- 273 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
İSLAM İÇİN ÇALIŞSAK!
Müminin ideali öyle büyükki,
Asıl olan mana için çalışmak!
Yaratana sığınıp da durulsak
Cihat olur İslam için çalışsak!
Dünyanın her bir tarafında Müslümanlar, en gaddar zulümlere, haksızlığa maruz kalıyor. Müslümanlar bin bir türlü nice eza ve ceza görüyor. İslamiyet’le uzaktan yakından alakası olmayanlar Müslümanlara hoş gözükerek kimlik değiştirerek Müslümanlara hergün saldırıyorlar. İslami konularda liyakatsiz ve yetersiz olanlar İslam’a çok zarar veriyor ve ihanet ediyorlar.
Medeniyet ve çağdaşlık iddiasında bulunan zındıklar ve eli kanlı cellatlar, ne hazindir ki, Müslümanlara dünyayı zindan ediyorlar. Hainler Müslümanlara her saha da hücum ediyorlar. Garplıların, teknolojik yönden yükselmeleri, elde etmiş oldukları maddi kalkınma ve refah emperyalizmin densizliğini artırmış. Geri kalan ülkelerin çöküşü, garplıların iştahını kabartıyor Bununla yetinmiyorlar, sinsi taktiklerini uygulayarak ülkeleri işgal ediyorlar. Aziz milletimizi manevi yönden çökertmek, geriletmek hatta yok etmeye çalışıyorlar. O yönde akla ve hayale gelmedik şeytanca planlar kuruyorlar...
İnsanlarımızı şirke, küfre sevk etmek için emperyalistler zulmetmeyi tek çıkar yol olarak gören zihniyet, Müslümanları yolundan, davasından, saptırmaya çalışıyorlar. Müslümanlar, bu şartlarda bile büyük bir sabır metanet gösterip intikam almaya yönelmiyor barışçıl davranıyorlar
İmansızlığın, dinsizliğin, inkarcılığın vahim sonu nereye varacak hiç bilinmiyor. O halde, tek çıkar yol yaratan Allah’a kul olmaktır. Yüce İslam davasına sahip çıkmak, Müslümanların vazgeçilmeyen en kutsal görevidir. Bu konuda hiç durmadan İbadet demek, kulluk görevimizi yerine getirmek, kutsal inancımızın emri yerine getirsek cihad olur İslam için çalışsak!..
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.