- 771 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BABA
Gönlüme aşk ı iskanı eken bu taze baharı nevileştiren ihtişamın arzusuna erdiren vaadi zuhurun temsili güzergahına ihya ettiren bir ruhu senaya kavuşmuştum.Bu durumun eşgaline sebeple tartışılan ulayı aleme ruhu üfleyen yaratıcım ’’onun ruhunun hapsinde inflak eden ruhumun aşk ı mücerretinde illeti halde kabulü belayı mevzuya taşıyan bu sorgu halimde bu harbe istinaden bir müşgüliyatımın olmadığına SENİN huzurunda kanaat getirdim.
Kalb i teşekkülüme tanı konulan bu arzuhali mevzuu durumunda mebhusuma evvelce bu takati ihya edilecek huzura kavuşacak kalb i naşad ı belayı halde üzerime vehimlenen durumun dilekçe nüshasına tartışılan politik bir içerikte olmayan tamamen içeriğin kendi özünde hayati imkanların kastına kasıtlı olarak tanık bulunduğum bu durumun içinde teşekkülü teşkil edebilecek doğrulukta tarafımdan tutulan tarafınıza aksettirilen’’baba’’ bir teşekkülü teşkil edebilecek doğrulukta ve sizinde bu kabule onay vereceğiniz şahsi itibar doğrultusunda tarafımdan tutulan bu muafiyetle göz ardı edilmeden teşkil edilen durumu ihya edici belay ı aşk ı zanda bir müteşekkille kalbi naatıma tevazüyü istikrarlı halde görmek lütfuna isabeti halde de bulunması olsa gerek...
Bizlerin şekli ihsanını lütufla bahşedilen bir desatirin kuralını ilticayı savunma arzusuyla imkanı şerh edecek bir temsili nigahta alem iarzusuna meyil verebilecek müjde i belayı tülüda , gurub edip zuhuru işgal bir mükerremeyi kelimiyette hakikati kazarken ihtiyarsız delalet başa düşer.
Kelimeyi hazine de teneffüs etmek de zorlayacak ikram olunmuş muhterem kelimeyi arzuhalde ki tefekkürü ilticaya Kerim olan tevekküldeki tesbihatı hattı istivaya ihyayı ihvandaki düzenin harfi hasenatında bulunan vakti ifazada ifa ettiğim kabul edilen izne mükabil tarfımca tarih atılmıştır.
Vesile i hal durumunda isnad a ispatı zemin sunulan şerr tahakkümüne isabet eden şerafeti mensubuma karşı yapılan nusubet i şehveti sunan bir topluma karşı olduğum kendi amel zuhurumu teşkil edecek bir durumun açık ve aşikar bir şekilde yansıtılmasına şevk ettiysem bu nusubetin arzularına ihmalkarlıklarına sebep oluşturulamayacak bir düzenin şeraitine bu şeraitin bütününe karşı şeni’a arzulayan bir toplum öğesine karşı fırsat durumuna zaman oluşturulamaz veya olanak verilemez...
Tahakkümün, benim sınırlarımı zorlayacak bunun sonucunda zarara uğratılan kalb i harbimin müstesnalığına karşı fikri zuhuruma isabet eden taraflarınca sunulan güvensizlik naşad ı şüpheyi şek teşkilini bu duruma neden olan kişilerin acizliği ile neticelendirilir.
Sevk i isnad da ruhuma isabet eden acizleniş benim temsili isbatıma ait varlığımın anatomisinde uryanlaşıyor.Meftunu tabular tahammül edilen bir ifşaat tabirsiz bir sınamaya isabet etmiyor değil.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.