- 591 Okunma
- 4 Yorum
- 8 Beğeni
Korkuluk
Çözülür gözlerimde geçmiş, gelecek ucu yanık bir mektuptur ellerimde. Tutmuyor ayaklarım ama düşemiyorum bile yere.
Bitkinim, hem de çok ama yaşamak değil beni tüketen sadece böylesine kendinden geçmiş bir ruhu taşıyamıyorum artık içimde.
Kaçışını planlayan bir mahkum oldu bedenim. -Hak vermiyor değilim o zavallıya.-
Planı gerçekleşirse eğer aynı anda öleceğim. Çünkü bedenimi özgürlüğe götürecek o yol aynı zamanda benim sonum.
Yine de...
Korkmuyorum. Yanlış anlaşılmasın.Hep bir mücadeleydi hayat zaten. Hep bir karmaşa. Hayatta kalma arzusu değildi zaten beni yaşama bağlayan, ölmeye bile hali kalmamış bir ruhun dinlenme arzusuydu aslında.
Bu yüzden asık suratlı ifadeler ardına saklandım. Bu yüzden her aynaya baktığımda acınası halimle savaştım. Bendim kendine söven o arsız,ağza alınmayacak kirli cümlelerle kendimi baştan aşağıya kutsadım.
Ama unuttum...
Tanrı’nın yasaklı cümleleriyle kutsarsan kendini onun koynuna asla yatamazsın. Kalırsın dikili bir taş gibi dünyanın ortasında, ölmeye bile hasret kalırsın.
Şimdi kendimi kandırıyorum saplanıp kaldığım bu ıssız tarlanın ortasında. En azından üzerimden eksik olmayan leş yiyicilerin en sevdiği mekanım.
Ne kadar anlatmaya çalışsam da boşuna uğraşıyorum farkındayım.
Beni anlarsa bir korkuluk anlar. Aranızda varsa bir korkuluk lütfen el kaldırsın.
YORUMLAR
Kötü söz sahibine aittir değerli yazar, Anneye sövenden adam olmaz, veya anne adayına
kadına...
Kötülükler o kadar rutin ki, birini görmezden gelmenin vebali tümünü yükler sırtımıza.
bu bilinçle bakmayan göze sinek kaçsın;)) ne deyim şimdi.
sevgiler saygılarımla
black_sky
Vicdan ufak bir sızıntıyı kaldırmıyor gerisi geliyor dediğiniz gibi.
Ah sinekler sadece gözüne değil efendim. Yesin hatta sinekler onları.
Çokça teşekkür ederim varlığınız her daim kıymetlidir.
Saygı ve selamlar olsun.
Eminim birçok el kalkmıştır:) kendimizi “leş yiyicilerin en sevdiği mekan” olarak hissettiğimiz de vakîdir mutlaka:)
Güzel yazıydı, kutlarım!
Sevgilerimle...
black_sky
Biz bu durumumuzla da eğlenmeyi biliriz sanırım;)
Bu deneme sevgili günlük moduna döndü bende biraz ama;))
İşte öyle;))
Çok seviliyorsun canım benim.
Kocaman sevgilerimi yolluyorum.
korkuluk değil de hortkuluk olur mu nesildaşım.... harry poterda vardı galiba hortkuluk gibi bir şey.....:)
tebessüm eden bir korkuluk resmi daha güzel olurdu hem, yine de bu korkuluğun gözlerinde bir ışık var, ya o ışık da olmasaydı... el kaldıracak kimse kalmazdı:))
sağlıcakla efenim, eksik olmayın..
Sahir Neva
black_sky
Sanırım benim korkuluk yaşamak için değil sen ölemediği için öyle kaldı;₺)
Öyle kalmak da var işte.
Eksik olmayasın dilerim.
Sağlıcakla her daim.
En vahşi yaratığın silueti düşünülmüş korkuluk için. İnsandan başka bir yaratık olmamış.
Her birimiz birer korkuluğuz belki de ıssızlığımızın tam ortasında..
Sevgilerimle canım..
Muhteşemdi.
black_sky
Varlığın için çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle her daim.