- 465 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
KADINLAR ÖLDÜRÜLÜYOR YOK MU? DUYAN... UYAN... UYAN.
KADINLAR ÖLDÜRÜLÜYOR YOK MU ? DUYAN... UYAN... UYAN.
Kim bir kimseyi öldürürse bütün insanları öldürmüş gibi olur. (Maide 32. ayet)
Bir kelam-ı kibardır.
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır...
Kadın katliamına sessiz kalanlar katillerin yandaşlarıdır! İçten içe sevinenlerdir, kadın katliamı sevicileridir... Hiç mi? Vicdanınız sızlamıyor . Her bir kadının katledilişinin ardında gözü yaşlı bağrı yanık bir anne, bir baba, evlatlar yetim kalıyor. Bir kadını değil bir aile birkaç hayat yok ediliyor.
Cennet annelerin ayakları altındadır ayeti neden işitilmiyor? Bir kadını yok edersen bin kadın dirilir... Çözüm öldürmekten geçmiyor hâlâ anlamamakta ısrar ediliyor ve buna caydırıcı cezalar getirilmiyor. Hiç bir kadın hunharca katledilmeyi haketmiyor😡
Onca kadının öldürülmesine sessiz kalmak büyük vebaldir. Ne! Nasıl temizler sizi bilmiyorum? Bir arşın yol katetmemişsiniz hâlâ cahiliye dönemindesiniz. Embesil yaratıklara göre kadın ya cinsel obje ya da gömülesi bir nesne yazıklar olsun.
Radiye DİRİ
YORUMLAR
Gerçekten nüfus cüzdanında % 99 müslüman yazan ülkemiz için hala çözüm üretemeyen siyasetçiler için ve dahası bunun acısını yüreklerinde hissedenler için yüz karasından da öte bir durum caydırıcılık yetersiz bence idam mutlaka olmalı olamıyorsa da bu tür caniler yaşatılmamalı.
Üstelik belirttiğiniz gibi çözüm bulmayan, önlem almayan herkes toplum olarak bile vebali büyüktür.
Keşke bunlar yaşanmasa ve dile getirilmek zorunda kalınmasaydı.
Yüreğinizde duyduğunuz acımızı paylaşıyorum, sağolun varolun.
ŞİDDETTEN ÖLEN KADINLAR İÇİN DİJİTAL ANIT
http://anitsayac.com/?year=2021
2021 (296)
2020 (410)
2019 (422)
2018 (405)
2017 (351)
2016 (289)