- 817 Okunma
- 6 Yorum
- 6 Beğeni
Gözlerinden okuyabilmek aşkı.
Resimde görülen şu köpeğin gözlerinde ki bakışları okuyabilmektir aşk.
aşk eğer sevmekse dolu dizgin, ödün vermeyi de, çile çekmeyi de, mücadeleyi de, yeri geldiğinde ölmeyi de...
göze alabilmek,
dara gelmektir.
Her kim derse ki aşığım...
Terazi şu resimde ki köpeğin gözleridir.
O bakışlar her şeyi anlatıyor.
Soğuk iklimde bir köy fırını duvarının dibinde,
sıcak ekmek kokusuyla açlığını doyururken, aşk can çekişiyor midesinde.
kimliklerin renginin ne önemi var ki...
ha insan,
ha da hayvan.
saygılarımla...
YORUMLAR
Köpekler ve horozların ortak özellikleri, ikisi de narsist değildir. Bir köpeğin sürekli ''ben'' diye başlayan cümleleri olmaz. Bir horoz dünyanın merkezinde olduğunu falan sanmaz. Herkesin onu takip edip kıskandığını falan asla düşünmez. Bu sebeple aslında köpekler ve horozlar sadece köpek ve horoz oldukları için mutludurlar.
Denilir ki insan kendisinde olmayandan, sürekli bahsedermiş. Düşünsenize Müslüm bey, dini olmayan dindarlardan çok din satan var mıdır mesela. Meşrebi gereği Orospu da en çok namusu dolar diline.Yok, yok en büyük sevgi pıtırcığı ben değilim. Neyse ki ben değilim.
:)
Halbuki dünya bir somun ekmekten ibaret...
Sevgilerimle...
MÜSLÜM BAYRAM
Kafka demediysek sana vardır bi bildiğimiz;)))))))))))=
Değerli Müslüm Bey, yazınızı ve de koyduğunuz resmi gördüm ve işte dedim...
Büyük beğeni ile bir serinin müptelası oldum:
Netflix'de izlediğim bir dizi...
Aman Allah'ım, dizinin baş kahramanlarından biri iken bir liseli genç ve onun sadık dostu o güzel yüzlü güzel gözlü köpeği.
Başımı yastığa koyduğumda gözleri geliyor gözümün önüne.
Bir hayvan bir köpek bu kadar mı içten bakar sahibine?
Hayvanlar sevilmez mi?
Ve gaddar insanlar günümüzde hayvana işkenceyi maharet bilirken.
Sevgi kutsalımız.
Bizler sevgiyle yaratıldık ve özümüze ihanet ettik.
Vallahi ben etmedim ben hala safça seviyorum insanları lakin iç yüzlerini de görebilmekteyken ikileme düşüyorum ama değişmeye niyetim yok.
Sevgi mutluluğu getiren ve mutluluk ve de yaşama sevinci bazı insanlara batabilmekte.
Kuram dışıyım.
Sırf insanları çözmek adına piskolojide yüksek lisans yaptım ve her şey daha da karıştı.
Ve hiçliğimle herkese benzemeyi de reddetmişken...
Dünyada süregelen vahşet ve nefret ve maskeli yüzler...
İnsan olduğum için utanmalı mıyım?
Ne münasebet!
Kimse beni b/ağlamaz.
Sonuçta kendi halinde yaşayan kimseye zararsız bir insan olsam da gücü yeten bana dilediği zulmü yapabilmekte.
Bu dünyada yalnız olduğumu kabul etmiyorum çünkü:
MERHAMETLİLERİN EN MERHAMETLİSİ RABBİMDİR BANA GÜCÜMÜ VE SEVGİYİ VEREN VE YAZMA AŞKIMLA SÜRÜKLENDİĞİM ASLINDA BENİ RÜZGARA DÖNÜŞTÜREN BU BİTİMSİZ COŞKU VE UMUT.
Sonsuz ve en içten saygımla değerli yüreğinize Müslüm Bey.
MÜSLÜM BAYRAM
o kadar güzel anlatmışsınız ki sevgiyi, boşluk kaldırmayacak şekilde dolmuş kap.
zor olan bu kaptan içmekse
vahşet kaçınılmaz zaten, biz iyiliği çoğaltarak vahşeti dizginleyebiliriz.
yaşasın iyilik
yaşasın sevgi
kahrolsun kötülük!
teşekkürler
nice saygılarımla
Kısa öz…
Kalp kibrin üstüne çıkmaya başladığı dar zamanlardayız.
Köpeğin gözlerinde aşktan çok şefkatle beni sevin der bakışı var.
İncitmeyin, koruyun, bir yudum su verin, hor görmeyin, canlıyım nefes alıyorum..
Gözlerimin önündeki savunmasız bakışı nasıl incitebilirim ki.
Saygılarımla,
MÜSLÜM BAYRAM
her canlı yaşamayı hak etmekte, ve aç sefil olmamalıdır.
Kalp atışları sevgiyle atmalı ki,
Dünya yaşanılır olsun der,
değerli yoruma ve değerli şahsınıza nice saygılarımı sunarım
Ozanım!
İnsan, köpeğin gözlerinde ki bakışları okuyabildiği gün uçar. Hem de kanatsız.
Sır kalmaz orta yerde!
Hemhal olur yaratan ile.
Ve
Kan akmaz dünyada
Sevgi büyür yeşeren her yerde.
Kutlarım..
Selam ve sevgilerimle.
MÜSLÜM BAYRAM
saygıyla sağlıcakla kalınız