- 524 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Saklambaç Kalpler❤️
İnsan zaman içerisinde herkesten herşeyden hatta kendinden bile gidebilmeyi öğreniyor.
İyi kalbinden, iyi niyetinden defalarca vurulunca vazgeçemem dediği ne varsa onlardan da vazgecebilmeyi de öğreniyor.
Nice kötülerden,
kötülüklerden şikayet edip, kendi kötülüklerine bakmayıp kendi özüne dönemeyen, insan olmayı beceremeyen nice beşerler yüzünden, kalbini incitmesinler diye daha bir vurdumduymaz ve güçlü görünmeye çalışarak; en güzel kahkahalarını salarken kalbini herkesten daha bir güzel saklıyor.
İşte bu yüzden şimdilerde bir çoğumuz saklambaç oynuyoruz.
Bazen kendi yüreğimiz ile bile..!
Etrafımız da var gibi gözüken ama aslında yok olan kurukalabalıklar dağıldığın da ise geriye insana bir tek kendisi ve onu asla terketmiyeni kalıyor.
İnsan kalbinin sığınağın da biriktirdiği ne kadar acı varsa gözlerinden damla olup " birer birer" akarken yine aminlerinin kabulüne de dair yaratıcısına güvenerek, güzel yarınları umud ediyor.
Yarınlara dair joker misali kullandığı son bir umudunu ise en kalbi duasının icine saklıyor en güzel haliyle olsun diye avuçlarına...
İşte kendinizi o en gizli en özel duanızı en güzel haliyle yaşarken bulmanız duasıyla..!
Nevin Aktekin Gülfirat
YORUMLAR
Nevin Aktekin Gülfırat
Çok teşekkürler 🙏 begenen hisseden şiir yüreğiniz dert görmesin huzurlu geceler diliyorum saygılarımla 🙏
Nevin Aktekin Gülfırat
Çok teşekkürler 🙏 begenen hisseden şiir yüreğiniz dert görmesin huzurlu geceler diliyorum saygılarımla 🙏
İnsan artık kendi kalbinde ki aynaya bakmaya bile utanıyor
Gerçekler daha çook canımızı yakacak,,
Umutsa hiç bitmeyecek çünkü o gelecek demek
Nevin Aktekin Gülfırat
Umudumuzun hiç tukenmemedi dileğiyle..
Teşekkürler değerli yorumunuz için..
Huzurlu akşamlar diliyorum 🙏