- 978 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
*** ACEMİ ŞAİR ***
***************************************************
Çoğu zaman içimde adını bilmediğim bir ses vardır. İsimlendiremediğim bir duygu , tanıyamadığım bir yüz.
Hava hafiften hüznü esmeye başlar, sokaklar Sonbabahar’a kucak açar... yapraklar yerlerde...
Yağmur dallarda hüzzamdan vuruyor...
Ellerim modası geçmiş eski mantomun cebinde, alıp başımı sarı bir mevsimle gezmeye çıkarım. Neyi ararım
İçimdeki kimsesizliğime sarılmış yalnızlığım bana arkadaş, dolaşıp dururuz o sokak senin bu sokak benim.
Bir tanıdık yüze , bir eski dosta rastlamak isterim bazen, ne çok isterim içimdeki yalnızlığımı paylaşmak için.
Kimi kez bulurum, kimi kez ellerim boş dönerim. İşte o zaman tek tesellim odamdaki anılarla dolu köşelere sığınırım. Duvardaki resimler, dolapdaki kitaplar, albümler, defterler...
Saatlerce öyle dalarım ki ; bir kitabın sahifelerinde hangi iklimde, hangi şehirde veya hangi çağda dolaşır dururum. Bir an bütünleşirim o beldelerle .
Değiştiğimi hissederim ... mutlu olurum, bazen farkında olmadığım ılık yaşlar iner sahifeler üstüne işte bunlar acemi şairin duygularıdır, kitabının sayfalarına sığınan ve sıcaklığında kitabının arkadaşlığını arayan. Oysa ne çok dostmuş bu kitaplar ...
Sonra duvardaki resimler ; bana bakan gözlerde , babamın sesini dinlerim ve diğerlerinin ...
Oysa ne çok mutlulukmuş onlarla geçen zamanlar.
Zaman öyle geçip gider...zaman düşünmek zamanıdır artık. Gözlerim resimlerin gözlerinde öylece dururken uçarım bir an o eski günlerde dolaşırım kafamda bin bir düşüncelerle hatıralarım geri döner usuma...
derin dahada derinlere dalar giderim.
Tüm mutlu anılarımı yaşarım yeniden.
İşte acemi şairin yazdığı ve istedikleri kalemim ve defterim en sadık dostum olmuştur. Su gibi ekmek gibi muhtacım onlara.
Yazarım, yazarım bir şelale olur kalem parmaklarım arasından dökülen.
Bitmeden acemi şairliğim , duygular yoğunlaşacak gözlerimde, ben yine sisler arasında devam edeceğim yazmaya... Oysa başarabilirsem yazmayı , kaç yürek benim kalemimden haykıracak sislenecek gözleri.
Ama ben bıkmadan yazacağım tüm inadımla... nasılsa tüm başarıların yolu acemilikten geçmiştir her zaman.
Bense acemi şair aynı yolu takip ediyorum. Bıkmıyorum yazmaktan, okumaktan, denemekten...
Aygün Deniz 21.10.2021
YORUMLAR
Aygün Deniz
Sevgilerimle her zaman...
Acemi yazmak daha güzel çünkü yürekten gelenlerdir.
Bizde acemi, usta da olmak istemem
Usta olursam yüreğim susar
Mesleğe dönüşür
Güzel yazıyorsunuz aşk şiirleri sizde güzel
Sevgilerimle
Aygün Deniz
Haklısınız birden kopup gelen duygular başka aslında.
Çok sevgimle şairem...
İki elin parmaklarını geçmedi daha yazmaya başlayalı, tek değilsin, ve çok güzel yazıyorsun.
Yazında da beni anlatmışsın, kalamine yüreğine sağlık şairem.
Sevgilerimi yolluyor hayırlı akşamlar diliyorum.
Aygün Deniz
Çok teşekkür ederim...
Sevgilerimle...
Tek acemi olan sen değilsin Günay'cığım:
Ben de aslında bu amatör ruh sayesinde enginleri kulaçlıyoruz.
Mademki ''Bildiğimiz tek şey nasıl ki hiç bir şey bilmediğimiz...''
Ne güzel söylemiş Socrates...
Doyumsuz olduğumuz bilgi ve okumak iken ilk aşkımız yazmak da değil mi ki sonsuzluğa duyulası özlem...
Sevgimle canım
Aygün Deniz
Sevgiler selamlar...
Aygün Deniz
Çok teşekkür ederim Gülümm...
Sevgimle her zaman...
Yazmak ve paylaşmak en güzel bir duygudur, yazarak her zaman daha iyiye ulaşmaya çalışırız birdenbire yazar ya da ünlü bir şair olan yoktur sanırım herkesin bir acemilik dönemi mutlaka vardır kiminin kısa kiminin de biraz fazlaca sürebilir sadece.
Nice güzel şiir ve yazı paylaşımları dileğiyle.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
Aygüncüğüm siz hiç acemi değilsiniz . Bu yolda ilerlemekte olan bir şair ve yazarsınız ve gayet başarılısınız, yeteneklisiniz.
Ben size inanıyorum daha da geliştireceksiniz kendinizi güveniyorum.
Başarılarınız daim olsun .
Nice sevgimle
Aygün Deniz
Siz de öyle...
Sevgilerimle ...