Ölüm Rabıtası
Ölüm Rabıtası
Bir hal ki o halı anlatmak zor bir kez yaşanır hayatta, yaşayanlar ise burada yok.
Yavaş yavaş çekilir damarlar kan dünyaya dair heyecan. Boğulur insan ruhunu teslim ederken nefes alamaz. Her nede sebepten ölürse ölsün. Boğularak ölür.
Iki melek gelir karşısına dikilir.Biri siyah biri beyaz. Yaptıklarına karşılık biri uzaklaşır biri yakınlaşır. Amellerin güzelse beyaz nur yüzlü melek karşılar seni. Dünya acıların biter. Sonsuzluk âlemine doğarsın. Eğer hakiki imana erişememişsen ya da kötülüklerin fazla ise kara yüzlü korkunç melek karşılar seni. Yüzüne vura vura alırlar canını.
Ilk dört soru sorulur. Rabbin kim. Dünyada ona göre yaşayanlar verir cevabı. Yaşamayanlar kimin kulu kölesi olmuşsa onu söyler ya da soyletilir. Peygamberin kim. Kitabın nedir. Sualleri gelir ardınca. Yaşayışına göre verirsin cevap. Dünyada ne yaptın. Helâl mi kazandın haram mı Başlar kabir suali. Daha kıyamet kopmadan. Eğer güzelse amelin seyredersin cenneti. Bir an evvel kopmasını istersin kıyametin. Eğer kötüyse amelin pişman olursun. Gelmesin istemezsin kıyametin. Ne olur bir daha dönmek istersin dünyaya nafile kapılar kapalı dönemezsin asla.
Allah cümlemize imanla ölmeyi nasip etsin. Amin