- 238 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ruhsuz dünyanın ruhu
1
Jigolo olma hayaliyle yaşayanlar nasıl bir kategoriye sokulmalı.bunlar para karşılığında sex yapan ahlaksız kimseler.bakımlı erkeklerin bu yolu seçmesindeki faktör genç ve yakışıklı olmaları.taqbiki iletişim kurmanın incelikleri var sosyal yaşamda.internette paylaşımda bulunmanın banallığı sadist ilişkileri açığa çıkartır daima.mide bulandırıcı bu videoların ortak özelliğinde estetik yoksunu olmanın bayağılığını açıklama zorluğpu.bu konular filme alınırken aile hayatındaki problemler olarak görülür sanat içinde.burda fantastik yaşama öykünmenin özentisini yaşar gençlik.aile hayatı bu gibi ilkişkilerin panzehiridir ahlaksızlığı savunmanın bencilliğiyle yaşayanlar için.
2
Sizi ilgilendiren bir konu.günümüz şartlarına göre düşünmek gerekiyor sinemayı.bu görüş yarattığı çağrışımlar için bir çırpınıştır aynı zamanda.sanatsal kaygıları hesaplamask gibi bir sorun yaşıyorsa sinema geleceğin sanatı üzerinde düşünmeyi zorlaştırır hayat felsefesi.fikri mücadelenin arkasında ideolojik kaygılar plur genelde.yorgun savaşçı filmini yasaklamak gibi bir kültür düşmanlığını yaygınlaştırmış politika.vizontele tuba gibi yapımlarda bu vurdum duymazlık eleştirilir.
3
İlişkileri bozan kim sorusundan önce her iki ülkenin çıkarlarını anlamak gerekiyor.türkiye kendi silahlarını yapacak güçtedir.eğer ordusu güçleniyorsa bunu ekonomik yaptırımlarla engellemenin riskleri var elbette.iran için benzer uygulamalar görmüştük gerçmişte.bunun çözüm olmaktan ziyade stratejik ortaklığın sonlandırılmasına yol açacak dayatmaları gündeme getirecek.türkiye ekonomik kapastesiyle ciddi ilişkileri olan bir ülke konumunda.yaptırımların uygulanma safhasını verilen tepkiler belirleyecek gibi.
4
Bu başlık altında toplanabilir konular.insanı düş kurmaya neden olan düşünceler ilhamını doğadan alır.ama zihinselleşen bilginin yaratıcı olma vasfı yoktur aslında.tabiki kıymet kazanması sanat için bir gereklilik.ancak yüzyıllarca süren savaşlar şekil değiştirmiş ideolojilerle birlikte.devlet-halk-din üçlemiyle kendi varlığını tarif eder dış dünyaya karşı.toplumun bir arada olma şartını hayatta kalma güdüsüğ belirler.ilkel toplumlarda her şeyi savaşla kazanmak gibi zorunluluklar vardı.avcılıkla geçimini sağlayan insanın en büyük keşfi yerleşik hayata geçmiş olmasıdır.vatan denen toprak parçası kutsallık kazanmış zamanla.imparatorluklar çökünce bunun arkasında ulus devletin tarif ettiği özgürlük vardı.bu özgürlük sanayileşmeyle birlikte insan madde ilişkisini açıklamak isterken meta duygusunu öne çıkaran materyalist düşünce vardı.verdiğiniz cevaplar bunları akla getiriyor aslında.ruh sağlığımız için tanrısal iradeye güven duymakla tanımlanır amaç ve gaye.bunları açıklamak isteyen insan için engellemeler var sokratesin suçlanması gibi baştan çıkartıcı olmak.hz.muhammedin tevhitle başlattığı kavganın ideolojik yönü eşitlik ve adaletle köleliğe karşı çıkmış olması.soğuk savaşın başlangıç noktasında insanın yazgısını akılda görmenin yolaçtığı devrimler için inancın kullanışlı olmak gibi sorunlar vardı dünyada.sekülarizmin dindışılığı bu iddiaları doğrular gibi.inancın yeterli olmadığı noktada bir izah getirmek gerekiyor topluma.bunun bilinç kazanmakla bir ilgisi var gibi.insana duyulan güven hz.muhammette vardı kurana yorum getirenlerin kabul etmediği.marxın inanca savaş açtığı iddiası tam anlamıyla doğru değildir.dinden umudunu kesmiş kitlelere sosyalizmi tarif ederken her yönüyle faşizme karşı açılan savaşta görmüştür halkçılığı.orta doğu bu savaşın neresinde.bunu açıklamanın zorluğu vardır kültürde homojen toplumun toplum baskısına karşı çıkmanın zorluğuna bakınca.islamı özgürlükte görmek gibi bir anlayışları nyok sekülerizmi yıkmak için başvurulan yöntemlerin diktasına inananlarda.fert cemiyet düşüncesi uyuma duyulan ihtiyaçla tarif eder hukuku.topluma karşı girişilen savaşta emperyalizmi hedef almanın erdemi yoktur ışid gibi örgütlerde.sanatın araçsallaşması olağandır bu nedenle ortadoğuda.
