- 1307 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
DUAM
Ey Rabbimiz! Bize ebedi bir ömür versen bizde hiç ara vermeden bütün ömrümüzü Sen’in Hamdi e tahsis etsek yinede sana layıkı ile hamdü senada bulunamayız.
Sen kendini nasıl sena ettiysen öylesin!
Allahım! Kalbimizi nifaktan, ibadetimizi riyadan gözümüzü hain bakışlardan temizle!
Sen gözlerin hain bakışında kalplerde gizli olanı da hakkıyla bilensin...
Allahım! Hamd ile seni tesbih ederiz. Allahım günahlarımızı bağışla. Rızkımızı genişlet. Ahlakımızı güzelleştir.
Kazancımızı temiz eyle. Bize verdiğin rızka kanaatkar kıl! Bize vermeyip çevirdiğin hiçbir şeye karşı nefsimizi sürükleme..
Bizdenrazı olmadan bizi dünyadan çıkarma. Rahmetinle ey merhametlilerin en merhametlisi...
Allahım! Ömrümüzün en hayırlı bölümünü sonu eyle. İbadetlerimizin hayırlıları sonuncuları olsun. Günlerimizin en hayırlısı da sana kavuştuğumuz gün olsun.
Ey vahşete kapılanların cana yakın dostu, ey yalnızların arkadaşı, ey kimsesizlerin yardımcısı, ey yoksulların varı, ey zayıfların kuvveti, ey fakirlerin hazinesi, ey gariplerin şikâyet makamı, ey büyüklüğünde tek olan, ey bağışları ile tanınan, eey fazlı keremiyle bol veren Allahım!
Muhammed (sav) ailesi hürmetine sıkıntılı zamanımızda yardımcımız yetiş.
Sen kavisin, biz zayıfız
Sen verensin, biz dilenciyiz
Sen eminsin biz korkağız
Sen cömertsin, biz miskiniz.
Sen kabul edersin, cevap verensin
Biz isteriz
O halde rahmetinle Günahlarımızı affet ve bizi cezalandırmaktan vazgeç.
Allahım! Sen bizim rabbımızsın senden başka ilah yoktur, biz senin kulunu. Gücümüzün yettiği kadarıyla seninle olan ahdimize ve sana verdiğimiz söze sadığız. Yaptığımız hataların şerrinden sana sığınırız. Bizim üzerimizdeki nimetlerini anıyoruz ve Günahlarımızı itiraf ediyoruz. Bizi bağışla, bizi bu çöllerde mahvetme, bizi huzuruna al..
Bizden vazgeçme...
Amin Amin Aminn
(İçimden geldi)
MERYEM KARAPINAR