- 391 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVECEKSEN EĞER.
Birçok insan tanıdım. Kimisiyle iyi başladı kötü bitti. Kimisiyle kötü başladı iyi bitti. Kimisiyle bir adım yol alamadık. Kimisiyle de yol aldığımı zannettim. Bazen ben onları ittim bazen onlar beni. Genelde hep çok seven ben oldum. İstisnasız fedakar olanda. Hiç zoruma gitmedi sevdiklerim için yaptıklarım. Bazen geriye bakınca keşkelerim olmasaydı diyorum ama oldu. En çokta sevdiklerim için dediğim keşkelerim üzdü beni. O anı yaşarken sevdiğin insanın bencilliğini, senin hislerini çokta umursamadığını, her olaya kendi penceresinden baktığını göremiyorsun, hatta her fırsatta seni yarı yolda bırakacağını hissettiğin halde ona toz konduramıyorsun. Ve ellerine geçen ilk fırsatta da sana sırtlarını dönen bu insanlara yıllardır en güzel hislerini heba ediyorsun. Evet o insanlar sevgiyi hak etmiyorlar ama bazen duygular laf dinlemiyor. O yüzden seveceksen eğer. Samimice sevmesini bileni seveceksin. Seveceksen eğer, önce sevdiğim diyeni seveceksin. Seveceksen eğer, senden çok seni düşünen seveceksin. Seveceksen eğer, aklında ve kalbinde seni taşıyanı seveceksin. Ve inan güzel dostum hayatta en güzel şey böyle birini bulmak, tanımak ve en güzeli de her anında onun yanında olmaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.