaafa uğratıyordu. Aynı anda dinlenip uyuklayamıyordu vs.
Kuantum yansıma çekirdek elektron bileşimi yoluyla mikro dünyadan imajla makro dünyaya taşınmıştı. Çekirdeğin kuantum envanterden yapılmış olmasıyla kuantum durumlu olması gereken çekirdek; makro durumlu eksiklik yansımasını hayat üzerinde kişilere kadar getirmişti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.