- 319 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Herşey Güzel Olacak
Bir zaman geliyor kaybetmekten de korkmaz oluyor insan.
Nice uğraşlar verip, fedakarlıklarla yanında tutmak istediğin insanların İlk önce seni harcamaları ve kalbini yaralanmaları yüzünden , bir taraftan da büyümeyi reddeten çocuk tarafını da büyütüyor işte..!
Onlar için bir çok mücadele verirken o insanların seni yüreğinin tam da ortasından vurması ne tuhaf!
İnsan "Bende varım" diyemedigi, kendini unuttuğu sürece fedakarlık yaptığı kişinin cebinde ki demirbaş hükmünde yaşıyor işte..!
Hep orada duran sırasını bekliyenve nasılsa var biri!
İnsan yeri geldiğinde de vazgeçmeyi bilmeli, kendinden vere vere kendine bir şeyler kalmadığını anlayıp kimliksizler sınıfına ait olmadan önce!
O yüzden sarılmalı sevmeli insan kendini içerlerde bir yerde kendi gücünü bulup çikarmalı.Bunu da içine dönerek Yaradan’dan gelen, manevi şifayla basarmalı.
Unutmamalı insan..!
" Herşey geçip gidecek herşey degişicek ve bunlar olurken de sakın kalıp inanmalı bir gün her şeyin güzel olacağına...
Sevgi ve umut penceresini açık bırakmalı.
Kimbilir bir gün bir rüzgar eser mis gibi çiçek kokuları gönlünün penceresinden girer de havası değişir iste.
Hayat pes etmeden, insan havlu atıp "Bitti demeden bitmez" bu hayat oyunu...
Ve yeterince tüm kalbiyle bir parça umutla inanırsa buna bu hayat oyunundan galip çıkar.
Yeter ki buna tüm kalbiyle inansın!
Ona inanmıyanların da yolu yolumuzdan uzak olsun.
Şimdi şöyle bergamot kokulu yeni çay demledim bir bardak da benden size olsun.Hayaller eşliğinde yudumlarken çayınızı sakın unutmayın ..
"Her şey güzel olacak"ama bugün ama yarın, ama bir gün mutlaka..!
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.