- 360 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Pazar Notları (12)
Eyvah! Kardeşler kalleş, akrabalar akrep, hısımlar hasım olmuş! Konuyla ilgili haberleri çok görüyor veya duyuyoruz. Konu miras anlaşmazlığı. (1)
***
Trafik kazalarında yaşanan can kayıplarına, trafik tartışmalarında yaşanan kavgalar sebebiyle yeni kayıplar ilave ediliyor. Yol verme kavgası diye bir tabir var artık. Nasıl bu kadar aceleci, tahammülsüz olunabilir? Ülkemizde şiddet ve cinayet olaylarına normal karşılanacak denli çok rastlıyoruz. Hatay’da satırlı saldırgan dan kaçan bir bayan kahve önünde tavla oynayanların yanına sığınıyor, yardım beklediği insanlar kılını kıpırdatmıyorlar. (2)
***
Kiralık evlerin açık artırmaya çıktığı bir ülkede yaşıyoruz. Üçkağıtçılık mı, çakallık mı ne denirse. Emlakçı dan kiralanan bir ev sonra iptal ediliyor. Sonra emlakçı o evin daha yüksek fiyata kiraladığını haber veriyor. (3)
***
Sağlıklı olanın yaşı çalışmaya engel değil. İş bilenin, kılıç kuşananın demişler. Antalya’da 82 yaşında bir kadın kekik gibi bitkileri dağlardan toplayıp dezde yat turuna çıkanlara satıyor, geçimini sağlıyor. Alkışlanacak bir durum. (4)
***
Her zaman ve mekanda geçerli iş, aşçılık olabilir.Günde üç öğün yemek yeniliyor. Bazı ihtiyaçlarımızdan kısıtlama yapabiliriz belki. Konu beslenmeye gelince kim ondan vaz geçer? Milli Eğitim Bakanlığı personel alımı ilanı vermiş. İlk kez çok sayıda aşçı alınıyormuş. (5)
___:________________________________
(1)Antalya’nın Manavgat ilçesinde iki kardeş, babadan miras kalan tarlada çalışma yapmalarına engel olmak isteyen ablaları Emine Çetin’i traktörle ezmeye çalıştı.(trt haber, 9.10.21)
(2) Zonguldak’ta milli diskçi Berke İnaloğlu, trafikte tartıştığı taksi sürücüsünün silahlı saldırısına uğradı. Vücuduna 3 kurşun isabet eden İnaloğlu tedaviye alındı.S.D.’nin daha önce kasten yaralama suçundan sabıkasının bulunduğu belirtildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. .(trt haber, 9.10.21)
(3) Gayrimenkul şirket sahibi Ertap Erbay İstanbul’da bunun nasıl yapıldığını anlatmış. İlandan görüp 3 bin lira kira karşılığı tuttuğunuzu sandığınız ev, bir süre sonra farklı fiyatlarla kiralanıyor. Çünkü açık artırmada oluyor, 3 bin liraya tuttunuz emlakçı telefonla sizi arıyor ve ’Ev sahibi evi kiralamaktan vazgeçti ama aslında açık artırma ile o ev bir başkasına daha yüksek ücret karşılığında kiralandı’ diyor. .(trt haber, 9.10.21)
(4) Antalya’da Üçağız Mahallesi’nde yaşamını sürdüren Yüksel Korucu, doğadan kekik, adaçayı, nane ve keçiboynuzu topluyor.Topladığı paketleri de türüne göre çuvallara yerleştiriyor. Ardından ürünlerini sandalına yükleyen Korucu, denizde yat turuna çıkan tatilcilere satıyor. Akvaryum Koyu ile Üçağız Mahallesi arasındaki 3,5 kilometrede kürek çekiyor, .(tgrt haber, 9.10.21)
(5) MEB’den yapılan yazılı açıklamada, bakanlığın merkez ve taşra teşkilatında 260 sözleşmeli fizyoterapistin haricinde 5 bin 872 de destek personeli alınacak. Destek personelinin 2 bin 593’ü aşçı, 3 bin 279’u aşçı yardımcısı olacak. .(tgrt haber, 9.10.21)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.