SEN---------BEN
Sen ve Ben.!!
Sen ya Rus yanlısı,
Sen ya Çin sever.
Sen Amerika’ya tapar.
Batı ile söz keser,
Arap ve Fars ile iş tutarsın.
Sen sözde İsrail’e efelenir,
Sen yerli ve Milli gibi hassas sözcüklerin arkasına sığınır.
Sen yerli ve Milli hiç bir şeyin kalmadığı halde yok edenlere algış çalar.
Sen İstiklal ve İstikbal sözlerini kendileri için dillerine dolayanların, senin İkbalini heba ettiklerini bile anlamazsın.
Sen ne olmuş yani ben her zaman 50 liralık benzin alıyorum dersin.
Sen ne olacak dolar 10 bin lira olmuşsa.
Sen mutfağında kullanılan ve midene inen her şeyin artık ithal edildiğini dahi idrak edememişken.
Sen yol yaptılar, köprü, hasta hane, hava limanı yaptılar diye ahmakça böbürlenirken.
O yaptılar dediğin yerlere Yolcu, araba, hasta garantisi verildiğinden habersiz yaşarken.
Sen Cumhuriyet tarihinin tüm kazanımları değerinden çok ucuza yandaşa özelleştirme adı altında peşkeş çekilirken veya yabancıya satılırken uyurken.
Sen ekmek arası köfteye şeref satarken.
Sen bayramdan bayrama et yerken her gün etli, sütlü sofralarda zıkkımlananların seni uyuşturmak için açlık imtihandır fetvalarına inanıp boyun bükerken.
BEN
EVET BEN CUMHURİYET ALANINDA Hakkımda şikayet eden alçakların şikayeti üzerine beni Emniyet Müdürlüğüne götürmek için gelen Polis Memurlarına ÇOK YÜKSEK SESLE.
BAKIN MEMUR BEY Şu sağ tarafta gördükleriniz Fransız İtfaiyeciler.
Sol tarafta gördükleriniz ise İtalyan çöpçüler.
Benim Ülkeme TURA Gelmişler.
Size Devlet memuru olduğum halde Siyaset yaptığımı söyleyen alçaklar ve buradaki herkes duysun.
SİZLERE ŞAHİTLİK EDİN
EVET SİYASET YAPIYORUM TAKİ TÜRK İTFAİYECİLERİ VE ÇÖPÇÜLERİ FRANSA VE İTALYAYA TURA GİDİNCEYE KADARDA SİYASET YAPMAYA DEVAM EDECEĞİM.
Şimdi buyurun gidelim dilediğiniz yere.
SEN Şimdi kalkmış bana diyorsun ki;
BİZ SENİNLE AYNI DÜŞÜNCEDE OLANIZ.
HADİ ULAN BEN SİZLERLE AYNI İSTİKAMETE BİLE BAKMAYI AR SAYARIM.
SİZ BENİM İDEALLERİMDE VE İDDİAMDA OLAN DÜŞÜNCELERİ HAYAL BİLE EDEMEZSİNİZ.
Kısaca siz PARTİLİ BEN PARTİSİZİM SİZ LİDERLERİ PUTLAŞTIRAN BEN İSE TÜRK MİLLETİNE NÖKER OLANIM.
KISACASI BENİM HER YÖNÜM VE HER ŞEYİM TÜRK.
SENİNLE BEN ASLA VE KATA AYNI DÜŞÜNCEDE OLAN DEĞİLİZ.
YAŞASIN TÜRK ADLI SOYUN SOYCU EVLATLARI.
YAŞASIN İDEALİNDE VE İDDİASINDA TÜRK BİRLİĞİ, TURAN ÜLKÜSÜ OLAN TÜRKÇÜ KANDAŞLARIM..!
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
''Hayatimizdaki kaliteyi hayatimizdaki insanlar belirler.''Ne secerse insan kendisi icin sectigini unutmasin.Hatalar. hayatimizi cikmaza sokar.Yani hata yapma luksumuz yok..Uyari niteligindeki yaziniz muhtesemce dizayn edilmis.Gunumun yazisidir..Saygiyla..
NÖKER
Bu noktadan sonra hata lüksümüz yok.
Teşekkür ediyorum
Yol sapa düşmez.
Neylerse eylesin eyleyen.
Bekliyor Türkü beyaz bir düzen.
Çok saygımla.
deniz_tayanç1
Ne müthiş kelime.
Alas.
Çok saygımla.
Yazı
O
Kadar
İçten
Samimi
Ki
Yoruma
Felsefeye
İhtiyacı
Yok.
Keyifle okudum.
10 puan la ödüllendirdim.
Beğendim ve yürekten alkışladım.
Günün yazı diyeceğimde korkuyorum.
Ben söyledim diye olcaksa da görmeyebilirler 😎👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
NOGAYTÜRK’Ü Kutlarım…
Saygılarımla
NÖKER
Görmeyen görmesin ne çıkarki
Biz davamıza serden geçti olmuşuz
Madalya ve rahat koltuk onların
Cefası bana olsun
Ben doğru bildiğimden şaşmayayım yeter.
Doğruları cesurca yazmaya devam
Ne diyor Deniz ustam
Öylede böylede öleceksin Nogay....
O zaman korkak bir fare gibi ölmektense şerefli bir Bozkurt gibi ölmeliyi tercih ederim..
Esenlikler dilerim