- 882 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYAM
Dünyam ya uzak ya yakın yada yok.Tabi ki var.hem de anlamak için yanında eşantiyon sözlük verilmesi gereken.Duyguların anlamlıca sarılışlarının,yaşayışın belki de en derindeki manasının bulunduğu bir dünyam var.Ruhumun bedenimin yaptıklarına uyması yada bedenimin ruhuma uyması
gereken bir dünyam. Anlatması zor, yaşamak önemli diyeceğim, ama doğrusunu yaşayabilmek de zorluk getirir. Her şeyin kıyısında köşesinde görebilme yada istemekle alakalı olan zorluğu olduğu gibi.Sebebini bilmeden görür, hisseder, ve yaşarsın bazı şeyleri. Onları anlamlı kılan belki de böyle olmalarıdır. İşte dünyam da bunun gibi birçok şeyin dalgalarını hissedersin, belki yakından belki uzaktan bazen de denizdeki balığın suyla alakalı olduğu kadar içinde bulursun kendini. Saçma yada değil her şeyin mutlaka bir nedeni oluşmasını körükleyen bir olayı vardır. Bunların manasını, anlamını bulursun dünyamda. Yumuşak, hafif, ince düşünebildiğin her şeyin en kibarı en nazik olanı gibi kalp bulunduran bir dünyam. Herkes in olması gereken yada onun herkesten farklı olduğunu düşünen, ama hep bir düğüm yapıp çözümünü yine kendi dünyamın hayalleriyle, sevgileriyle kurduğum denizinde aradığım ruhumun yaşadığı yer. Dünyam… Kelimeler yetmiyor yetmez yetmeyecek de. adı üstünde Dünya anlatılmaz yaşanır. Her gününü merakla beklediğim, kısmen içinde bulunduğum, vazgeçmek ve bırakmak istemediğim, en önemlisi ruhumla bedenimle kendi düşüncelerimle var ettiğim BENİM DÜNYAM. KENDİ DÜNYAM.