- 325 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünya cife mi...yani haram mı...
Dünya cife mi...yani haram mı...
Hem helal hem haram...de
Dünya cife mi...yani haram mı...
Bir süreliğine haram da olur helal de olur...de
Dünya cife mi...yani haram mı...
Bazı şartlarda haram bazı şartlar da helaldir de...Domuz eti bile bazı şartlarda helaldir diyen bir fıkhımız var bizim neden buduyorsun fıkhı bir hadisle..."Dünya cifedir" sen cifesin...Fıkhımızı budadın...Onca alimi yok saydın...Bir hadisle alimlik tasladın...ne hadis ne de ayet diğerlerinden bağımsız değil çünkü Allahtan bağımsız değil Allahın ilminden bağımsız değil...ama sen bağımsızlaştırdın o hadisi...sildin Kur’anı da diğer hadisleri de Muradı ilahiyi anlamak değil ki senin amacın...bir hadisi ilahlaştırdın...putun oldu o hadis senin sen cifesin...sen namazlarla arın temizlen sonra hadisleri muradı ilahiyeye hadim kıl...kaş yapmak değil göz çıkarmak senin amacın ...vay seni alim sayanın haline...Hadis kendi ayağına kurşun sıktı senin anlayışın yanlış ve keyfi anlayıştır... tezat yoktu o hadisle diğer hadisler arasında ve Kur’an arasında ama savaştırdın sen o hadisi Kur’anla ve diğer hadislerle...amacın o hadisi budamaktı...ve budadın...meyvelerinden mahrum kaldı ümmet...
"Dünya cifedir"diyen ek yaptın bu hadise neredeyse helalleri de haram ettin...Oruç helalleri haram eder ama sürelidir...ek yanlış
Hadislere uydurma diyen ek ve budama yapmazsan uydurma değildi Tefsirdi hadis de mezheb de tarikat de.Kibre hadim ek-budama yaptın
Namaz fuhşiyattan alı koyar yani Kur’anı yanlış tefsirden de Kurtarır...Çok namaz kıl bir ayeti doğru anlamak istiyorsan...ve o hadislerin uydurma olmadığını anlamak istiyorsan
Namaz dinin direğidir dinin yıkılır hadisleri uydurma sanmayı bırakmak istiyorsan namaza o direğe sığın...Hakkıyla namaz kıl...Uydurma sensin...uydurma kulluk seninkisi...uydurma ilahiyatçılık seninkisi sahtesisin ilahiyatçılığın...
Hakkını vererek namaz kıl...Namazında da sahtekarsın...Alnımız secdede...sadece alnın mı var akılını da fikrini de eylemini de malını da davet et secdeye evlatlarını da arkadaşlarını da...
Dolandırıcılık senin ki...Kibirle kavga et secdeli ol...secdede de kusurdur... budama ve ek .Hz İsaya da secdelidir kilise ...ve şarkıyyatçılar...yani Muradı ilahi şarkıyatçılardan öğrenilmez...Yönünü tevhid ehline çevir ta hz Ademe kadar var...
Evet aklın yolu birdir ama yönü zıttır...şarkıyyatçının aklında niyetinde Kilisenin zaferi var...İslamı dizayn etmek istiyorlar...Ilımlı İslam istiyorlar...Osmanlının mezhebini eleştiriyorlar hep Osmanlı korkuları var hep...Ehl-i süünneti savun...Ek vagon olma...İslamda budama ve ekleme yapma ek vagon olmak kaderimiz olur ama Halifelik muhlislerin hakkı kilisenin ve havranın ilk vagonluğu zulmü sonlandırmaz...
Dünya cife mi...yani haram mı...
Her engel cifedir...Dünya cife mi...Evet çife...ama cennette cife...der akıl...Huri için cennete gitmek isteyene cennet de cifedir..."Bana seni gerek "demeyen tevhide ermemiştir...Tevhide ermemize cennet hurisiyle köşküyle engelse dünya kadar değilse de engelse engel olan her şey cifedir...cennet de cifedir der mantık ve akıl...ve doğru anlarsak NAKİL ve Vahiy...Yunuslar anladı ekmel ve zirve bir anlayışla vahyi...yani tasavvuf sayesinde anlaşıldı vahiy ekmelce...Kamilce...yani eksiksiz ve kusursuz...
Her engel cifedir ...Tevhide engelleri yık puttur her engel...sahabe anne babasından çok sevdi peygamberi...anne baba sevgisi de engeldir yani cifedir..."Öf "deme diyen ayeti cifeleştirdik biz yani putlaştırdık biz...cife olduk biz...
Cemalüllaha engel olan lat ve uzza sevgisi değildi sadece anne baba sevgisi de puttu...sahabe bütün engelleri yıkmış bütün putlardan kurtulmuş yiğitlerdir...
Dünya cife mi...yani haram mı...ölçün cemalüllah mı ...fetvan doğru olsun istiyorsan ölçüyü birle tekle... tevhide ulaş yani...Ölçü belli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.