- 208 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FENAFİLLAH...
FENAFİLLAH...
Hani deriz ya fatma annemizin eli olsun...efendimizin eli olsun...Emanetçi olman mümkün ama hz Fatma olman mümkün değil...Allahın esmasına da sahib olman mümkün değil ama emanetçi olman mümkün şefaatcidir Allah tevvabdır Allah ama papaz günah çıkarmasın...bu hale emanetçi olabilir...namaz günah çıkarır hiristiyanlıkta İslamda Namaz günah çıkartır ama günahı çıkarma zor iştir o gücü nereden aldı namaz nereden aldı papaz...emanet edebilir...almak mümkün değil ama emanetçi olmak mümkün namaz da emanetçi günah silme gücü sadece Allahta var namazda emanettir o...papazda da...Papaz affeti ama ben affetmedim denilir mi günah çıkartana evet...namazım günahımı çıkardı tevben çıkardı diye huzura giden kişiye kabul etmedim deme yetkisi yok mu ki Allahın...İlah değil mi yoksa...sen namaz putunla ilahı da mı yendin sen papaz putunla Allahı yenemezsin...şefaat etti peygamber ama peygamberi putlaştırma...İsarail güreşti Allahı yendi dedi yahudiler...acaba yendi mi..Fenafillah oldum diyen oldu mu enelhak dedi hallaç...Kabul etmedim ey hallaç diyecek Allah yok mu yani...Allah hep Allah hallac ise hep HALLAÇ hep KUL yani Fenafillah kulluğun zirvesine denir ilahlaşma değil...
Enel hak diyen zirvesindeyin kulların demiş olur...Şeytanı geçtim şeytanlığımı yendim şeytanın beni yenme imkanı yok...demektir ama hz Adem bile olsan Allah korumazsa şeytan seni tuş eder ...Şeytanlığı cahilliği yendim geçtim marifetullah seviyen çok arttı Allah ilmimi artırdı...Peygamberlerinkini vahiyle benimki azmimle ilmini artırdı demektir enel hak...demek...İlah ilah yaratmaz ama aşka hadimlikte ön sıraya taşır yarattıklarının bazısını...
Fena fillah emanetçiyim demektir...beden yok olmaz...beden maddedir madde enerjiye dönüşür ancak.yokluğa dönüşür Allah yok etmedikçe yok olamaz...ölmek günahkar yok olmak ister ama gücü yetmez...cehennemlikler toprağa dönüşmek istediler ama kabul görmedi der Kur’an
Fenafillahın bir manevi bedenin hallidir maddi hal değil ki...insan iki bedenli...
Fena fillah ilahlaşmak değil aksidir...hadimliktir...Aşka muhabbete hadimliktir kul kul görevi ile ilah ilahlık göreviyle aşka hadim Allah da mı hadim evet...sen ilah olurum sanma...kul olarak emanetçi olarak emanetlerle aka muhabbete hadim ol...Allah muhabbete hadimlikten kovdu şeytanı...ikinzi sınıf varlıkoldu şeytan ve ehli bu varlık onları da muhabbete aşka hadim ediyor direk değil endirek olarak şeytanı da hadim ediyor aşka düşüncey marifetullaha esmaya ...Marifetullaha hadim olmayan varlık var olmadı...
Allahda mı hadim evet...gizli hazineydim...işte o gizli hadimenin izharına hadimlik Allahında şeytanında meleğinde insanında her varlığın görevi...değilse varlığına bile izin vermez Allah...ateis de desitte en direk hadimdir bu gizli hazinenin izharına...bu istek her varlıkta var..,Allahda vardı yaratılanlara da verdi ilah...ama emanetçi kıldı kendi yapmadı...kendine emanetçi...emanetçiye Allahın çocukları hz İsaya Allahın oğlu demek imkansız sdece emanetçi esma hz İsada emanetti hz İsa oğul dersen emanetçi değil sahib demiş olursun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.