- 1081 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ADALET MAHKUMU
Adalet; herkesin ulaşmak istediği herkesin beklediği ama ulaşamadığı ütopik bir terim.
Bazıları kazandığı parada,bazıları yaşadığı aşkta adalet ister ama nafile.........
Biz adalet mahkumları ne kadar çalışırsak çalışalım ,ne kadar seversek sevelim karşılığını bulamayız..
Sevmekten yorulmuş sevilmeye muhtaç insan hayattan nasıl adalet isteyebilir buna hakkı varmıdır?Sevdanın en yoğununu yaşarken sadece istediğimiz sevdiğimizin kocaman kalbinde zerre kadar sevgi kırıntısı ama biz adalet ve aşk mahkumlarına bunu bile çok görürler.
Tartışmamız ve çözüm üretmek için uğraçacağımız husus aşkın adaletsizliği...
İliklerine kadar aşıksan ölmek denen kaçınılmaz sonu onun baki kalması için hunharca harcıyabilirsin uzaktan seversin onu yanlış yapmamışsındır ona sadece delice sevmişsindir ama o bütün duygularını kalbini çalarak hapisetmiştir kalbinin en çıkmaz sokağına.
Kahrolası aşkın adaleti nedir?Çok sevmene ragmen sadece makan mevki başarı denen soyut kavramlara satılmış olmakmıdır bu mu adalet sevdanın en onulmaz yerinde platonikt aşkımızı kıskanmıştır .
Yıkılmışta olsam yenilmişte olsam ne olursam olayım yine aşığım sana.
AŞK ADALETİNE MUHTACIM.....
Kristal gençliğiz biz madam uzaktan sevmelerde birinciziyiz.
Seviyorum seni kırmızı yanaklım...
YORUMLAR
'' Çelişmek '' ifadesi üzerinde çalışman gerçekten yazılarında olumlu bi etki yapacaktır.
Yazı sonundaki '' seni seviyorum kırmızı yanaklım '' cümlesinin yazıyla bir bütünlüğünün olmadığı inancındayım.
Burdan gözüküyor ki yazı hiç incelenmeden dikkat edilmeden eklenmiş...
İmla hatalarının bu yazıya yakışmadığı kanaatindeyim...
Kardeşim şu sözü hiç bir zaman unutma :
'' Nedendir bilinmez aşk niye vardır, ama hayat aşkı yaşadığın kadardır. ''
Sevgiler...
Daha güzel yazılara...