5
Durumuna üzüldüm.böyle küçük meseleler canını sıkmasın.sürekli yazdım ve düşündüm.ancak bu konuda yalnız olmadığımı farkettim geç olsada.benzer duygulasr yaşamak garip geliyor şimdi.yazılı metni sinemaya uyarlamak gibi bir sorunumuz var galiba,iyi insan olmak güvenle alakalı bir şey.mutsuzmusun yaşadığın münzevi hayat nedeniyle.zaman başka imkanlar tanır hayatımızda.tanrının yazdığı bir senaryo bir sinemacı için hayat.bu konu tartışılmış tarihte.sonra felsefenin ilgisi halkçılığa evrilmiş ibni haldunla birlikte.şimdilerde konumuz gök bilimle uzayın anlamı üzerinde düşünmek olanakları var.seni yormak istemiyorum.ancak geçen zaman geri gelmez gerçeğinden hareketle bir sebep ara mutsuzluğuna.orhan pamuk ve elif şafak türk edebiyatı için bir fenomen.bu konu üzerinden yürüyünce bu ödül almış yazarlar herkes gibi zeka ve zihinle hayal kurmanın olanaklarını tartışmış.
6
Bir çok sanatçıyı kaybettik geçen yıllarla birlikte.yeni sanatçılar haqyatlarıyla öne çıkmıyor sinemada.bunu farketmek hiçte zor değil.hülya avşarın hayatı yeşilçamda geçmiştir hayatındaki renkliliğe bakınca.özellikle medyanın ilgisi azaldıkça halktan uzaklaşmıştır sinema.bunun nedeni değişen yaşam koşulları.bu oyuncular şöhret olmanın imkanlarından faydalanıyor.bu dönemde her bölgenin kültürü konu olmuştur sinemada.artık halkçılık gerçek anlamına kavuşmuştur belkide yeni filmlerle birlikte.çarşı Pazar ve moskovanın şifresi gibi filmlere halkın ilgisi eskiyi aratmıyor.sinemanın halka yakın durması ilgiyide artırıyor.bu tür çalışmalar yeni dönemede ışık tutacaktır yeni filmlerdeki başarıya göre.birazda konudaki çeşitliliktir sinemaya zenginlik katacak.
7
Edebiyat kendini yenilerken yeni fikirlerin ilham kaynağı olmak ister.bu konuda bir gayret var kitaplık dergisinde.kült romanlar söz konusu olunca klasikler akla gelir.bu bir yasnılgıdır edebiyat için.sorunlar ele alınırken zamanın ruhu dikkate alınır.21.yüz yıl edebiyatı bize uzak düşmüş durumda.şiir dışında romanlar içinde bir bakir alan var bu konuda
8
Bir gazeteci olarak bu konuyu araştırma hakkınız var.her şey belirsiz ve dikkatlerden uzak.merak etme seni utandırmam.caherli hebdonun facebook sayfasında size ait karikatür var.ikimizi hayal etmişler dünya gerçeği için
9
Kıymeti bilinmeyen sanatçılar sırlarıyla birlikte bu dünyadan ayrıldı.yeşilçamın hala izlenmesi neyle açıklanabilir.belkide bir mit yaratma telaşı vardı hikayelerde.kibariyenin kara kışlar şarkısı için çekilen klipte bu sanatçıların dünyasına girmek mümkün.bu tür çalışmalar sinemada yok artık.ancak yeni filmler seyirci noktasında sıkıntı yaşamak istemiyor
10
