- 439 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Aydın Efesi Dergisi
Postacı, eski öğrencim Şükrü Öksüz’ün yönettiği Aydın Efesi dergisini getirdi. Bu dergide gene eski öğrencim Ramazan Topoğlu da yer alıyor, benimle birlikte. Ne mutlu bana!
11 yıldır çıkan dergiyle yazışmak ve yazı göndermek için aydinefesidergisi@hotmail com ya da P.K. 78 Efeler/Aydın adresine başvurabilirsiniz.
Dergide ilgi çekici yazılar var. M.Halistin Kukul, "Kültür ve Para" adlı yazısında, "Kültür, insanın kendi düşüncesiyle, el emeği, göz nuruyla meydana getirdikleridir" dedikten sonra şu acı gerçeğe değiniyor: "Parasını dolara, öroya yatırıp, altın fiyatlarını takip eden birini bırakınız, limon satan birinin bile bir kitap yazandan daha çok kazandığı bir ülkede yaşıyoruz…”
Ben de “Büyülü Sözler “ adlı yazımda aynı konuda şöyle yazmıştım: “Dost kazanmak, ilgi görmek istiyorsan şu sihirli söz yeterlidir:Para”
Dergide ayrıca Mehmet Yardımcı “Ters Lale” konulu yazısıyla, Elif Yavaş “Sabah Pırıltıları” adlı şiirsel yazısıyla, Kenan Kıvrak, Çakıcı Mehmet Efe’den söz eden yazısıyla göze çarpıyorlar. Mehmet Eroğlu, Bergama- Pergamon’u tanıtıyor, Abdülkadir Güler, bir zamanların efsane valisi Recep Yazıcıoğlu’yu dile getiriyor. Bülent Nizam, “Ve…Sadece Hüzün” şiirinde sevgilisine, “Neden sen varsın aklımda biliyor musun?/tek senin resmin var yüreğimde…!/Ve şiirlerim ondan güzel…/Kalbindeki güzelliğin yüreğimde” diye sesleniyor. Levent Topludal da, “Kara bahtıma karşı her gün cengim var/yenilmiş ordularım, kırılmış üzengim var” diyor. Ben de Ramazan Topoğlu’nun “Soru Beyle Ünlem Hanımın Düğünü” başlıklı ilginç yazısının altında “Hadi Şiir Yazalım” demişim.
Şiir yazalım hadi gelin
Yaşamayı şiirleştirelim
Allı pullu dizelerle
Güzelliği edelim gelin
…
Hadi şiir olalım şiir
Dile gelsin sereserpe
Özlemlerimiz umutlarımız
Temizlensin içimizdeki kir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.