- 281 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Şeytandan hz Adem de etkilendi...çünkü o Allahın memuru..görevini yapmaya elverişli fıtratlı...Ebed aşkı olduğunu biliyordu Ademde...Düşmanını tanı açık noktalarını bil o noktalardan saldır...Galibiyetin kuralları var...Şeytan Allahın kurallarına uyduğu için hz Ademe galib geldi...Müslümanı müslümana kırdırıyor zamanımızda müşrikler dersini şeytandan almışlar...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Ayet çok güveniyor müslümanlar...Müşrikler ayetlerle bozuyorlar fikirlerimizi...Nedir mi Allaha sığınmak...ayetleri amaçları için kullandıklarını görmemizdir..hilelerini görmemizdir...Her ayet okuyan iyi niyetli değil...Kötü niyetliden yüz çevirmektir Allaha sığınmak...Kötü eylemden iyi eyleme sığınmaktır Allaha sığınmak sığınmak...Kötü fikirden yüz çevirmektir...Uhudda meydan savaşı seçildi...savunma savaşındaydı fayda...ve hendek savaşı bu yanlışın düzeltilmesi oldu...ve rüzğar yardıma geldi...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Allah dostu olduklarına kendilerini inandıranlar ...düşman devletin ajanı çıktı geçmişte...Sorgulamaktan yani istihbarat çalışması yapmaktan kaçınanlar aldanacaklar...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Tarihden şeytanın etkilerine örnekler arayalım mı...Ulu tek Allahtır...Allah ruhundan üfledi zatından değil...esmasına ayna olma yeteneğimiz var sadece...Ululuğu pay yanlış...İlahlık paylaşılan bir şey olamaz der akıl...Hz İsayı ululadı kilise Havra ırkını ululadı...Hulülcüler enelerini güçlü gösterdiler...yani ululanma icad ettiler...esmaya hadimlikten başka Allahla ilişki mümkün değil...Allah şah damarımızdan yakın ama yaratılanın zatı topraktan Allahın zatı bilinmezden birleşmesi düşünülemez sadece ona sığınırız yani esmasına hadim oluruz ayna oluruz zatına aynalık da mümkün değil...bilinmeze aynalık mümkün olur mu...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Allah dostu dediklerimiz şefaati seçin esmaya hadimliğe ihtiyacınız yok diyorsa bu tasavvuf algısı değil şeytanın etkisidir...Kur’an esmaya hadimlikten sorumlusunuz dedi...Şefaat esmaya hadim olmayı seçenlere nasib olacak...şefaat esmaya hadiliğe aşkı olmayana nasib olmaz...Hasret ehline nasib olacak...zekat verdiğine üzülene şefaat neden ulaşsın...maldan ucuz mu bu şefaat...ucuzsa cennet ucuz mu...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Esmaya hadimlik şeytanın etkisinden insanı korur...evet" Eğer şeytandan bir vesvese gelip seni dürterse hemen Allah’a sığın..." yani esmaya hadimliği seç...Seni esmaya hadimlikten uzaklaştıranı sorgula...savaşta namazı terk etme çünkü zafer ihlaslılara verilir tek...Latif sıfatının etkileriyle kazanıldı BEDİRLER...ve ASA ile mağlub oldu Firavunlar...İmanlı yürek esmaya hadim yürektir...seninkisi zan...kuruntu...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Yasakların hikmetini kavrat...neden içki kumar faiz haram...Sen alim olarak kavratmazsan kavratır şeytan...Aklına sormadı hz Adem bu yasak meyve neden bize yasak Allah yasak bir şeyi neden yarattı ve şeytanı neden bize düşman kıldı...sormadı ...yani hazırlanmadı şeytanın saldırısına hz Adem...burnumuzun dibindedir şeytanın malzemeleri...patronsun sekreterin şeytanın malzemesi olmasın...hacca gideceğe namaz kılacağa engel olacaklar da burnunun dibindedir...söyledikleri sanma ilimdendir...hileci o...işte ayetin izahı...: “Derken şeytan, kendilerinden gizlenmiş olan avret yerlerini onlara açmak için kendilerine vesvese verdi ve dedi ki: “Rabbiniz size bu ağacı ancak, melek olmayasınız, ya da (cennette) ebedî kalacaklardan olmayasınız diye yasakladı” (el-A‘râf/20)
Evet..."“Nihayet şeytan ona vesvese verip şöyle dedi: “Ey Âdem! Sana ebedîlik ağacını ve yok olmayan bir saltanatı göstereyim mi?” (Tâhâ/120)
Ve evet...amentü..."“Andolsun, insanı biz yarattık ve nefsinin ona verdiği vesveseyi de biz biliriz. Çünkü biz, ona şah damarından daha yakınız” (Kâf /16)
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Zinaya yaklaş der...bu zamanda evlilik ev geçindirmek kolay mı...ilk fırsatta boşan der...
Şeytanın etkileri yani vesveseleri...
