- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Aşk Yakar
Tam yirmi dört saat geçti.
Bu ilk günüm ve ben bu ilk günümün böyle zor geçeceğini hiç düşünmemiştim. Onunla daha önce de ayrılmıştık. bu sefer ayrılık acısıyla daha kolay başa çıkabilirim sanmıştım.Ama öyle olmadı içim hasret acısıyla bambaşka yangınlardayken onun özlemiyle yanıyorum.Sanki ayrılalı gün değil yıll oldu zaman durmuş,geçmek bilmiyor.
Biliyorum ki onu arasam telefonu açacak ama o telefonu açtığında bir arada bulunmamıza mani durumlar ortadan kalkmayacak ki yine günün birinde yine ayrılmak zorunda bırakılıp, ayrılacağız.
Herkesten nereye kadar gizli buluşacağız ki hem bir bumerang gibi her gidişimin sonunda ona daha hızlı ne kadar daha dönmeliyim ki..
Yoruldum, yordular bizi, yorulduk!
Daha fazla birbirimize alışamdan şimdi cesaretimi tam da toplamışken bu gidiş yolundan ikimizde dönmemeliyiz
Biliyorum zor olacak bu biliyorum oda benim gibi üzgün biliyorum oda onu aramamı istiyor, biliyorum onun da gözü telefonda biliyorum oda benimle yanmaya razı ama bu ateş sadece bizi yakmayacak ki..
Etrafımızdakilere de sıçrayacak daha fazla yakacak ve bu da hiç iyi olmayacak.
Ona artık dönmemeliyim..
Kalbim ile mantığının savaşında artık mantığım galip gelmeli.
Artık birimiz dur demeli bu gidiş,dönüşlere
Ve o cesur ben olmalıyım.
Bitmeli..
Gitmeliyiz artık birbirimizden, kurtulmalıyız bu kara yazgıdan.
Belki aramazsam sormazsam kalbi soğur.
Hem artık kabullenir ayrılığı oda aramaz böylece herkes ayrı yollarda yol alırken kimbilir mutluluk birgün bir başka kapılarda gülümser bize de böylelikle bizden başkaları üzülmez..
Çok yıprandık yeter..
Yok işte iki aile böyle birbirine düşman iken sevgimiz yetmiyor. İstemiyorlar bir arada olmamızı hem bilseler bir arada olduğumuzu hayatlarımız alt üst olur.
Kendi dogrulari, kendi kuralları ile öyle haşır nesirlerken bizi dinlemiyorlar ve sevgimizi hiçe sayiyorlarken biz bu gerileme bu imkansıxa düşen aşka ne kadar dayanabiliriz ki
Tek suçumuz sevmek
Tek suçlu aşk iken.
Bu sefer kararlıyım bitti onu aramıyacagım bu sondu.O arasa da açmayacağım onun telefonunu sırf seviyoruz diye daha fazla bedel ödememeli bu aşk.
Bitti!
Bu sondu!
Aramayacağım artık..
Ve telefon çalar..!
Aşkım seni çok özledim...
Nevin Aktekin Gülfirat
08/10/2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.