Rilkenin yaşam öyküsü tipik bir Avrupa şairi duyarlılığında.bir senatoryumda vefat etmiş.yani şair olmanın incelikleri sonuna kadar hissedilmiş.verdiği onca yapıt için şiiri sevdirme telaşından uzak yaşamış.benzeri olmayan bir poetikadır yaşamı.kuşkusuz bir anlam yoğunluğunu aramış insanda.insanı tanrıya yaklaştıran dualar kadar yalnızdır arayış içinde geçen yıllar.bizdeki sanat anlayışı bu gibi duyarlıulıklara yabancı kalmış.daha canlıdır mücadele içinde geçen yaşam.örneğin sinema bir ulusal kimlik kazanmış erken dönemde.uyarlama dışında duyarsız kalmış roman ve hikayelere.tabiki her ülkenin bir kimliği olduğu gerçeği ilgi görmenin bir ayrıcalığıdır sanat için.türk sineması sanat filmi dışında dövüş filmleriylede kendinden söz ettirmiş.şimdi bu zenginlik hayatımızdan çekilmiş gibi.bir figür olarak Cüneyt arkında görürüz çeşitliliği.tarihten ideolojiye bir izlek sunar meraklısına.bunları küçümsemek izleyiciye saygısızlıktır.dünyayı kurtaran adam en absürt film seçilmiş olması bir yalnızlığı haketmiş olmasına bağlamak gerekir türk sinemasını.kemal sunal filmleri halkın düşünce biçimini kullanır anlatı dilini geliştirirken.yeşilçamın tekrardan ibaret olduğu iddiası çeşitliliği görmemektir
11
Fransız ihtilali romanlarda cumhuriyetin zaferi olarak yansır.feodalizmin yok oluşunu izler bundan sonraki tarih.sanayi devrimi işçi sınıfını oetaya çıkararır marks kominist manifestoda bütün işçiler birleşiniz der.burdaki anlam özgürlük arayışını sınıf çelişkisinde görmenin insan haklarına kattığı anlam.bu nedenle siyaset yapma biçimi değişmiştir sosyaslist kültürle mücadeleye atılmak hevesini yaşattığından devrim inancı.post modern edebiyatta hakikat farklı renklerin armonisidir.yakın zaman yazarları ideolojik duyarlılık için önyargı beslenme alışkanlığını kültür dışılıkta görmek gibi bir fikirle kendişni her türlü davanın dışında tutmuş.yalnızca inasnç sorunlarına bakış getirecek bir çözümleme düşüncesine vardırmış mücadeleyi.arayış içindeki insana ışık tutma hevesiyle başlangıçta iyi niyet vardı.ancak bir yoketme biçimine dönüşen totaliter zihniyeti hakikat görmenin profan tavrıdır zincire vurulmanın bedelini ödemekle yaklaşmak tanrıya
12
Sanırım sendede bir merak uyandıracak bu derlenmiş bilgiler.sanırım yazarların dünyasına yabancı kalışımız açıklıyor öğrenmeye duyduğumuz açlık.fransızlar sanatı dünyaya taşımız bir millet.büyük acıların yaşandığı çağlara tanıklık etme niyetiyle bu yazar ve kitapların tanınması için çalışmak insanlık için ulvi bir görevdir.hepsinin ayrı bir hikayesi var yaşandığı dönemden izler taşıyan.
13
Bu konu günümüz filmleri için bir sorun olarak duruyor.anlaşılması gerekiyor sanatın hayata katkısı.asla bir zorunluluk değil hayata estetik duyarlılık katmak.ancak ulusal kimlik bizer sorumluluk yükler kültür için verdiğimiz görüntüyle.bir çşok şairin olması tek bir şiirin yazıldığı kanaatına taşır edebiyatı.sizin şiirleriniz hangi kaynaktan besleniyor haklı çıkarmak adına kültürü.
