SADECE PAYLAŞMAK İSTEDİM!
’öyle biri çıksın ki karşıma beni ben olduğum ve Allah rızası için sevsin ve de ben onu aynı şekilde sevebileyim’ onu tanımadan önce en büyük duam buydu yaradandan.Şükür ki dualarım kabul oldu onu çıkardı karşıma.Ama hiç ummadığım bir yerde herşeyin sahte yaşandığı güvenin olmadığı (olamayacağını düşündüğüm) bir yerde tanıdım onu.Sonra burayı sahte yapanda güvensiz yapanda biz değilmiyiz ben dürüst olursam samimi olursam elbet karşımda ki de öyle olur olmasa bile nasıl olsa anlarım o kaybeder dedim.o da benim gibi düşünmüş olcak ki önce arkadaşım sonra aşkım oldu.Tam da dualarımdaki gibi sevdik birbirimizi.
Onu tanırken hep korkularım vardı güvenmek hiç de kolay olmadı ama o da biliyordu güvenmediğimi ve nedenini.Aslında ona güvenmediğimi söylemem bile ona güvendiğimin inandığımın kanıtıymış şimdi anlıyorum sonuçta güvenimi sağlamak için olduğundan farklı görünebilirdi güven veren bir insan olarak davranabilirdi ama öyle olmadı.Biz güvendik birbirimize aynı ortamda olmadan yüzyüze görmeden birbirimizi sevdik bundan sonra duam herşeyin bu güzellikte devam etmesi ve yaradanın bizi birbirimize bağışlaması.
Başta güvenmenemediğim uçuk kaçık adam artık herşeyim oldu şimdilerde.Onun türkçemize verdiği önemi (bazen kendisi de bozsada),memleketine olan bağlılığını,kimsesizlere ve muhtaçlara karşı çoğunluğun aksine kayıtsız kalmayışını,gülen yüzünü,beni sevebilmesini,sabrını,bekleyebilmesini,bana kızamamasını(aslında kızacak bişey yapmadığım için),beyaz gülüm yeşil eriğim birtanem aşkım cadıım sebeb-i hayatım deyişini çok seviyorum. Sevmediğim tarafları da var elbet hasta olmasını,moralini bozmasını,üzgün olmasını hiç sevmiyorum mesela!
Onun ilk aşkım olmasını çok isterdim tabi onun ilk aşkı olmayı da.ilk aşkım olmayabilir ama paylaştığım ilk aşk ve bundan sonra aşkı paylaşmak istediğim tek insan o.
Bizim için aşk kanayan yaralarımızı iyileştiren bir merhem oldu.aynı hastalıktan müzdarip iki hastaydık şifayı birbirbirimizde bulduk.
Onu ararsanız artık kalbimin en güzel yerinde yaşıyor ve beni ararsanız onun kalbindeyim!
Onu ne çok sevdiğimi söylememe gerek yok o biliyor ne kadar çok sevdiğimi.dileğim bu sevginin bir keçi kadar inatçı olup zamana ve genelliğe inat artması...
Rabbim duamı kabul etti aradığım insanı karşıma çıkardı.Bundan sonrası bize kaldı inşallah nefsimize yenik düşüp kaybetmeyiz birbirimizi hep bu günkü gibi severiz hatta daha fazla!
YORUMLAR
Ama hiç ummadığım bir yerde herşeyin sahte yaşandığı güvenin olmadığı (olamayacağını düşündüğüm) bir yerde tanıdım onu.Sonra burayı sahte yapanda güvensiz yapanda biz değilmiyiz ben dürüst olursam samimi olursam elbet karşımda ki de öyle olur olmasa bile nasıl olsa anlarım o kaybeder dedim.o da benim gibi düşünmüş olcak ki önce arkadaşım sonra aşkım oldu..
KUTLARIM SAYGILARIMLA...