İŞ İŞTEN GEÇECEK....
UYANIN YOKSA İŞ, İŞTEN GEÇECEK..!!
İşten çıkarılıp işsiz kalan 2 ayrı kişi, farklı zamanlarda ziyaretime gelip: “NOGAY ne iş yapacağız?” dediler. Ben de: “Köylerinize gidin çiftçilik, hayvancılık yapın, baykuşların tünediği viranelere döndürdüğünüz köylerinizi şenlendirin, köklerinize tutunun ve vatanınızı yeniden fethedin, sıfırdan Türk milleti olun” dedim. Biri Kütahyalı, diğeri Niğdeli idi. Birbirlerini tanımazlar. Her ikisinin verdiği cevap aynıydı: “Nogay bizim oralarda köylerde toprakları yabancı birileri gelip toplamış gitmiş.”
Basından da buna benzer haberler okuyoruz. Bir milletvekili yaptığı basın toplantısında şöyle dedi: ”Iğdır Ovasının tamamını İsrailliler aldı. Harran Ovasının yarıdan fazlasını İsrailliler satın aldı. Türkiye’deki ekili alanlarımızın önemli bir bölümünü İsrailliler satın alıyor. Ya kendileri ya da buradaki ortak firmaları.”
Bu durum gösteriyor ki son yıllarda Türkiye’nin her yerinde planlanmış bir proje kapsamında topraklar yabancı birileri tarafından toplanıyor, yok pahasına satın alınıyor. Yani Türk’ün altından toprağı çekiliyor, Türkiye, yani vatan el değiştiriyor, Türkiye hızla Türksüzleştiriliyor. Türk, kendi vatanında yabancılaştırılıyor, marabalaştırılıyor.
Kabahatin büyüğü Türklerde. Aşağı yukarı 1950’li yıllardan itibaren Türk köylüleri işi olan da olmayan da şehirlere yığıldı. Köylerini boşalttılar. Şu anda Anadolu köylerinin pek çoğu virane halindedir ve oralarda yaşayan kimse yok.
Çok kısa bir zaman sonra olacaklar şunlar: Türkiye’nin her yerinden toprakları toplayan bu yabancılar, toprağın ve toprak ürünlerinin sahibi ve patronu olacak. Ürünün, işlemesinin ve pazarının tek belirleyeni olacak. Tekelleşip tek elden fiyat belirlemede tek karar sahibi olacaklar. Toprağını yok pahasına satan köylüler de onların amelesi olacak ve ürün piyasası bu yabancılar tarafından belirlenecek. Türkler, kendi vatanında yabancı haline gelecek.
“Türkiye Türklerindir” lafı, sadece Hürriyet gazetesinin logosunun kenarında kalacak. Sonra biri çıkacak ve Kenya kurucu devlet başkanı Jomo Kenyatto’nun şu lafını tekrarlayacak: “Batılılar geldiklerinde ellerinde İncil, bizim elimizde topraklarımız vardı. Bize, gözlerimizi kapayarak dua etmeyi öğrettiler. Gözümüzü açtığımızda, bizim elimizde İncil onların elinde topraklarımız vardı.”
Biz 1919-1922 yılları arasında Millî Mücadeleyi işgal edilmiş topraklarımızı kurtarmak için vermiştik. Savaştık ve işgalcileri kovduk. Ancak Atatürk’ün ölümünden sonraki süreçte kademe kademe ülkeyi her alanda yabancılara teslim ettik. Modern anlamda dolaylı yoldan ülkeyi işgal faaliyeti son yıllarda hızla arttı ve artık neredeyse elimizden çıktı.
Bu durumda ne yapılacak? Ya mevcut yönetim kadroları milliyetçi ve istiklalci bir ruh kazanacak ya da bu ruha sahip kadrolar işbaşına gelecek. Siyasi ve ekonomik anlamda yeniden bir Millî Mücadele başlatılacak. Atatürk’ün, kendi döneminde bütün yabancı şirketleri satın alıp millîleştirdiği gibi hızla topraklarımızı, üretim kaynaklarımızı, işleme ve pazarlama mekanizmamızı ve kurumlarımızı millîleştirme çalışmaları yoğunlaştırılacak. Ondan sonra boşaltılan Anadolu Türk köyleri tekrar doldurulup şenlendirilecek ve Türkler toprağına sahip çıkacak.
Türk milleti köylerde toprakla millet olmuştur. Tarih boyunca bizi şuurlu millet yapan topraktır, vatandır, köydür. Çünkü Türk’ün millî ve manevî değerleri, kimliği, kültürü, sanatı, örfü, âdeti, dini en saf ve hakiki manada köylerde yaşar. Köyleri elinden alınıp şehir hapishanelerine tıkılan Türkler, hızla millet olmaktan çıkar ve kolayca tasfiye olur gider. Büyükşehirler, milleti millet olmaktan çıkarır, illet haline getirir. Millî dokuyu ve kuvvetli millî sosyal yapıyı çözer ve bağımsız, bencil, salt kişisel menfaatleri etrafında bir hayat kuran, millî varlığı ve değerleri önemsemeyen kozmopolit, mankurt bireylerden oluşur. Gâvur bunu bildiği için çok akıllı bir proje yapmış ve Türk’ün elinden toprağını, fabrikasını, mağazasını, her şeyini almış. Şu anda Türk kendi vatanında vatansızdır, paryadır. Bir süre sonra kovulacak duruma gelecektir ve kendisine “defol git!” denilecektir. Tabii Türk’ün gidecek bir yeri de yoktur.
