- 395 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Bilinmeyen bir kadının şiirleri
Işıklar düşer şehrin aynalarına gece...
Bu sevda hep mi ayrılıktan yana?
İçim düşer, içine ah yana, yana
Şerrimi hayra yordum ben baş koyarken bu sevdaya...
Yıldızları topla hadi geceden, çek karanlığın brandasını. Yak denize atamadığın gemileri ve de o serseri düşleri.
Aldırma sensizken ayyuka çıkan hüzünlerimi. Sağır sultanı uyut yine, içindeki kini büyüt. Ört pas et sevgimizi.
Bırak heba olsun yılların o el emeği. Göz nuru bir aşkın, sırra kadem bassın kaderi. Yok biliyorum yok ucu sonu.
Bak atıyorum tüm iyi, kötü niyetlerimi. Biliyorum ki "biz" olamayacak kadar fazlayız bu dünyaya..
Kabullenmek lanetine boynum kıldan ince var say! Say ki şikayet etmeden gideceğim. Ve seni biteceğim içimde.
Ama sen bitmeyeceksin sevgili. Ömrüme yazılmış bir günah gibi aklımdan gitmeyeceksin.
Topla hadi tüm şiirleri, bizim için söylenmiş tüm o sevgi sözlerini. Boşalt o yasak aşkın dairesini. Peşinen ödedik nasılsa bedelini. Olmuyor işte ters yüz ettik yine hayalleri. Kahırları şerbet diye içtik. Gizlendik, sakladık da örselendik.
Kapat hadi kapıları, at uzaklara kilitlerini. Açılmamış bir sandık gibi bilinmeyen bir kadının şiirlerini yak git.
Nasıl olsa öldürmüyor ayrılık. Nasıl olsa tutunuyorsun bir yerinden hayatın. Denedik ve yaşadık çoğu zaman.
Ama hiç bir zaman anlamadık bizi böyle tutunduran o laneti. Tanrı gönlüme verseydi diyorum bazen kör olmuş gözlerimin derdini. Sevmeseydim seni o gönül gözümle, görmeseydin sevdiğimi. Savrulmazdık böyle dolu, boranlar içinde ne yapacağını bilmeyen kuşlar gibi. Faydasız suçlamak birbirimizi. Anlamıyorsun değil mi?
Hayatın sana ve bana verdiği imtihanı bu...
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.