- 644 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
PANDRONIN KUTUSU AÇILDIMI?
Pandora’nın kutusu açıldımı? Henüz tümü açılmadı ama daha önceki planlarını sırasıyla sahneye koyup oynayanlar sahneden hiç inmiyorlar vede hiç inmeyecekler. Emperyalist ülkeler her türlü desteği vererek sizi her makama getirirler! Ama karşılığını almadan da yakanızı bırakmazlar. Yan çizmeye başladığınız anda geçmişte elde ettikleri rüşvet, yolsuzluk, hırsızlık, gibi neler varsa sırasıyla açıklarlar. Açıklarlar ama kendi ağızlarından değilde, başka figüranlar kullanarak açıklarlar. Nitekim şu anda Ülkemizde olanlarda bunlardan başka bir şey değil... Amerika’da yönetim değişince sahneye konan oyunlar dahada hızlandı gibi. Arka arkaya gündem belirleyen olaylar zincirinin halkaları tek tek açıklanıyor. Bunlardan sonra daha neler var ilerde göreceğiz ama, yolsuzluğun, hırsızlığın,rüşvetin ve adaletsizliğin yıkamadığı bir iktidar var karşılarında. Buna göre bundan sonra başka planlar konacak sahneye ve şimdiden henüz ortada seçim olmadığı halde parti liderlerinden biri olan Meral Akşener "ben başbakan olacağım" dedi ve gazatelerede reklam veriyor. Bu neyin nesi ?
Şimdi enerji ve gıda fiyatları yükseliyor, asıl vuracakları estürman bu ikisi değilmi? Malesef bu... Yolsuzluk oluyor halk bana ne diyor, verilen alınan rüşvetler bariz şekilde ortada iken halk yine bana ne diyor. Adam kayırma, üç beş on otuz hatta yüz maaş alanlara halk bana ne diyor. Velhasıl herşeye karşı duyarsız bir halk var.! Amaaa, açlık korkusu, kışın ısınamama korkusu, arabaya binememe korkusu diğerlerinden apayrı bir olgudur...
Emperyalist ülkelerle oyun kuranlar kendine iyi dikkat etmelidir ama bu geçmiştir artık. Bundan sonrası ne olacak diye düşünürsek; Ekonomi her geçen gün daha bozulacak çünkü şu anda rezervlerimiz ekside, başka devletlerden swap yoluyla alınan dolarlar hazineye konarak rezervimiz 122 milyar dolar diyorlar! Halen kandırma yoluna gidenler teknolojinin bu günkü durumundan habersiz gibiler ama habersiz olmaları imkansız. Her vatandaşın her şeyden haberi var artık. Çünkü emperyelist ülkeler kendisine rakip olacak ülkeleri istemezler...
Halktan belli bir süre gerçekleri saklayabilirsiniz ama bu ilanihayet devam edemez. Nefsin yenildiği yerde insan yenilmiş sayılır... İşte ülkemiz nefsine yenilen bir iktidar tarafından yönetiliyor. Allah bile adaletten sapanlara bir mühlet verdikten sonra düzelmezse tepetaklak ederde indirir aşağılara.!
Düşmana karşı kendisini hazırlamayanların sonu hep hüsran olmuştur. Umarım Devletimiz zarar görmeden bu badireleri atlatır. Allah yardım eder inşallah.
Tahsin Şahin (Kul Seyyah)
YORUMLAR
Var olun muhterem hocam.
Kaleminiz daim olsun.
İyi seneler dilerim.
Sonsuz saygımla
Şiirle kalın ve edebiyatla ve dostlukla
Kul Seyyah
Merhabalar
Hernekadar bagimsiz bir devlet kuruldugu iddia edilsede Türkiye hic bagimsiz olmamistir.Ipleri eline almak isteyen hükümetlerde bi türlü hal ediliyor.Bu hükümette onlardan biridir.Yani rüsvet bugunün meselesi degildir.Bu gün yolsuzluk rüsvet adaletsizlik en az dönemini yasiyor desek yerinde olur.Ben Hayatimda hic bir partinin hovardasi olmadim, hic bir partiyede oy vermedim. Fakat Yigiti öldür hakkini yeme " demis atalarimiz.Bunlar Cumhuriyet Tarihinde halka ülkeye katma deger katan ,disarda sözünü az cok geciren tek hukumettir.Cenazelerin hastanelerde rehin kaldigi günleri, conilerin karsinda el pence duran baskanlari, Sessiz sedasiz bir milyona yakin azinligi Türk vatandasi edip onlara pes kes cekilen ddevlet arazilari, devlet makamlarini unutmamak lazim.
...
buyurdugun gibi emperyalistler kolay kolay sömürmekten vaz gecmezler.Aslinda Allah`u teala cok güzel bir firsat vermisti 15 temmuzda .Bati emperyalizmi suc üstü yakalanmisti, kollari kesilmenin tam zamaniydi.
Bizde cok kahraman yetistigi gibi cokta hain yetisiyor..Bu yüzden batiyla isimiz zor..
Ekonimi konusu Türkiyeye has durum degil pandemiden dolayi her yerde cöküntüler var
Ingilterenin durumu Türkiyeden kötüdür