YAĞMUR DUALARLA DEĞİL, TEKNİK ÇALIŞMALARLA GELİR!
Bizim buralarda YAĞMUR DUASI var bugün. Gülmemek elde değil!
Daha iki yıl önce şöyle bir duyuru yapılmıştı!
’’ Ağaçlarının üstünden elektrik telleri geçen ağaç sahipleri şu saatte orada bulunsunlar. Ağaçlar kesilecek!!!’’
Ve
Bir çok ağaçları pırasa doğrar gibi doğradılar karşı çıkmama rağmen.
Neymiş?
Elektrikler gidiyormuş ağaçlar yüzünden. Rüzgar esince dallar tellere çarparak çevrenin elektrikleri gidiyormuş.
Bunu kim istiyor?
Yahudilere peşkeş çekilen elektik şirketi!
Ağaç sahiplerinden biri veya birileri de çıkıp demiyor ki;
’’Ağaçları kestireceğinize, siz elektrik tellerini yerin altından geçirin! Paramızı almasını biliyorsunuz ama! Yağacak yağmurları engelliyorsunuz, içimize çektiğimiz temiz oksijeni yok ediyorsunuz, tabiatı öldürüyorsunuz!!’’ diyen bir Allah’ın müslüman (!) kulu çıkmadı. Kendi elleri ile ağaçlarını tabiat katillerine teslim ettiler.
Aradan iki yıl geçti geçmedi; dün Cuma hutbesinden hoca:
’’ Yarın öğle namazından sonra harman yerinde yağmur duası yapılacaktır! Halkımız harman yerine gelmeleri rica olunur. Arabası olmayanlara minübüs tahsis edilmiştir!’’
Şimdi, gel de gülme ve tepki verme!
Kafalar ve beyinler esir alınmışsa; sen ne dersen de, fayda etmediği gibi sana düşmanca tavır takınıyorlar.
Bu ülkenin hiç bir yeri susuz kalmaz. İlim ve irfan sahibi insanlarımıza yok go kadar çok olanak çok ki; fırsatları değerlendirecek kadrolar her nedense bu ülkenin kadrolarından ya uzaklaştırılmış, ya da susturulmuş.
Akar sularımız koca denizlere boşu boşuna akıp gidiyor. Beşli soyguncu çeteye kapitalizmin isteği doğrultusunda ülkenin yer yerine yollar ağı döşeyeceğinize, su kanalları ve sulama sistemleri ağı yapsaydınız bu ülkenin bereketi bin karına çıkardı. Samanı bile dışarıdan ithal edecek duruma düşmezdik!
Sizlerin de bildiği gibi, gelecek yıllar su savaşları olacağını en ilgili hocalarımız açıklıyor. Yani su CAN, HAYAT demek olduğunu bizim kravatlılar bilemediler mi?
İlgisizlik ve yanlış tarım yolu takip etmelerinin neticesinde yakın gelecekte susuzluğa gömüleceğiz. Göller, dereler, nehirlerimiz her geçen gün kurumakta. Ben bazı bölgelerde göllerin kuruduğunu gördüm. Ve şehrimizin gölü, Akşehir gölü bile tamamen kurudu. çaresi yok muydu kurumaması için? Vardı elbette! Ama bizler çare aramak, Allah’ın bize verdiği aklı harekete geçirebilmek için caba göstermemiz gerekirken, çıkıp meydanlara YAĞMUR DUASI için Allah’a el açacağız!
Siz buna inanıyor musunuz Allah’ın bu cahiliyete yağmur vermesi?
,Ben mi?
Asla inanmıyorum...
İlla da ilim ... ilim... ilim...
Huzurlu ve bol yağmurlu Pazarlar şiir yürekli can dostlarım...
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Sanırım 7-8 yaşlarındayım. Babamla amcam çay tarlasının çalılarını kestiler. Hepsini bir yere toplayıp ateşe verdiler. Genelde öyle yapar bu yöredekiler. Güneş öyle sıcak ve yakıcıydı ki... Fakat ters giden birşey oldu ve hiç hesapta olmayan rüzgar bir anda çıkıp ateşe yön verdi, yangın başka insanların tarlasına doğru sürüklendi..
Dağın başı.. nereden su bulunup söndürülsün. O zamanlar cep telefonu da yok, arayıp itfaiye çağırılsın. Babamın o anki çaresizliğini, oturup gözyaşları içinde yağmur yağması için dua edişini hiç unutmuyorum.
Yakın zamana geliyorum şimdi, bu yaz ormanlarda çıkan yangınlar... kimler dua etmedi ki yağmur yağması için.
Bazı şeyler dua ile olacak işler değil ama herşeyin başı da dua değil mi?
Siyasi görüşleriniz konusunda yorum yapamam, sadece yağmurun dua ile geldiğine çokça şahit olduğumu söylemek istedim.
Ayrıca ağaçlar elektrik telleri için değil, elektrik telleri ağaçlar için tehlike arz ediyor olmalı.
Saygılar.
İsabella tarafından 31.10.2021 13:35:17 zamanında düzenlenmiştir.
İsabella tarafından 31.10.2021 19:05:48 zamanında düzenlenmiştir.
direniş
Ağaçları kesecekler, hayvanları öldürecekler, ağaçları. angları yakarak canlıları yok edecekler ve sonra yağmur gelmiyor diye halka Allah yağmur verecek! :)
O kadar su imkanlarımız var olmasına rağmen büyük ölçüde kullanamıyoruz veya kullanılması için çalışmalar yapılmıyor.
Şahsen ben şu durumda insanların Allah'a (haşa) rüşvet sunduklarını sanıyorum. Bakınız yağmur görmeyen veya az yağmur gören ülkelere; adamlar çölü yeşertiyorlar. Dış ülkelere sebze, meyve yolluyor. ( Mesela: İsrail) Allah çalışana, gayret gösterene her nimeti veriyor.
Elektrik telleri ağaçlara zarar vermiyor. Adamların amacı şu: Sert rüzgârda ağaç dalları salladığından dolayı tellere değerek sigorta atıyor. İşçilik ve malzeme masraflarından kurtulmak için bunu tapıyor şirket; ağaçları çok sevdiğinden değil. :)
Benim siyasi tarafım yok. Şu an hiç bir partili değilim ve müslümanım. Düşünce yapısı olarak ülkücüyüm ve Atatürk ilkelerine ve düşüncelerine bağlı biriyim. Hepsi o. Yani böyle yazılarda taraf aramamak gerekir diye düşünüyorum.
Yorumunuza teşekkür ederim değerli kardeşim.
Huzur dolu pazarlar
Çok haklısınız Direniş Hocam.
Bu çağda şu inanışlara şu kafalara artık diyecek bir şey bulamıyorum.
Her kes külünü önüne çekiyor...
Tutturmuş bir yol gidiyor...
ALLAH Sonumuzu hayır etsin...
Aydınlık bir gelecek bekliyoruz, nerede ?
Saygılar her zaman...
direniş
Bu yazıyı yazdık diye bazıları neredeyse beni dinsizlikle suçlayacak yorumlar gördüm feysibuk'da.
Cehalete ne anlatsan boşşşşş! :)
çokça sevgiler