- 534 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AŞIK OLMAKTAN TANIŞTIM
Bir geçmişim bir geleceğimin gitgelleri arasında iç huzursuzluklarım arasında gidip gelmeli bir hayatın içinde buz kesmiş duygularımı ısıtacak ısınacak dualarıma karşılık bulacağıma inandığım yaşam seyri içinde yaşamaktaydım. Hayatı adeti ikiye kesmiştim varolanlarıma sunduğum varolması gerekene sunacağım bir hayat işte. Aslında hiç umudumu kesmemiştim yaşıyorsa bu beden bunun karşılığı olmalıydı olacak ümidiydi değerlerimi zedelemiş olsada kaybettirmeyen. Kendimle çok konuşuyordum kendimin sahibine açılmış ellerimin içindeki aminlerle. Yalansız olmamalıydı ve yalan olmamalıydı avunmak istemediğim bir ruh halinin nirvanasını (zirvesini) yaşadığım süreçti. Bazen hiç beklenmedik sese duyarsınız ve öyle anlamsız bir zamanda öyle anlamlı hissettirir ki işte o anlamsız bir günün gecesinin sabahına yakında kulaklarımı çınlatan bir merhaba, ah işte iç sesimi dizelere döken bir merhaba isteklerimi duygularımı heves, hayallerimi istila edecek bir ses, o sesin sahibine ait olan bir nefesin sıcaklığıydı soğumuş duygularımı ısıtacağına inandığım bir nefes. Adeta şehrin tüm moloz ve yıkıntıları altında harabe olmu duygularımıtoparlayıp tek tek yeniden inşaa edeceğine inandığım bir sesti. Güçlü, kararlı, öfkesiz sevecen, samimi, düşünen, düşündüren, hisseden, hissetiren, seven ve sevdiren işte bu güzelliklerle harcını yapıyordu adeta viranemin inşaasını. İçinde gözyaşlarımla gözyaşlarım ıslatıyordu harcını. İçimdeki heyecanın ür;ertisi durduramamıştı dudaklarımın arasında ki kelimeyi, dökülüverdi ardından HOŞGELDİN. Koşmak istercesine YILKA ATLARI gibi rotasız aslında rotası belli olan fakat önündeki setleri engelleri kabullenmeyen bir sürecin sürüklemesiydi. İç seslerim ardıma baktırmadan ilerliyordu adımlarım adımlarımın sahibi olan duygularım.
Önceleri yaptığım tüm dualarımda sadece sevmek yada sevilmek vardı öyle bir boşluk vardı ki ruhumda sevgi açlığımi kapatmak için içinde sevgi olan her türlüsüne razıydım ya seveyim ya sevileyim derdim öyle dua ederdim evet yaşadım dedim ya sevdim o beni sevmedi ya sevildim ben onu sevemedim ne kadar çabalasamda ama geçen süre biliyordum, geçen sürede çok değerler kaybettim takılmıştım çünkü sevgiye tek derdime ve yoruldum böyle yaşamaktan sıkıldım, hayatım tercihlerime zorlamaktaydı, çizilmiş yolların kaçak kervanlarıyla yolculuk yoruyorda beni, ama yüreğimde ki bosluk kapanmadı hala hala canımı yakıyordu vazgeçtim artik bu duyguya insanların sahip olacağına kanaat getirmiştim ama içimdeki ses umudunu yitirme hayattan kopma umudunu yitirirsen sen de bitersin diyordu ki işte o noktada duamı değiştirdim dedim ki rabbime! inanmıyordum ama bi yandan da söylerken bana özel bi sevgi nasip etki hem seveyim deliler gibi gözüm adeta hic birseyi görmemecesine, ama o da sevsin beni sadece o kişi icin benim yüreğimi görsün, benim samimiyetimi görsün, benim saf duygularımı görsün diyordum, sadece beni sevsin dedim aradığım kişideki beklentilerim çok değildi böyle konuşuyordum an deliler gibi aşık olmak istiyorum diyordum içimden evet duam kabul oldu mu bilmiyorum, onunla karşılaşınca dualarım kabul olacak mı acaba demeye başladım doğru insan mi bu diye, onu sorgularken dndan etkilendiğimi hissettiğim anda farkettim ki hiç bir boşluk yok o’na karşı o’nu hiç sorgulamadığımı farkettim tüm davranışlarını özgür yapıyorsa söylüyorsa doğrusudur diyordum, içinde her paylaştığımız anlarda teslim olmuşum onada farkında değil mişim, taki neler hissettiğimi kendime sorduğum zaman bu adam senin içinde onu kabullenmişsin dedim, benimsemişsin