Esmanın süzgecinden geçir eylemlerini hallerini fikirlerini inançlarını...sana şefaate güven diyen var güvenme diyen var...sana Allahın affına güven diyen var güvenme diyen var...ve olacak. Herkes şefaate güvense esmaya hadimliğe ne gerek var...cennet şefaat karşılığı değil çünkü şefaat sadece şeyhe bağlıyım demekle bitmez imtihan eder Allah şeyhin haliyle hallenmedin eylemiyle eylenmedin yani onun şefaatini hakketmedin ey kulum ...der..."“Eğer şeytandan bir vesvese gelip seni dürterse hemen Allah’a sığın. Şüphe yok ki Allah’a karşı gelmekten sakınanlar kendilerine şeytandan bir vesvese dokunduğu zaman iyice düşünürler sonra hemen gözlerini açarlar“ (el-A’râf/200-201)...Kur’an öğretilerini unutturur şeytanın etkisi...Kur’an zekat ver dedi çalış dedi...dervişler çalışmalı uygun bir meşgale bulmalı esmadan bir dala tırmanmalı ki cennete ide...ve şeytanın etkisinden kurtula...
Namaz yok niyaz yok...şefaat bekliyorsun...tevbeye sarıl...işte dua...işte hedef...hedefin olsun rıza için gayretin olsun...neslimiz cahilliğe müptela...işte dua...Hz. İbrahim’in duası“Ey Rabbim! Beni ve soyumdan gelecekleri namazını dosdoğru kılanlardan eyle! Ey Rabbimiz! Duamı kabul et!” (İbrahim/40)
Evet...“İmanım var mı yok mu? Abdestim, namazım oldu mu olmadı mı? Yeterince temizlik yaptım mı yapmadım mı? Şunu yaparsam ne olur? Yapayım mı yapmayayım mı?” gibi sürekli şüphe ve tereddüt içerisinde olmak da vesvesenin bir çeşidi ...
Vesvesenin yalanın dolandırıcılığın aldatmanın...kaynağı; Şeytan/İblis der ayetler...(Araf/20)(Taha/120) ve şeytanlaşan insan ve cinler de var(Nas/1-4) ve şeytanlaşır kişinin kendi nefsi de (Kaf,/16) evet düşman olarak sen sana yetersin esmaya hadimliği seç...dolandırıcıları anlama yeteneği kazan...aldatıcıların eylemleri halleri fikirleri...esmaya hadimliği gereksizleştirici öz taşır...çalışma dolandır der...bir mürşide tabi ol yeter der...hep çalışmayı gereksizleştirir...esmaya hadimliği gereksizleştirir...silah teknolojisini ilaç sanayini bir muska ile karşıla der...uğraşma onlarla der...
esma süzgecin olsun...süzgeçten geçir sana önerilen eylemleri halleri fikirleri...şeytandan olanlar çürük malzeme gibi aşağı dökülür cehennemlik haller eylemler fikirler onlar...Üç gün kalır koca ömürden rıza amaçlı ol..esmaya hadimliği seç...ihlası seç...esmaya hasım olma esmanın etkilerini görmeyi aklına görev ver... yani Allha karşı olma...aşklı ol Allaha ve esmasına...“Allah’a karşı gelmekten sakınanlar, kendilerine şeytandan bir vesvese dokunduğu zaman iyice düşünür (ve hemen Allah’ı hatırlarlar) sonra hemen gözlerini açarlar.” (Araf/201)
Evet...hikmeti gör...Şeytana etki verildi amaç esmaya aşkı kıymetlendirmek...yanlış saldırırsa gerçek ilken olur...dolandırıcının "Allah bir dediğine ...de inanma"...zehirlidir onun köfteleri...laburatuara gönder hemen yeme...Münafıksan hakkettin o köfteyi...esmaya aşık değilsen laburatuvarın yoksa yersin o köfteleri...evet..."Şeytan ancak kendisini dost edinenlere (Nisa, 4/119.), kâfirlere (Meryem, 19/83.), müşriklere (Nahl/100.)münafıklara (Hac/53.) Allah’ın zikrinden uzak kalanlara (Zuhruf/36) ve günahkârlara (Şuara/221–222.) etki edebilir...
Süzmeden içme bu sütü...Laburatuara gönder hastalıklı inek sütü bu...sınırsız olan güç tek Allaha aittir...tek esmaya aşık ol ve hadim ol..korun...zehirlenmekten...bazısının dünyasına cehennemkatılmış...yani zehirli köfte...
Evet...Allah’ın emir ve yasaklarına riayet azmin sabrın artsın ihtiyacın artsın diye var edildi şeytan ve şeytanlıklar...Şeytanlık kahhar sıfatının etkisidir...cehennem de...şeytanlıkları tanı cehennemlik eylemleri halleri fikirleri inançları tanı...Ailim ol ilimden marifetullahtan nasibin kadar olacaktır aldanmayışın...Marifetullahı kıymetli bilmen içindir şeytanlıklar...zehir varsa panzehir de var...hemen panzehire müracaat et...yazık ettim kendime de...Esmaya sarıl...
Evet...Şeytanın etkileri yani vesveseleri...yok sanma zehir yok sanma düşman yok sanma...Esmaya sığınman için var edildi onlar...hani faydasızdı...şeytanlık...Kahrı faydasız değil Allahın ...haramlar hani faydasızdı...haramlardaki zarar helallerin güzelliğini anlamamız için ve haramların da bazı şartlarda caizliği fıkhımızda var...haramlarla ilgili doğru algı oluştur...eleştirme Allahı...veya ilah ikidir sanma...
Allaha sığın kötülük hiçlenir...kötülük yok hükmündedir ihlaslı olana...ihlaslı ol...günahlarla cihadın iki yolu var ihlaslı olan günahları da günahkarlarına müşrikleri de yener...bu varlıkta sığınan güçlüdür ...sığınmayan her düşmana yenilir...zamanımız müslümanları işte her düşmana yeniliyor...İhlaslı ol esmaya aşık ol...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.