14
Türk filmleri hakettiği değeri görmüyor.özellikle protest filmlere uygulanan sansürler için yeterince bedel ödemiş sanatçılar.halkın takdeiri bu filmler için yeni sinema anlasyışlarında etkili olmuş yeşilçamın bıraktığı miras
15
Neden bir dönem değerlendirmede öne çıkıyor türk sinemasında.sanıldığı gibi 70li yıllara nostalji değil türk filmleri.bunu talihli amele filminde farkettim.bu kültür dünyamıza yabancılık çektiği iddiasını çürütüyor.kibariyenin çok karakışlar gördüm şarkısında sanatçıların hayatını özetliyor sanatın içimizde yaşattığı özlemleri açığa çıkarmakla
16
Sevgili pelin batu.beni nasıl hatırlamazsın.kitaplık dergisinde yayımlanmış bir mektubun vardı.size yanıt vermek gibi bir imkana sahip değildim.aradan yıllar geçti yaşamadığımız ilişki için.şimdi senin bir ailen var.örtünmeyi çok istemiştim demiştin bir ropörtajında.ne kadar özel hayatınız olsada kamuoyunu ilgilendiriyor verdiğiniz beyanatlar.en son milliyet gazetesinden kovulmuştunuz tarih üzerinizdeki tezleriniz nedeniyle.ardından dergi ve yazılarda yazmayı sürdürdünüz.bu arada matematik çaqlışmak gibi bir zorunluluğu vardı hayatın.inanki saldırganlık yoktu davranışlarımda.birazda çevresel koşullar etkili olmuştu davranışlarımda.bunlar filmlere konu olmanın dışında bir acı yaşatıyor yoksulluklara.ama zaman geçmiş ve bir lanete uğramış gibi yalnızdım ortalıkta
17
İslamın ilk döneminde siyaset hilafet tartışmalarıyla kendini açıklama yoluna gitmiş.hilafette aranılan şartlar liyakat tartışmalarını gündeme getirmişti.peygamber saltanatı uygun görmemişti ümmetine.hilafetin meşruiyeti ise biatla yönetme makamına getirmesiydi adaylardan birini reaya.bu anlayış dört halifeden sonra terkedildi saltanata geçildikten sonra.muaviye kendi oğlunu varis gösterdikten sonra vefat edince hz.hüseyin ümmetin yönetme makamında olan yezide karşı savaş açmıştı bu yöndeki beklentileri karşılama adına.kerbela olayı için islam tarihindeki yeri en fazla toplumsal acıların yaşanma nedeni sayıldığına dair kanaat var.günümüz dünyasına tağut için cihadın hilafet makamını ihya etmenin aracı sayılmıştır.
18
Her şeyden önce istanbulun büyüklüğünden sözetmek için bakmalı yerleşik kapastasine.chpnin çalışmaları sınıf farkı gözetmeksizin kültür ağırlıklı olmalı.her türlü şikayet ve taleplere açık olmalı yönetim.bu konuda duyarlı olduğunuz kanısıyla her konuda halkın takdirini kazanma amaçlı olmalı beklentileri karşılamak.
19
Sayın cündioğlu.felsefe sohbetleriniz güzel.hakikat arayışı herkes için farklı bir anlasm olduğu kadar bir yaşam rehberidir aynı zamanda.fikir determinizmi usa vurmayla yeni sonuçlar ortaya çıkarır.islam felsefesi kültürü züğmrüdü ankadaq bulmuş.ama bunlar bilgiyi açıklayıcı bir mit değil
20
Sayın Ahmet mahmut ünlü
Tekfirciliğin dindeki hükmü nedir.dinde sapıklık önceki devirlerde yaşanmış.günümüz selefileri ideolojik kimlikle tasrif eder islamı.kavramsallaşma açısından bakmalı meselelere
21
Sayın Ahmet hakan
Anladığım kadarıyla ibni teymiyede tanrı düşüncesi somuttur.yani beşere ait sıfatlar taşır.bunun gerekçesini insanın muhatabı olmasıdır sıfatlarıyla.insanüstü kudrete sahip olması insandan ayrılan vasıftır allahtaki.selefiler mezhepleri kabul etmez.tasavvufu şirk olarak niteler.ehli sünneti tekfir etmesi tartışmalara
22
Hayatın zorluklarla geçmiş olabilir.şimdi şükretmek gerekir kavuştuğun imkanlara bakınca.keşke herkes sizin gibi şanslı bir insan olsa.üniversite hayatınız sanırım güzel geçmiş.adaletin varmı dünya şarkısı varya.bir de zülfü livanelinin kan çiçekleri şarkısı.galiba saçmalamaya başladım.asosyal hastalığı yaşamanın yan etkileri.her şeye rağmen kırgınım hayata.size iyi günler
