- 610 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
(şarkı)
-Sana bir şey diyeyim mi?
-Söyle..
-şarkı!
-şarkı mı söyleyeceksin?
-hayır şuan burda seninle bu şarkıyı duyuyor olmak, sanırım söylemek istediğim şeye çok yardımcı olacak
-merak etmeye başladım
-bir gün kötü, öyle lanet bir gün ki, sabah uyandım ve perdeyi açtım. Güneş bile donmuş üstüne yelek giymiş teyzeler gibi put put bakıyor. Döndüm arkamı eve baktım nasıl dapıttımığı hatırlamayacak kadar sarhoştum. AH! Neyse tek hatırladığım bir önce ki gece yaşadığımız hisler. Eminim sarhoş sarhoş konuştum gece içmek bana yaramıyor gündüz de yaramıyor ama her neyse..
-Sanki sarhoş olmasan çok normalsin.
-Devam edeyim izninle,,
-buyrun
-kapıyı kapat
-kapadım ama bu bahçe kapısını yağlaman lazım.
-evet ama önce senin için şu bahçe masasının üstüne bir sineklik yaptıracağım tam koruma.
-alay etme ya her yerim kabardı
-sanki bahçe de oturduğun var.
-napayım gece kurbağalar bağırıyor
-nerdeee
-işte bak burda
-kim? Ben miyim kurbağa. Neyse yine konuyu dağıttın ya ben sana birşey anlatamıyorum.
-en son Buyrun demiştim, kapı, gıcırdamak, ben uyarmak
-sen susmak
-evet
-nerde kalmıştım hatırladığım tek şey bir önce ki hislerdi diyordum. Sonra evin o halini görünce havada bunalıma girince bir tembellik çöktü neredeyse beynimi uykunu almadın sen uyu diye ikna edecektim.
Sonra telefonuma kulaklığımı taktım ve Spotify dan rast gele bir şarkı açtım.
Bir den tüm havam değişti o kirli dağınıklık bu asık suratlı sabah hiç gözüme gelmemeye başladı ruhum orda değildi ama orda ki işleri icra ediyordu.
Sana bugün seninle ilgili edindiğim düşüncelerden bahsetmek istiyordum. Dün gece yaşadıklarımızdan sonra kafamda bir his oluştu mu netleşti mi merak ediyordun çünkü. Az önce tesadüfen çalan şarkı o gün beni o kasvetli ve bunalımlı havadan beni nasıl çıkarmışsa, sende tıpkı o şarkı gibi beni büyük bir kasvetin ve dehşetin içinden çıkardın. Sana minnettarım.
-vay be!
-sadece vay be mi?
-evet, hadi sahilde ki şu müzik çalan restorantın önüne gidelim
-yok daha sandalyeleri cilalayacağım
-peki o zaman bana da fırça getir
-üstünü başını batırma sonra bana mızmızlanıyorsun
-tamammm
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.