- 544 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
En güzel hediye
Annelerin ennn güzeliii, Sen hayatım boyunca gördüğüm en iyi anne , en güzel arkadaş, en samimi yoldaşsın . Gönlümüzde kelebeklerin ömrünün bir gün değilde günler , saatler , yıllar kadar hissedilebileceğini ; önemli olanın o kısacık ömürde, uzun zamanda yapılabilecek kaliteli işleri yapıp hayatta iyiler tarafında yer almanın olduğunu gösterdin . Rabbim bu hal üzere devamlılık nasip etsin , bizide sana benzetsin inşaAllah. Canım anneciğim , seninle hayatın değerini nasıl muhafaza edebileceğimi , gönlümüzdeki iyilikleri yalnızca iyi insanlara iyi zamanlarımızda yaparak değilde nolursa olsun iyilerin yanında, kötü insanlara dahi çok kötü zamanlarımızda bile olsa yardım ederek yapabileceğimizi gösterdin bana . Fedakarlığın ne kadar mübarek bir hissiyat ve ne kadar büyük bir meziyet olduğunu öğrendim senden . Bileklerine taktığın on binlerce altın meziyet bileziklerden bir kaçıda karşımıza çıkabilecek her türlü duruma karşı affetmenin ve susmanın bir büyüklük olduğu ve her insanın o ağırlıkta ziynetleri taşıyamayacağıydı. Bu özellikler her kula nasip olmazdı bencede .Bunu gördüm ,müşahade ettim , uygulamaya çalıştım . Sen yüce rabbimizin mübarek kıldığı ve yardımını üzerinden ayırmadığı , imanı sağlam , gönlü ilahi bir şefkat ile yoğurulmuş mükemmel bir kulusun . Gülüşlerindeki samimiyetin yüreğimi ısıtışını bir insanda yada başka hiç bir canlıda görmedim . Allah senin varlığını cennette de devam ettirsin inşaAllah . Devam ettirsin ki sen gibi insanlarla ahirette bir olasın . Elmasla kömürün aynı tüccarda satılması mümkün olmadığı gibi sen ve senin gibilerinde emsali olan elmasların yeri olan cennette denklerinle beraber bulunasın . Güzel gönlünü her kırana mukabil bir tane daha ektiğin sabır tohumlarını ahirette sana cennet köprüsü olacak ağaçlar eylesin Allah . Fiziken yanında olamasamda kalben her Daim yanında olmayı isteyişimi yaratan Allah a sonsuz şükürler olsun ve beni ortalıkta sevgisiz ve ilgisizce bırakmak yerine Allah ın külli, sınırı olmayan özelliklerinden bir kaçı olan merhamet ve şefkat ile büyüten sana sonsuz teşekkür ederim . Gönül bağımızın sağlamlığını hissetmek kadar hissiyatı kuvvetli ama gözle görülemeyecek şu sevgi , saygı , şefkat ve merhamet bağlarımızı Allah , ölene kadar hayır ile güçlendirsin . Her üzülüşüne bir göz yaşı akıttığım bedenime ve her sarılışında yüreğime papatyalar açtıran bedenine sıhhat versin Allah . Yaptıklarına şahit olarak Allah yeter. Rabbim ona layık ve razı olduğu bir biçimde yaşarken canımızı alsında şunu neden şöyle yaptın diyeceğim bir huyun yok şu dünyada biiznillah ! Allah verdiği ömürden bundan sonraki kalanını bundan öncekinden hayırlı eylesin . 60 yıllık bir ömrün değilde bir sonsuzun kadını olduğunu gösteriyor yaptıkların . Fedakarlık hislerinin karşılıklarını 60 yıla sığdıramayacağımız bir yaratılışla var olmuşsun sen . Allah bu şefkatini bu sevgini bu merhametini bu imanını daha da mübarek eyleyerek cennette karşılıklarını nasip eylesin inşaAllah. Seni çoook ama çok seviyorum , iyi ki varsın, iyi ki benim annemsin , iyi ki doğmuşsun ☺️ . Hayırlı nice mutlu senelere anneciğim .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.