- 528 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
MÜSLÜMANLAR DEİST/DEİZİM DENEN ŞU MAKSATLI SÖYLEMLERDEN DERHÂL VAZGEÇMELİDİR!
MÜSLÜMANLAR DEİST/DEİZİM DENEN ŞU MAKSATLI SÖYLEMLERDEN DERHÂL VAZGEÇMELİDİR!
Kimse Müslüman mahallesinde KÜFÜR BAHÇIVANLIĞI YAPMASIN!
Bazı Müslüman akademisyenler! Siz bu popüler GEREKSİZ söylemleri neyin uğruna yapıyorsunuz arkadaş? Sizin bu yaptığınız aslâ ilim-milim değildir; Anadolu insanı sizin bu yaptığınıza EŞEĞİN AKLINA KARPUZ KABUĞU GETİRMEK der! Kusura bakmayınız ama, şu an itibariyle İslâm adına Akademik iş tuttuğunu zanneden pek çok zevatın yaptığı işler Anadolu’nun mektep tahsili görmemiş saf, tertemiz insanlarının İRFÂNININ yanında hiçbir değer ifade etmez! Akademik popülizm adına kendinizi paralayarak hem kendinize, hem de İslâm’a zarar veriyorsunuz! Eline Kur’anı alarak insanlarla kılıç-kalkan oynar gibi, savaş meydanında gibi kan ter içinde kendi tezinizin haklılığını izaha çalışıyorsunuz! Siz nasıl hocasınız ki; Hazreti Kur’an’da Allah Teâlâ "Biz bu Kur’anı size meşakkat, kavga gürültü vesilesi olarak indirmedik!"(Tâhâ Sûresi 2) buyururken, siz neyin ispatını yapmaya çalışıyorsunuz? Tuzak olduğunu bildiğim için ağzıma almayı gerekli görmediğim kelimelerle bu milletin çocuklarını yaftalamaya sebep olanlar siz misiniz, yoksa sıradan saf temiz itâatkâr Müslümanlar mı? Ku’an "Allah anıldığında Mü’min olanların kalpleri titrer!, Rasûlullah anıldığında Ona Salavât getirin!" vb. ayetlerle Müslümanın Müslümanlıktaki samimiyetini ve kalitesini arttırma eğitimi verirken, SİZ, Hz.Muhammed Aleyhisselamdan askerlik arkadaşınız gibi söz ediyorsunuz!
Allah aşkına bu neviden saygısızlıklarınızla siz kendinizin yüce bir şahsiyet filan olduğunuzu mu ifade etmeye çalışıyorsunuz? Kardeşim! Kur’an karşısında EFELENENLER, Hz. Muhammed Aleyhisselamı sıradanlaştıranlar ancak ve ancak UFALANANLAR olurlar! Ortada toplumsal İslâm ahlâkı adına bir başarısızlık varsa, bunun faturası İlâhiyatçı Akademisyenlere kesilir! Hiç kusura bakmayınız! Ayrıca, sizin bu fildişi kuleden bakışınız pek çok insanı İslâmî eğitim konusunda MERDİVEN ALTINA İTER! Lütfen aklınızı başınıza alın ve kendinize gelin! İnsanların Din Eğitimi veren Orta ve Yüksek Mekteplere karşı saygısını, ilgisini ve güvenini yeniden bir an evvel tesis edin! BUNA MECBURSUNUZ! BU SİZİN ASLÎ VE ÖNCELİKLİ GÖREVİNİZDİR! Yoksa o makamlarda ne işiniz var?
Çok değerli Mahmut Toptaş Hocam “gençler arasında deizm yayılıyor!” diyen akademisyenlere itibar edilmemesi gerektiğini söyleyerek gayet doğru, yerinde ve gerekli olan açıklamayı yapmıştır..
Batılıların ve batılların uydurmalarına itibar edilmemelidir.
İnsanlar itikat bakımından;
1) Ya Müslümandır, 2) Ya kâfirdir, 3) Ya da münafıktır.. O KADAR!
Öncelikli olarak kişi "ben Müslümanım!" diyorsa Müslümandır.
Müslüman da Takva dediğimiz, inanç ve ibadetindeki samimiyet ve kaliteye göre 0’dan 100 puana kadar sıralanabilir! Yalnız bu sıralamayı biz insanlar değil, Allah yapar!
Biz sadece önce kendimizin, sonra çevremizin Takva Puanını yükseltme gayretinde oluruz. Bütün tebliğ ve nasihatlerin ana fikri budur!
Rızasına koşan herkesten Allah razı olsun..
Murat Kahraman
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.