Ben kişilleri
Hiçkimse ne yaşadığımızı bilemez. Herkes kendi çerçevesinden bakar. Kendi aklı yetiğince hayatı yorumlar. Herkes kendi yaşadıklarıyla kıyaslar yşadıklarimızı.
Peki asıl soru " Ya karşınıdaki herhangi bir şey yaşamamışsa?"
Evet nice olay yaşıyoruz, nicesini görüyoruz.
AMA kabul edelim ki coğu zaman bizde yanılıyoruz hatta herzaman yanılıyoruz coğu zaman değil.
Ben daha yokken ninem vefaat etmiş. Babam 20’ li yaşlarda evliimiş annem henüz onaltısında abime hamile imiş. Ninem doğum için girdiği doğumdan sağ çıkamamış. Karnındaki bebeği zaten kolu ayrı baçağı ayri kesilmiş vaziyette çıkarmış doktorlar.
"Düşünebiliyor musunuz kaynana gelin birlikte hamile günümüzde imkansız gibi bir şey olsa gerek değil mi?"
Niye diyiceksiniz şimdi ninemin karnındaki bebek karnındaki fıtığına yapışık şekilde büyüyünce doğumunda dayanamamış oracıkta can vermiş ameliyathanede.
Babam kendinde değil diğer iki kardesinin biseyden haberi yok küçüklermiş babamdan kucuk amcamda babamla aynı durumda...
Annem zaten karnı burnunda kala kalmış ortalıkta.
Ninemin cenaze işlemleri başlamış bitmiş.
Araya 15 gun girmiş annemin doğum sancıları başlamış. Babamın amcası ile eşi annemi hastaneye getirmişler doğum yapmiş annem babam ne evladına ne de eşine yaklaşmış her gördüğüğünde annesini hatırlıyormuş çünkü. Araya 3 ay kadar bir süre girmiş babam tam biraz toparlanmışken amcam kız kaçırmış.
Oda geçtikten sonra dedem yeni bi kadın getirmiş. Tabi kimse halen daha kabulenmiyorlar...
Devamı ve ayrıntılarıda varda ben burada kesmek istiyorum söylemek istediğimi söyleyip huzurunuzdan ayrılacağîm inşallah.
Ben bazen babamın babalığını çok yargılıyorum anlık sinirimle çok şey söylüyorum. Bazen işin önünü arkasını düşünemiyorum.
Bazı şeyleri söylerken önce düşünmeliyiz. LÜTFEN ANLIK SİNİR KURBANI OLMAYIN NE DEDİĞİNİZİN NEREYE VARDIĞINI DÜŞÜNEREK KONUŞUN KENDİMDEN VE HERKESTEN RİCAM .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.