- 561 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Müthiş Başlangıç
Mesleğimin ilk yılıydı. Sömestr sonrası on beş gün rapor alıp okuluma sevgili öğrencilerimle buluşmanın mutluluğunu yaşıyordum. Ancak okula döndüğümde müdürümüz :Yarın denetim için ilden müfettişler gelecek, diyerek hazırlanmamı istedi. Tüm ildeki denetimler bitmiş, bir ben kalmışım denetlenmeyen.
Bir heyecandır başlamıştı bende.İşin ilginç yanı dersime girecek olanın da basmufettiş Cahit Kulebi olacağını söylüyordu müdürüm.
Ee bu heyecanın boyutlarını siz düşünün artık. Sabah bir türlü olmuyor, heyecanım ertesi günü bir kabusa çeviriyordu.
Nihayet sabah oldu ve dersime iki saat müfettiş beyler konuk oldular. Yıllardır büyük bir zevkle şiirlerini okuduğum bu büyük şairle böyle birlikte olmak, hem heyecan hem de gurur dolu bir mesleki serüvenimin de başlangıcı oluyordu. Dahası hocamın geleceğime yönelik "İşte dilimize hakim, genç ve dinamik bir Atatürk öğretmeni!" cümleleri yaşam boyu beni hiç yalnız birakmayacaktı.
Ç. KIZILDAĞ
YORUMLAR
Değerli Öğretmenim, her iyi başlangıcın meyveleri er yada geç alınır.
Mesleğini sevmenin ne büyük kazanç ve erdem olduğunun inancıyla, Nice başarılara imzalar atılır.
Sizlere Motive edici sözlerle iş yaşamınız da desteği olan, Şair Cahit Külebi ye rahmet dilerim. ruhu şad olsun
Siz değerli öğretmenime de sağlıklı bir ömür diler
nice saygılarımı sunarım