Türk, akılsızlığının ceremesini bir kez daha çekmekle yüz yüzedir. Tanrı Türkü koruyor ama bu kafayla giderse Tanrı Türk’ün yardımcısı filan olmasın, ne hali varsa görsün diyorum. Belki aklı başına o zaman gelir...NOGAYTÜRK
YORUMLAR
sayın nogay, askerimiz polisimiz gözümüz gibi kıymetli ancak artık kırda askeri polisi çıkarıyorlar köylünün, insanımızın karşısına... keşke bu yazınız daha büyük basın medya kuruluşlarında yayınlansa, keşke...
çok teşekkür ederim, çok teşekkür ederim, sağ olun..
saygılarımla..
NÖKER
Bazen anlayan birkaç kişiye yazmak
Binlerce anlamayana yazmaktan daha iyidir.
Sağol var ol...esenlikler dilerim.
Günaydın NOGAYTÜRK!
Umarım yaktığınız mum karanlığımıza ışık saçar.
İş İşten Geçeceği pınarın gözesinden su içer gibi içim yanarak okudum.
Her satırın altına imzamı atarım.
Yerden göğe kadar haklısınız.
Üstelik örneği de gözlerimizin önünde İsrail ve Filistinlilerin yaşadıkları gerçekler.
Yazınızı okuyunca:
Bu Yazı Sıradan Bir makale değil!
Bu yazı Türkiye analizi...
Bu Yazı İktidarın kirli yüzü...
Bu Yazı Türk Milletinin kurşun kalem çizilmiş siyah beyaz resmi...
Yani geleceğimiz...
" Üzerine bu notu düştüm ve üyesi olduğum guruplarda paylaştım.
Amerika'daki Türklerde okudular yazınız.
Bir gün şehir içinde sokakları süpüren köylümüzü görüş, aşağıdaki şiiri kaleme almış ve paylaşmıştım.
Bu anlamlı felsefi ürününü yazan yürek ve bilge kişiliği selamlıyorum.
Saygılarımla.
Çöpçü
İçimde vatan ülküsü kara bir sevda
Dumansız yanar sanki volkan ateşi
Nereye gidiyoruz böyle apar topar
Dumanlı dağlara hal hatır sormadan
Eskiden kapısında öküzü ineği vardı
Yaşlı boz eşek ahırda anırır dururdu
Karabaş gece havlar gündüz uyurdu
Tarlayı eker ineği sağar yerdi yoğurdu
Ne öküz kaldı ne üstüne binecek eşek
Süt vermez oldu gayrı montofon inek
Hiçbir şey eskisinden çok çok iyi değil
Her yerde karıştı birbirine sapla saman
Kendi kendine yeten yedi ülkeden biriydi
Arpa buğday sap saman şimdi hep ithal
Tütün pamuk deyince burun direği sızlar
Avuç açar olduk Coni’ye ve de Vasiliy’e
Yollar soğuk buz gibi betin benzin soluk can
Daha dün evin erkeği milletin efendisiydin
Nasırlı ellerin sapan tutar ekin eker biçerdin
Şimdi ışıl ışıl sokakların garip çöpçüsüsün sen!
Necati Kavlak
16/12/2015 Manisa
Necati Kavlak tarafından 17.11.2021 12:26:14 zamanında düzenlenmiştir.
Necati Kavlak tarafından 17.11.2021 12:27:49 zamanında düzenlenmiştir.
Necati Kavlak tarafından 17.11.2021 12:30:03 zamanında düzenlenmiştir.
Tespiti o kadar doğru ki
Doğruluğu insana ağır gelir
Yarını düşünmeden, yarına bakmadan yaşatımızın bedelini ödeyeceğiz
Tüm gelecekleri barındıran muhteşem bir yazıydı
Yürekten kutluyorum
Bu yazıdan sonra bir şey demek doğru olmaz
Düşünmek daha doğru olur
NÖKER
Evet durup düşünmek gerek
Neler oluyor bize diye
Tümü anlamak için bazen parçaları denkleştirmek gerek.
Sagolasın ustam
Esenlikler dilerim
İŞ işten geçmez
İçim yandı hey
Doğu Türkistan pey.
Bir bir şeyler yapmalı.
Aleme Türkçe konuşmalı.
O gün gelecek.
Yüzler gülecek.
Çok saygımla Nogay.
NÖKER
Geç kalmadan
Dahada fazla kaybetmeden
Çok uzaklaşmadan
Son kavşaktan dönmek gerek ustam.
Doğu Türkistan çinlinin
Karadağ ermeninin
Kerkük arapların olmayacak.