Sevildiğiniz Yerin Kapısını Fazla Aşındırmayınız Çok Sık Uğramayınız
İnsanın sürekli görünür olması onu en fazla gözden düşüren hususlardan birisidir. Aleni olmak, sabah akşam aynı yere uğramak, zamansız kapı tıklatmak kendinizi yıpratmaktan başka bir şey değildir. Hele hele sevildiğiniz, önemsendiğiniz, kıymet ve değer verildiğiniz yere sıklıkla uğramanız aşınmanıza neden olur. O nedenle bu gibi yere mümkün mertebe seyrek uğramanız gerekir.
…………………………
Ayak altında olmak insanın vakitsiz zamansız her yerde olma meselesidir. Burda sınır ve kural tanımaksızın bir yerlerde bulunma, olma ve zaman geçirme istenen bir durum değildir. Kendi ortamınızdan çok başkalarının muhitinde, evinde, işyerinde, çalışma ortamında bulunmanız hoş görülmez. Bu muhatabı rahatsız eder, bıkkınlık verir.
………………………..
Sevdiğiniz insan her dakka yanı başınızda bitecek olsa ne düşünür ne hissedersiniz, sürekli görmek ister misiniz? Adamı uğurlamışsan bir süreç geçmeli, bir ayrılık dönemi olmalıdır. Araya bir zaman dilimi girmelidir. Karşılıklı özlem duyulmalıdır. Görüşme heyecanı sarmalıdır. Sabah gönderdiniz öğlen uğrarsa, bugün gönderdiniz yarın kapınızı çalarsa hoş karşılanmaz, kabul görmez. İlgilenseniz de içten ve samimiyetle olmaz.
Kemal GÜL
10.09.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.