NEFES (Aynadaki sevişmeler)
Asılır bir karanlığa güneş sallanır durur. Kendine güvenir kötü niyetten hallicedir niyeti. Fal başında bekleyen tavşan gibi, kader o tavşanın dişleri arasında saklı.
Aynada ki hiç bir yüz görmez diğerini. Bu telepatik bir sistemdir. İstemsizce kaynar kanının kazanı. Teneşir paklarmış o saatten sonra azanı. Hayalleriyle sevişenin düş düş çocukları olur. Her birine bir kılıf uydurur. Ha cami minaresi, ha mektep mürekkebi.
Mürekkep yalamış bir deli..
Gecenin üç beş saatleri, tehlikenin kolu bile uyuyor kaldı ki gezsin. İçinde bir ceylan avcısına tav oluyor. Patlayınca volkan her bir yer lav oluyor. Kim sessiz kalırsa kazanır. Konuşanın boynundadır silgisi. Sıradan pişmanlıkların bir gün ertesi. Hep o var olma isteği, sonradan geri çekme gayreti. Karbona bulalı diş fırçası karası. Kanatıyor diş etlerini. Lime lime edilmiş masumiyetin bakireliği.
Milli olmuş bir aşkın başına buyruktur hisleri..
Nefesini kesen rüzgarın güneşine mani olması. Kaldırımlarda yürürken yol kenarında kazaya uğraması. Selüliti çıkmış bir suretin gölgeleriyle öpüşmesi. Saçı dökülmüş bir kelin rapunzelle koklaşması. Karga ile martı kavgası. Hayat bu noktanın bir tık arkası. Ekran kaydı alan geçmişin bugüne uyarlanması. Kırk ikindi sonrası saat yedi kırk iki.
Hevesimi kesti gözlerinin dudak arası..
İki aynasız bir yansıma edemiyor. Aynaya dönse yüzünü yatak ağlıyor. Çarşaf çarşaf tapulu karanlıklar. Birine dokunup diğerine uyarlar. Çok sevişmekten evrilmiş shrek masalı gibi. Yeşili sevmekten soğan yetiştiriciliği. Sonra bir kuru ile o soğanı heba edişleri. Kamyoncu kahvesinde mini etek cesareti.
Çok denedik biz bu esareti..
Yalama olmuş kilitin tutmuyor anahtarı. Kapıyı açacak göz yok. Duvardan geçecek güç. Perdesiz karanlıklarla düzülü bir cam var. Camdaki yansıma, yansımada ki yasak aşk tipleri. Ellerinde yazı defteri. Tahtalardan okunamayan arzular. Sakinliğin sokak arasındaki fırtınalar. Yağmurun tükürdüğüm ıslak kaldırımlar. Suratı asık grileşen tavanlar. Güneşi geri çekilen gökyüzü. Bulutlanan muhabbetler. Ciddiyetini bozmayan bir gün.
Gülmek ruhudur oysa özgürlüğün..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.