- 299 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MİLLETİN ORTAK DEĞERLERİ ÖZELLEŞTİRİLMEMELİ
Değerli Dostlar bu yazımda yıllardan beri beni rahatsız eden sosyal bir yaraya parmak basacağım .
Uzun zamandır yazmak istiyordum ancak çeşitli sebeplerden dolayı bir türlü fırsat bulup yazamamıştım.
Bir milletin tarihinde kültüründe ortak değerleri sembolleri vardır.Bunlar milletin her ferdi için değerlidir .
Anlamı da geçmişte taşıdığıdır.Yani yeni anlamlar yüklemeye sağa sola çekmeye hiç gerek yoktur.Hiç bir fikrin ve düşüncenin , özel veya tüzel bir kurumun sahiplenme hakkı yoktur.Hele , hele milletin bu ortak değerlerini gelişi güzel yerlerde sergileyip hatta işi bitince çöplüklere fırlatıp atıp bu sembollere ve değerlere sevgi muhabbet besleyen milletin evlatlarının yüreklerinin incinmesine yaralanmasına sebep olmayı zül addederim. Konuyu detaylandırdığım zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.
Bazı kuruluşlar bu değerleri sembolleri kuruluşlarının sembolü olarak kullanıyorlar aidiyet kazandırmış oluyorlar.
Ben o kuruluşun düşünce fikrini benimsemediğim için o sembolü artık sevdiğim halde kullanmaktan evime odama asmaktan parmağımda yüzük olarak taşımaktan imtina etmek durumuyla karşı karşıya kalıyorum.
Daha da ötesi bu semboller zaman, zaman ayaklar altında sürünüyor .Çeşitli programlarda mitinglerde kullanıldıktan sonra güzelce toplanıp bir kenara kaldırılacağına belediye temizlik işçileri tarafından toplanıp çöpe atılıyor.Bu durum da bu milletin duyarlı evlatlarını yaralıyor incitiyor.Bir kaç yıl öce bir seçim sonrası bu üzücü görüntüleri çektim ve bu olayı ilgili kuruluşun yetkililerine ilettim karşılaştığım duyarsızlık beni bir kat daha yaraladı .Gayet rahat ne yapalım çöpe atıldıysa dendi. Kullanmayın kardeşim başka sembol bulamadınız mı bu milletin her ferdine ait bir değeri bir sembolü hangi hakla sahipleniyorsunuz.Siz sahiplendi diye ben sevemeyecek miyim değer veremeyecek miyim .Sahipleniyorsunuz saygınlığını kaybettiriyorsunuz böyle bir şeye hakkınız yok.
Adam tutuyor koyunun keçinin sırtına boynuzuna damga olarak kullanıyor daha neler ,neler.
Umarım bu konuda hassas olan yetkililer bir an önce bu konuya bir çözüm bulurlar da isteyen istediği yerde bu sembolleri ve değerleri kullanamaz .Saygılarımla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.