- 225 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sakin Atın Çiftesi Çetin Olur
Sessiz, içe kapanık, durgun insandan korkun, ne zaman ne yapacağı belli olmaz denilir. Öyle görünür ama bir anda parlar yıkar dağıtır denilir. Görünürde öyledirler ama içten farklıdırlar, tekmeyi koydu mu ya öldürür ya sakat bırakır denilir. Tekmeden kasıt kızan, tepesi atan, beynine kan fırlayan insan her harekete kalkışabilir yaralayabilir veya öldürebilir anlamındadır.. Çünkü bu durumda gözü bir şey görmez, kulakları duymaz, iradesi yerinde olmaz. O bakımdan bu tip insanlara fazla ilişmemek gerekir.
……………………
Maceracı ruhlar dışardan bellidir. Bir bakmaya anlaşılır. Bunlar aksiyonerdir. Sürekli hareket halindedir. Çabuk parlar, çabuk sönerler. Öfkeleri anlıktır, sonrası ferahlıktır. İlk kızgınlık atlatıldı mı sorun teşkil etmez. Ancak durgun ve sessiz olanlar farklıdır. Benzetmek gerekirse içten yanmalı motor misalidir. Patlamaya hazır bomba timsalidir.
……………………
Bu tipler ailemizde ve çevremizde vardır. Yaptıklarıyla ortadadırlar. Potansiyel olarak parlamaya eğilimlidirler ancak görünürde gizlerler. Dokunulduğunda coşarlar. Bir iki dokunuşu atlatırlar. Ancak üzerine üzerine gidildiğinde kontrolden çıkarlar. Sonrasında ne yapacakları bilinmez. Ağır hasar verebilirler, geride enkaz bırakabilirler.
Kemal SEYFİ
20.10.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.