- 816 Okunma
- 4 Yorum
- 4 Beğeni
Ne diyorsun İseut
Monoloğum geldi. Greeeeeev, heyy nooo evrebadiiiii, dıdıdıd dıdıdıd dıdıdıddı , onu kasaptan çıkarken gördüm. Elinde büyük bir balta vardı. Beni görünce dıdıdıdıdıtt dıdıdıdıtt titremeye başladı. Niye titriyorsun diyorum. Çayı şekersiz içerim diyor..
...
Onu asla alıp okumama izin vermiyor.. Ahşap masa üzerinde duran romana öyle kapaklanmış. Kedim diyorum Maria Puder’e aşık..
...
Ben Frengili Marla, seviyorum yüzlerinizi lan, yüzlerinizi çok seviyorum. Yüzünüzdeki deriyi ayak parmaklarıma dikiyorum, bir nevi kösele vazifesi sağlıyorlar. Siz öptükçe bir şeyler hissetmiyorum inanın buna. Çünkü kendi yüzünüzü öpüyorsunuz, evet kokuşmuş cüzzamlı yüzlerinizi ve fahişe ruhunuzu öpüyorsunuz..
Buyurun ayak topuğumdan öpün. İçimdeki hayvanı göreceksiniz.
...
Gelip yaptığım tablolara baktılar. Biri histerik krizine girdi. Diğeri kirlenmiş dedi. Bir diğeri boynumu şişman çizmişsin dedi. Bir diğeri dudağını büzüp uzaklaştı. Bir başkası deli misin diye yüzüme haykırdı. Ben de sessizce yüzlerine gülümsedim. Evet deliyim ve delilik bir sanattır. Evet konuşmadım hiç sustum. Anlatmak sıkıyor beni..
...
Gitmek. Belki de hiç gitmemiştik. Gider gibi yaptık. Belki de gözlerimizi sırtımızdan çekip kaybolduk. Kimse kimsenin derininde değil. Derinlik sandığımız şeyler bir denizin hafif oynak dalgalanışı ve onun sana yaklaşması yüzünü yalayacağı anlamını taşımaz…
Öyle değil mi
Böyle değilse nasıl. Öyle veya böyle.
...
Aptal, şu kanayan sağ gözümü görmüyor musun. Söyle görmüyor musun?
Görmüyor musun lan, sıtma kırmızısı akıyor gözlerimden.
Nasıl?
Nasıl mı?
Hahhhaaaaa koca bir sene yağmur yağdı. Mantar altında küflendik, yeşerdik, yeşerdik, küflendik. Haha hahahaa sperke balığı şarkı söylüyor. Hahhaaaa, mutfakta çay, biraz beskevüüüttt, peskevütt diyorum lan, biraz yağmur karası çorba, biraz da blues ve marangozlar..