- 375 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MÜSLÜMANLAR
Günümüzün insanı zevke sefaya dalmış
Nurunu kaybedenler hep ziya sız kalmış
O haram yiyenler bey tül maldan çalmış
Müslümanlar şaşırdı işleri sarpa sarmış!
Müslümanlar kaloriferli sıcak odalarda gamsız ve tasasız hayat yaşarken oturdukları yerden ahkam kesiyorlar. Yorum yapıyorlar, ne kolay bir hayat değil mi? Çağımızın Müslümanları yokluk görmemiş, açlık, kıtlık görmemiş işkence göme-miş, mücadeleden, meşakkatten uzak kalmış, büyük imtihanla karşılaşmamış.
Müslümanlar olarak, İslam’ı öz nefislerimizde gerçek manasıyla yaşasaydık ülkemizin hali çok başka olurdu. Türlü bela-
lar musibetler başımıza gelmezdi. Bugünün insanları iman züğürtleri ve diplomalı cahiller, kendilerini bir şey sanıp fel-
sefe yapıp ahkam kesiyorlar, herkese kara çalıyorlar. Bu gaflet değil de nedir?
Hariçten gelen tehlikelere karşı koymak kolaydır. Tehlike içten geliyorsa, kurt gövdenin içine girdiyse, işte o zaman mukavemet güçleşir. O yüzdendir ki, Müslümanlar, canını, kanını emen düşmanlarını hasımlarını dost sanıyorlar. Müslümanlar, gerçekten dostunu düşmanını seçebilseydi, günümüzde her bir şeyler çok başka olurdu. Müslüman’ın hata yapamaya lüksü yoktur.
Cemiyetin basiret gözü körelmiş, iman kalesi tehlikeye girmiştir. Müslümanların en büyük derdi iman zafiyetidir. Müslümanlar bu dünyaya kendilerini öylesine kaptırdı ki, düştüğümüz tehlikeden
hiç birinden haberleri yok!
Şu fani dünyada mutlu ve huzurlu yaşamak imkansız hale geldi. İman ve itikadını uzaklaşanlar özelliklerini, güzelliklerini yitirdiler. İman yoksunu toplumlarla uğraşmak hiç kolay değildir.
Sakın kuru kalabalık sizleri aldatma sın! Hep umut var olunuz yeise düşmeyiniz! Bizleri İçten kemiren düşman faaliyetlerine karşı koymadıkça, Müslümanlar asla huzur göremez.
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.