ve kıskandığımı hissettim herhangi bir kim olursa bir bayanla muhabbetini anlattığında evet onuda kıskandığımı söyledim ama bu arada Ne yapıyosun sen diyorum kendime sorguluyorum hani bu kadar çabuk olmacakti bir daha ki bu kadar açık olmicaktin her şeyi apaçık konuşmayacaktın bir dahakinde sen freni patlamış kamyon gibi yokuş aşağı gidiyorsun durdurmuyorsun kendini kendine gel desemde ama ben o adamı seviyorum ona güveniyorum en önemlisi hiç yaşamadığım bu duyguyu yaşatıyor sana güvenmeyi öğretti sana sırf bunun için bile herşeye değer dedim bıraktım o saatten sonra sorgulamayı bu adam seni düşünüyor, senin için gayret gösteriyor evet kelimelerinde "seni seviyorum" yok ama o gözlerde ben varım dedim ya benim iyiliğimi mutluluğumu düşünmekten başka derdi yok, doğru o gözlere baktığımda kendimi görüyorum ve benim elimi tutup ve beni bırakmayacağını biliyorum kendimi bir şey hissediyorum (aslında hissettiriyor) gerçekten o’nun yanında anlam kazandım, kazandırıyordu da, onunla beraberken sen öyle dolu bi insanınki bunu farkeden o kadar zor birşey değil hem karakter olarakda kendini öyle yetiştirmişti ki, yetistirmisler ki çok isterdim o na bu güzellikleri katan anne ve babasını, o insanlar ve o bana anne olduğumu fatkettirdi bu yeniden dirilmek ve varolmak gibi bir duyguydu bana kaybettiğim bu duyguyu tekrar kazanmayı anlamını öğretti, tekrar bana beni düşünmekten başka çabası yok varsın söylemesin "seni sevdiği" dedim evet bu cümle çok kıymetli öyle boşa söylecek bi adamda degil demek ki hissetmiyor söylemiyor ama bu canımı açıtmıyordu, bana değer verdiğini hissediyordum cünkü bu bana yetti, o’nun gibi bir adamın bana bunu hissetmesi bile çoktu benim için fazlasıyla beni mutlu ediyordu, evet bir çok konuda süren süreçte o’nu üzdüm canını yaktım ama o beni üzmedi ve hiç canımı yakmadı bir nebze kusuru ve saygısızlığı olmadı adeta o nun bu davranışları bana değerden değer katıyordu çünkü çok samimi ve çok içtendi, en çok o göklere haykırdigim an o anı asla geri alamam ve her yürüdüğümde gökyüzüne baktığımda o anı yasadığım üzüntü geliyor her seferinde evet o’nu hissettiğimi davranışlarına dökemedim bir çok kere bugün anladim ki tekrar bu konuyu her gün konuştuğumuzda bana kıymetli oluşumu hissetmek ve bana önem verilmesini hiç böyle hissettiren o olmuştu, ilk defa yaşadığım duygular bana huzur vermekteydi, evet zamanında yaşadım hissettim bunu ama ama o insanin iliklerine kadar hissediyordu bunu bana hissettirmek için yoğun çaba gösteriyordu öyle gözüne sokmuyor, davranışlarıyla, kaliteli sözleriyle gözlerinde bana öyle veriyordu ki yaşatıyordu adeta, söylemesin beni sevdiğini dedim, işte ama simdi o’nun sevgisini hakkediyormuşum diyordu bu sözleriyle beni onurlandırıp mutluluğuma sebep oluyordu, anlatamam beni ne kadar mutlu ettiğini bırakır mıyım bulduğum bu cevheri ,hazineyi bu değerli adamın ve en önemlisi sevdiğimin elini asla birakmam.
Şimdi ekilmiş bir tohumda büyüyeceğim başaklanacağım isterim gözündeki yaşlar toprağıma su olsun, o gülüşleri bana güneş olsun, rızasız bir bahçede ekilmemişti yepyeni duygularım bütün başaklarıyla bütün vitaminiyle o na ait olma hissiyatını yaşamaktaydım ve bunu çok iyi yaşatıyordu, cildim, temin, bedenim hiç bu kadar canlı olmamıştı ben canlanmıştım duygularım koşuşturuyordu adeta yılka atları gibi zihnimin bir köşesinden öteki köşesin bulmuşken o MERHABA sesiyle başlayan bu heyecanı hiç çıkırmazcasına alın soluklandım ve aldığım nefesinde durakaldım.
İşte beni durduran beni götürmeyenin adıydı AŞIK OLMAKTAN TANIŞMAK...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.