23
ace of bace ve t.a.t.u. gibi sanatçılar asla eskimiyor.atc all around the world şarkısıyla yaşıyor müzik dünyasında.ıce mc its a rainy day şarkısıyla kulaklarımızın pasını siliyor.nana lonely şarkısıyla rep müziğe yeni bir anlam katıyor.maxx get a way şarkısıyla hiç te yabancı değil müzik dünyasına.masterboy generation of lowe şarkısıyla umutsuzluğa düşenlere kapı aralıyor mutluluk için.bad boys blue youre a woman şarkısıyla seksenlerin romantik şarkılarından.gigi dagostino lamour toujours şarkısıyla gönlümüze dokunan melodilerle bir çığlık gibi yankısı kalıyor bizi aydınlığa hasret bırakan karanlıkta.aqua barbie girl şarkısını seslendirirken çocuksu hallerine şahit oluyoruz sanatçının.irene caranın mzik listelerinde yer alan m-boy ext mix şarkısı yeniden dinlenmeye değer.la bouch,be my lover şarkısı ile dinlenmeye değer ne kadar alışkanlık yaratsada müziği
24
Temel haklar anayasada tanımını bulmuşsa uygulamada neden sorunlar yaşanıyor.kemal kılıçtaroğlu anayasal haklar bağlamında ele alırken hukuku uygulamada yaşanan sorunların kültürel olduğundan sözetmişti.türkiye kalkınmak isterken dış müdahalelere karşı mücadele etmenin yollarını aradı.ancak devletin dayanakları milliyetçiliğin siyasete yansıma şekliydi ulus olmadaki bilincin halkın kucaklaşmasına vesile olmasıyla.toplumsal dayanışmanin ilişkilere yansımasını örgütleyecek bilinci ortaya çıkarak direnişin hükümranlığa sunacak katkının halkçılık için bir haklı nedene bağlanmasıydı toplumculuğun gücünü adaletten almasıyla.
25
Yayladan yaylaya geçen düzlükte
sis inmiş dağlara baktık birlikte.
Değerli sanatçı İsmail türüt.sanat hayatında başarılar dilerim.bir Karadenizli olarak ilk önce ülkemi düşündüm.bizi biz yapan değerleri unutmadım.eskiden ne güzel kanallara çıkardın.hasret kaldık karadeniz türkülerine.inşallah esinlendiğiniz kültürümüze bağlılıklarımız kopmaz.insan ne yaparsa kendine yapar sözünü doğruluyor uzak kalma nedenimiz.
Gözlerinden geçmiş bugün bulutlar
Başka bir bahara kaldı umutlar.
26
Her yaz rizede geçiriyorum yalnızlığımı.senoz deresi çoğunlukla yabancılaşmış memleketine.bizde hemşericilik olarak görülür aidiyet duygusunu yaşamak.oysa insan kendi toprağında serpilip büyür.memleketten uzak kalmak kurutur ormanları.şimdi yaylalar başka bir kokuyla gönlümüze çiçekler açtırır.senoz kominoz toleniç misohor.bunlar yurt bilinmesi gereken vatan toprağı.biz birbirimizi anlamakla kültür dünyamız için bir zenginlik görürüz hayatımızda.çok şey değişti zamanla birlikte.şimdi ekonomik kalkınmanın bize sunduğu imkanlar var.aramızda aşılmaz bir duvar varsa iletişim için doğru bahaneler bulmalı.örnrklerini çokça gördüğümüz gibi yardım ve destek vaatleri için kullanışlı bir mecra olmuş internet.senoz derneği kendi kültürünü yaşatmak için yayıncılığa gereksinme duymuş.takipçiler arasında bayağı bir tanıdık var.ben yadırgamıyorum bu tür sosyalleşme içinde olmak fikrini.ancaqk paylaşımlar için gerçekten bir bağ kurmak gerekiyor insanlarla.günümüzde kolay değil bu tür organizasyonların çıkarcıların tuzağı olmak dışında bir etkinliğe dönüşmesi
27
Osmanlı 16.yüzyıla geldiğinde gücünün zirvesindeydi.ancak coğrafi keşiflerle ticaretin anlamı değişmişti.sanayi inkılabıyla ucuz hammadde ihtiyacını karşılamask için sömürgeler kuruldu.bu şartlarda mukavemet gücünü kaybeden devletin kalkınma hamleleride sonuçsuz kalıyordu.kaybedilen uzun savaşlarla yılgınlığaq düşmüştü halk.bilginin tanımı yeni ilişkiler ortaya çıkardı bu dönemde.materyalizm maddeciliği sosyalizmle tarif ediyordu.20.yüzyıla gelindiğinde imparatorlukların çöktüğü görüldü ulus devletlerin yönetim şeklini demokraside görmeleriyle.işte devrimlerin dayanağı yeni sosyete olarak görüldü devlette.olmayan burjuva devleti güçlendirmişti devrimci ideolojilerin kemalizmi modern dünyanın bir gerçeği olarak görmeleriyle.halkın yoksulluğu her şeyi anlatmaya yeterdi.mustafa kemalin devrimleri ekonomik zaferle taçlandırmak için iktisat kongreleri düzenlenmesine anlam kazandırmıştı ekonomik kalkınma.özel teşebbüsü ortaya çıkaran şartlar bu dönemde kendini hissettirdi.sandıkta chpnin bozguna uğraması devrim inancını zayıflatmıştı halka karşı.demokrat partinin özgüveniydi belkide ipleri halkın ele almasından sonra yaşanan müdahalelere karşı halkın devletine sahip çıkması.70li yıllara gelindiğinde bir yönetim krizi yaşıyordu devlet.sağ sol çatışması devleti kurtarmak için silahlanmasıydı tarafların.12 eylüle gelindiğinde ülke karışıklık içindeydi.darbeci generaller yeni bir anayasa hazırladı sıkı yönetim şartlarında.seçimi anapın kazanmasıyla Özallı yıllar başladı cumhuriyet tarihinde.fiatlamayı piyasalar belirliyordu.milli görüş siyaseti etkiliyordu ülke sorunlarını çözmek gerekliliği tartışılırken.refah partisi iktidara yürüyordu 90lı yıllarda.28 şubata damga vurmuştu tarikatler.halkı yatırıma teşvik ediyordu devlet.islamcı sermaye teşkilatlanma mantığı içinde sanayileşmeyi başaran dindar bir sınıfın kültürü İslamlaştırmasına şahit oldu.artık dünyaya açılan türk şirketleri kendi mallarını ihraç ediyordu yabancılara.markalaşma sürecinden sonra rekabete hazır hale gelecekti türk şirketleri
28
Siyaset biliminde halkı tarif etmenin koşulları yeni fikirleri ortaya çıkarır.gelecek partisi gücünü nasıl bir siyasetten alıyor.yeni parti türk milliyetçilerine bir karargah olmul durumda.dış politika nasıl şekillenecek devlette.anlaşılıyorki yönetimde gizli hesaplar var ak partiye karşı.gelecdek partisi umut vadediyormu topluma.yoksa politik izahlarmı getiriyor halka.türkiyede devleti savunmanın yanlışlığı yaşandı toplumda.ülkenin sorunları anayasal metinde yerini bulmuş.cumhuriyet halk yönetimi değilse tek başına demokrasilerde talep etmenin meşruluğu görülmeli
29
Türkiye için düşünülmüş oyunların arka planında mafya ve gladyo var.basit mafya ilişkileri chpyi tehdit edemez kesinlikle.feto gibi organize örgütlerin arka planı tam bağımsızlığı hedef almış daima.şimdi eski türkiye hayaliyle yaşayanların gördükleri rüyadır bu tür oyunlar.chp bu tür oyunların gerisindeki hesapları iyi görmeli onun için.
30
Sinemalarcomdan öğreniyoruz yeni çıkan filmleri.en son senin sohbet programın vardı ekranda.ama çekim aşamasındaki filmler bunlar insanları ilgilendiriyor.sanat hayatın zengin bir içeriğe sahip.bunları aksettirecek bir program yapsan güzel olur.yeşilçamda bulmak istediklerim hayat bulur inşallah sinemada.gerçi dünyayı biz kurtaracak değiliz ama sanatsal bir uğraşın içinde olmakla gönenir insan
31
Uçankuş tv sanatçıların hayatınaq yer veriyor.ülkemizde kıymeti bilinmiyor sanatçıların.bu konudaki boşluğu dolduruyor uçankuş tv.devlet sanata destek verseydi böyle dramlar yaşanmazdı.toplum olarak sanatsal duyarlılıkların uzağında olmamız nedeniyle şiddet hüküm sürüyor ilişkilerde
32
Yeşilçam üzerinde düşünürken yoksulluğun verdiği acıda buluyoruz hakikatı.bir dönemi sonlandıran tartışmaları açmak gerekiyor belkide bu tür çalışmalarda.islamcı sinemada yeşilçamın izleri görülür.milli sinema ideolojik filmlerin bir örneği değildir yalnızca
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.